Ik heb mijn gellak na drie weken weer afgehaald, dus blauwe nagel waar gat in zat (gevuld met BIAB ) update:
Hij groeit mooi uit zo, aan de bovenkant kan ik al restjes weghalen.
Ik heb mijn gellak na drie weken weer afgehaald, dus blauwe nagel waar gat in zat (gevuld met BIAB ) update:
Hij groeit mooi uit zo, aan de bovenkant kan ik al restjes weghalen.
Wanneer je je cup onder de douche besluit te legen/spoelen, waardoor je minutenlang gezelschap van Flubber uit de hel hebt
Gefeliciteerd met de kleine
Ik heb littekenweefsel van heup dermals(piercings?) En die deukjes zo in m’n huid voelen vind ik zo goor.
0/10 zou het niet opnieuw doen. Maar het rejection proces was wel interessant, iedere dag kwam de bar meer naar de oppervlakte. (Maar ook wel vies, brr.) En nu ziet het eruit alsof ik bij de schoenmaker ben geweest en die er gaatjes in gepost heeft.
Dit vind ik nou juist ‘leuk’ aan een cup . Bloed, slijm, klontjes, de geur van ijzer. Hele andere ervaring dan zo’n tampon vervangen.
Nou die geur vind ik echt het minst leuke, bah bah
Haha oh ik vond tampons en maandverband veeel viezer ruiken
Ja ik vind het ook wel gezellig, maar bij het douchen heb ik liever een schone vloer haha, valt me altijd (letterlijk) vies tegen hoe moeilijk de slijmerige structuur wegspoelt!
Ik gebruik nooit tampons, maar ik vind maandverband het vervelendst ruiken omdat je ook als je even wil plassen met de geur wordt geconfronteerd (en eigenlijk sowieso altijd, ik ruik ZO vaak letterlijk ongesteldheidsbloed bij anderen!), maar een volle cup is wel het heftigst, daar wil je niet met je neus boven hangen hoor, of de fout maken om hem met warm water uit te spoelen in plaats van koud.
Oh wat wil ik toch graag de korsten van mn tattoo afpulken. Met mn vorige tattoo had ik amper korstjes en vond dat toen wel jammer. Maar nu kan ik niet wachten tot mn huid genezen is want dit is echt vreselijk.
Normaal haalde ik amandelsteentjes weg met een wattenstaafje. Maar nu deed ik het met zo’n spuit, wat iemand hier aanraden en dat was zo fascinerend. Er kwam echt veeel meer uit dan met een wattenstaafje. Ook allemaal kleine steentjes. Voel mij nu helemaal schoon haha.
Ohh ja dat had ik ook met mn dermal, sternum had ik er eentje. Heb m eruit laten snijden bij de huisarts 🥹
Je zegt dit alsof dit iets heel normaals is maar WAT?
Ga je dan met een wattenstaaf in je keel zitten porren ofzo?
Oei… heb je dit vaker gehad en ben je wel eens bij de huisarts geweest?
Ja, dan druk je ze er gewoon uit😁
Ik heb echt sinds donderdagavond zo’n grote pijnlijke kloppende onderhuidse puist op mijn bil. Hij heet uiteraard Geert Bilders. Ik geef 'm een week.
Ik heb dit ook maar dan op mijn kin, deed zo een pijn zelfs met kauwen en iets drinken.
Heb iedere dag paar x een watje met warme kamille thee erover heen gehaald en is nu bijna weg
En daarna het land uit!
Ik ben gisteren geweest en longen klonken verder prima. Heb het ook niet weer gehad gelukkig. Ben wel echt beland in een mega verkoudheid, al anderhalve week lang en elke dag is het anders. Dan hoofdpijn, dan niet, dan hoesten en volgende dag weer niet, dag erna weer wel.