Het TMI topic #3

Ik heb altijd al veel last van mn darmen, maar sinds donderdag is het echt weer even next level. Blijf naar de wc gaan om te poepen, haha

2 likes

Ik had een aantal jaar terug heel vaak schimmelinfecties na een antibioticakuur. Nu al jaren geen last meer, maar its back :cry:.
Ik zo’n kuur van zes dagen gekocht die je met zo’n kutapult naar binnen moet schieten. Nou dat helpt echt alleen als het erin zit. Zodra het eruit is ULTRA MEGA JEUK! Ben gestopt met suiker eten maar its still there. Ben nu ongesteld en dat helpt wel, maar komende week maar zo’n capsule halen en hopen dat dat nog wat doet. Word echt gek van deze jeuk + ik wil gewoon seksen. :cry:

3 likes

Eerste foto is donderdag en laatste is vandaag. Ga morgen maar naar de huisarts :joy::sweat_smile:. Door een daas of mug denk ik. Tis ook rood warm en dik. Heb de zwelling afgetekend gisteren. Als ik lang sta doet t ook zeer. Heel apart. Heb meestal van muggen ook wel een flinke bult maar gaat redelijk snel over.

9 likes

Ja slik ik ook elke dag, al jaren ook. Soms denk ik ook echt: wat doe ik fout??? (Ja oké veeeel te ongezond eten de laatste maanden). Maar misschien ga ik eens kijken naar een andere en meer afwisselen, dat dat nog helpt! En ik had ooit van die anti candida supplementen, zal die ook eens weer bestellen.

2 likes

Ja heb ik gisteren ook genomen inderdaad, dankje! 1x daags is dat ook dus kan t nu ook nemen maar ben wss woensdag geprikt en weet niet of het nog helpt.

5 likes

Wat voor eelt verwijder tool gebruik je?

4 likes

Zou het misschien een tekenbeet kunnen zijn? Omdat er een hele vlek/ring omheen zit. Ik heb er verder niet echt ervaring mee, dus geen idee of het er ook zo kan uit zien. Wel slim dat je het hebt afgetekend om het verloop in de gaten te houden.

Na het zwemmen heb ik vaak (niet altijd) dat er nog veel water uit mijn vagina stroomt, vooral als ik ga zitten. Is dit herkenbaar? En iemand nog een goede tip? Ik ga straks wel even proberen om er wat uit te persen als ik nog half in het water sta, hopelijk helpt dat iets.

4 likes

Volgens mij is de kruidvat nog open, tenminste hier wel. Dus als je snel rent kan je daar zo’n ei halen voor erin, dat helpt vaak wel

2 likes

De crème had ik vorige week, maar de dosis van zo’n ei is ook hoger zie ik. Dus dat maar even proberen van de week idd! Ben nu ongesteld en dan schijnt het niet goed te werken. Enige keer ook dat ik blij ben met ongesteld zijn, want nu jeukt het veeel minder haha.

1 like

Vorige maand bij mijn ongesteldheid had ik helemaal geen puistjes, nu heb ik er 3 waarvan 1 met dikke witte kop. Ugh waarom

5 likes

Ik krijg precies dezelfde plekken als die van jou en bij mij komt het door een allergie voor muggen. Soms doet het zoveel pijn en is de zwelling zo groot dat ik niet goed kan lopen.

Het heet skeeter syndrome en die ring die je ziet is daar een symptoom van.

Mijn muggenbulten

7 likes

deze!
https://www.dm.at/credo-smartcutter-hornhaut-entferner-mit-ersatzklinge-pop-art-go-green-p4006293718222.html

5 likes

holy shit wat een plekken! heftig. ik ben ook voor alles allergisch, maar van het skeeter syndroom heb ik nog nooit gehoord. ga eens ff googlen

Wooow die zijn ook erg ja! Jeetje. Kan je weinig aan doen dus?
Ik ga het eens opzoeken. Heb wel al een afspraak bij de huisarts gemaakt voor de zekerheid. Wilde eerst niet gaan omdat t maar een muggen(?) bult is. Dokter alles graag zelf uit omdat ik verpleegkundige ben maar van insectenbeten weet ik vrij weinig😂.

4 likes

Bedankt! Die zien er fijn uit

Ik heb nu precies hetzelfde! Ben idd ook allergisch en dat ze mij stoken op mijn arm vorige week oke. Maar nu naast mijn oog :weary: Heel mijn oog is opgezwollen, wat een drama weer dit

Ik kan er helemaal niks aan doen behalve proberen muggenbeten te voorkomen. De dokter zei ook dat ik antihistamine kon proberen maar dat doet helemaal niks voor mij. De plek gaat vanzelf weer weg na ongeveer een week!

1 like

Ook voor @Echo

Ik herken zulke plekken, ik heb ook altijd van die plakkaten. Ik kreeg als advies van de huisarts om anti histamine in te nemen en sinds ik dat doe heb ik er stuk minder last van. Misschien iets om met een arts te bespreken?

Ooh @Echo zie nu je bericht pas dat zit voor jou niet werkt. Ook niet andere soort anti histamine? Of hogere dosis? Toen ik er nog heel erg last van had mocht ik bijv. 2 tabletjes per dag van de dokter

3 likes

Ik ben zwanger en sinds het derde trimester moet ik veel spugen. Nu ben ik inmiddels op het punt dat iedere keer dat ik kots ik ook in m’n broek plas. :+1:

5 likes