Ik heb helaas geen bewijs meer en zal contact opnemen met Delta. Er zal vast niet veel meer aan gedaan kunnen worden, maar een verontschuldiging zou fijn zijn.
Guilty as charged
@mikselke Wacht, poeder? Waar moet ik op zoeken om meer informatie te vinden?
Ik hebbhet gevoel alsof er een hele familie naaktslakken vakantie aab het vieren is is mijn keel.
Gewoon misselijk van al het slijm
Kan je bij de drogist krijgen!
Je moet het behandelen met bijv. crème of spray op de voet zelf maar me moet ook de gedragen schoenen behandelen want die schimmel komt door het dragen graag in de schoen en gaat niet zomaar weg. Als je kan evt. losse binnenzooltjes wassen maar zou ook poederen tot het helemaal over is. Zo’n poeder staat bij de kruidvat naast de anti schimmelmiddeltjes
Dankjewel en @Druppels ook. Gelukkig ben ik al op zoek naar nieuwe schoenen, dan gaan mijn oude maar weg. En indirect een goede tip om even te wachten met dragen van nieuwe schoenen tot het genezen is.
Zou niet meteen schoenen gaan weggooien hoor. Heb heel af en toe ook voetschimmel en heb nog nooit mijn schoenen ergens mee behandeld.
De voetschimmel gaat altijd snel weer weg met miconazolnitraatcrème (gewoon van een drogistenhuismerk, Daktarin is echt afzetterij want heeft hetzelfde werkzame ingrediënt maar is meer dan dubbel zo duur) zonder dat ik iets met mijn schoenen doe.
Oh mijn oude moeten sowieso weg, ze zijn echt aan vervanging toe. De moeite van het redden met poeder niet waard. Ik heb voor Terbinafine gekozen trouwens want Etos had het middeltje dat jij noemt niet.
Werd laatst hierboven of in een ander topic ergens genoemd dat die ook goed is!
Ik heb nooit een poeder gebruikt in mn schoenen en dat is ook goed gegaan, het staat ook niet in de richtlijn. Terbinafine is goed!
Deze held op sokken heeft eindelijk aangedurfd. En ja, bingo. Mijn huisgenoot had blijkbaar een valletje geplaatst daar. Heb het heel snel opgeruimd en durfde bijna niet op te pakken. Daarom geen foto sorry.
Je huisgenoot plaatst een val en checkt vervolgens niet of er daadwerkelijk een muis in zit??
Mijn huisgenoot is deze week weg endie val ligt er blijkbaar al een jaar. Ik snap dat je dan niet meer elke dag checkt, maar ze had t wel even kunnen zeggen inderdaad.
Oh als die er al zo lang staat dan begrijp ik 't ook wel weer dat je huisgenoot het zelf niet meer telkens checkt hahaha maar idd was wel handig geweest om in ieder geval te zeggen dat daar een val stond
Ik heb zojuist een amandelsteentje zien zitten in mn keel en hem er met zo’n speciaal lepeltje uit gelepeld
Zijn daar speciale lepeltjes voor?
The more u know
Haha ja ooit opgezocht vanwege een post hier. Ik heb deze, maar tot nu toe ben ik dus nog heel weinig succesvol geweest
Bedrijf is verplicht om mobiele toiletten te verzorgen. Misschien goed om te weten. Als ze die niet hebben kun je een klacht indienen bij de gemeente. Als ze bijvoorbeeld tegen bomen staan te pissen in je straat of bij je thuis gaan kakken.
Uiteindelijk is dit het resultaat geworden. M’n nagelriem is nog steeds zo hoog (het is eigenlijk wel mooi ik had altijd een hele ronde middelvingernagel en nu lijkt hij gelijk een stuk langer).
De nagel groeit inmiddels aan maar links bovenin blijft een deuk zitten. Ik denk dat dat de plek is waar hij tussen de deur heeft gezeten.
Gister kwam ik met m’n nagel achter een krat te haken waardoor er grote scheur in kwam dus ik heb een heel groot gedeelte weg geknipt want ik bleef overal aan haken. Nu ligt een stuk van m’n nagelbed bloot en dat doet wel pijn als hij ergens tegenaan stoot.
Maar al met al is het me allemaal meegevallen.
Wow dit is net zo’n bevroren waterplas waar iemand zo met zijn voeten op heeft gestampt :o