@keekie ik denk ook make-up en dat dat dan via je traanbuis in je neus is gekomen
ja dit! ik haal elke avond van dit soort (maar dan korte) draadjes uit mân ogen na het verwijderden van mân make-up haha
maar dit is wel heel extreem!
Ik ben dit weekend op een festival geweest, door de droge stoffige grond kwam er ook veel zwart uit mijn neus haha. Zou misschien ook zoiets kunnen zijn?
Bizar ziet het eruit! Ik denk ook iets van make up. Het lijkt namelijk echt op die draden, die sommige mensen uit hun ogen halen. Hier wordt het genoemd:
https://youtube.com/shorts/Gs3WsdtoRiM?feature=share
Ik heb in een magazijn gewerkt van een kledingzaak en mijn neus zat dus vaak vol stof. Was allemaal zwarte snot, maar geen draadjes zoals bij jou.
Ik had na het douchen en lange haar tussen mijn billen. ZĂł fijn om dit eruit te trekken! Was geen konthaar maar een hoofdhaar die naar beneden was gegleden.
Love it!
ooo nee ik vind dit juist echt een naar gevoel altijd haha, haal het echt super spastisch weg altijd hahah
Uit mijn neus, stond erbij
Omg! Wat bijzonder en vies.
@FredPaillet ik had wel zondag dat mijn eyeliner ook terecht kwam in mijn oogvocht zeg maar. Dus denk idd ook make up.
Ok als ik snotterig ben en er is per ongeluk (vloeibare) eyeliner in mân ogen gekomen dan krijg ik dit dus ook. Haha echt een gek gezicht.
Is het inmiddels over? En misschien een beetje een gekke vraag maar is je partner onbesneden of besneden? Ik hoorde van een vriendin dat bij onbesneden mannen nog wel vaak zeepresten blijft zitten en je dat dus zo met seks in je vagina kan krijgen. Ik heb het maar 1.5 keer keer in mn leven gehad (1 keer telde niet echt) en dat vond ik al de hel! Ik kwam er later achter dat het kwam omdat ik per ongeluk met make up reinigingsdoekjes me had afgeveegd daar. Smh.
Ja! Kuurtje/capsules voor 3 dagen. Wacht nog op uitslag van de kweek - die heb ik uiteindelijk zelf nog maar naar het ziekenhuis gebracht - voor wat meer info. Misschien zien ze nog iets geksâŠ
Goeie, ik geef het door! Mocht het weer terug komen gaat hij ook even langs de HA.
First world problems hoor maar ik moet sinds kort progesteron gebruiken en dat breng ik elke avond vaginaal in maar het geeft zĂł veel zooi. Ik wil ook gewoon naakt slapen verdomme en niet met een onderbroek aan. Afgelopen nacht dus toch naakt geslapen, heel mijn bed smerig. En als ik even naakt rondloop, loopt de witte afscheiding zo langs mijn benen naar beneden. Zo vies.
Zou het helpen (en mag het ĂŒberhaupt) om een menstruatiecup in te doen snachts?
Dank je voor de tip! Ik ben zwanger dus i.v.m. infectiegevaar denk ik niet dat dat heel verstandig is. Maar ik ga wel eens kijken naar menstruatieondergoed, dat is misschien wat comfortabeler!
Ik weet niet hoe stil je ligt maar slapen op met ene handdoek onder je heupej wellicht? Helf je alleen die te verschonen.
Wel ellende zegâŠ
Ugh ik heb ook net een kuurtje voor een schimmel infectie gehad met van die capsules. ZĂł goor. Als je dan opstaat sochtends en alles al voelt lopen.
Ik moet ff een klaagzang kwijt over blaasontsteking hoor. Pff, had er vroeger vaak last van. Laatste jaren niet of hele lichte klachten. Ik werd ineens wakker met zoân zere blaas en dat gevoel vind ik zo zo naar. Nouja normaal krijg ik dat van sperma maar dat kan/kon denk ik echt niet t geval zijn. Mn vriend is een week precies weg. Dus afgelopen donderdag heb ik het misschien niet goed uitgespoeld, maar heb nooit meer klachten. Ineens 2 dagen later wel? Liters water maar gedronken, ibuprofen, en het ging weer. En dan ineens werd ik vanochtend wakker met zoveel pijn. Zat puffend op de wc mn plas er maar uit te âdrukkenâ. Het ging zoveel pijn doen ik kon aan niks anders denken. Gelukkig had ik een afspraak om 11 uur een aantal dagen daarvoor verzet naar 13 uur vandaag. Ben heel langzaam, half trillend zelfs maar naar de kruidvat gelopen van die cranberry gedoe gehaald en het allersmerigste drankje ooit bij zoân gezondsheidswinkel gekocht. Normaal houd ik wel van cranberrysap maar deze . Cranberrysap ongezoet. Het proeft als heeele smerige extreem zure rode wijn. Ik dacht nog ff wtf hier kan toch geen alcohol inzitten. Voor de zekerheid had ik maar, en dat haat ik, een maandverband ingedaan omdat ik gewoon ineens moest plassen en die pijn! Ik denk misschien omdat ik me een beetje ziekig voel? Hoezo kan dat ineens?!?!? Mn onderrug doet alleen nu ook pijn en dan denk ik oh nee nierbekkenontsteking. De pijn in mn blaas is godzijdank echt in korte tijd heel erg afgenomen. Anders had ik niet eens kunnen praten op die afspraak. Ik zei tegen mn moeder als ik het morgen weer zo heb ga ik naar de huisarts maar ik ga zo slecht op die antibiotica. Misschien moet ik maar wekkers gaan zetten vannacht zodat ik ook maar elk druppel blijf uit plassen. Jemig wat een klotegevoel.
Las op dit forum dat sommige niet merken dat zn blaasontsteking hadden, ik kan daar nu echt ff niet bij
Als het zoveel pijn doet dan hoef je echt niet tot morgen te wachten om de huisarts te bellen hoor! Zeker met rugpijn erbij. Het klinkt echt allemaal super pijnlijk sterkte!
Doet mij ook meer denken aan een beginnende nierbekkenontsteking zoals je het zo vertelt. Pas op jezelf en inderdaad als het niet gaat de dokter bellen! Beterschap