Ja dat ineens had ik dus ook volgens mij? Ik dacht t groeit gewoon logisch terug maar snap niet helemaal hoe dat nou ging
Ik zeg niet dat je goor bent maar ik heb het niet, speciaal voor je uitgeprobeerd
Ja dit heb ik ook, en sinds ik erachter ben let ik er heel erg op dat ik het goed was, maar het blijft gewoon een viezige, penetrante geur hebben
Ik heb dat niet, maar ik maak daar ook specifiek schoon met een washandje als ik douche. Is er echt ingeramd vroeger âje achter je oren wassenâ.
Volgens mij wassen veel mensen zich niet met een washandje maar ik zou het echt aanbevelen. Ik was buiten mân gezicht en schedel mân hele lichaam ermee van boven naar beneden en van âschoonâ naar âviesâ
Ik heb afgelopen week mijn verstandskies laten trekken en toen ze vroegen of ik hem meewilde zei ik natuurlijk ja het was een bovenste kies dus ik denk gemiddeld wel wat kleiner dan onderste verstandskiezen, maar toch haha
Mijn reactie:
Update! Ziet er met de hormoonzalf veel beter uit. Maar jeukt nog wel. En zwelt aan t eind van de dag best wel op (helpt ook niet dat ik op citytrip ben ;). )
De roodheid is ook naar beneden gezakt. Dus hopelijk ruimt mn lichaam t lekker op.
Ik sta zweetend en duizelig in de badkamer omdat ik zo nodig naar het toilet moet. Voel aan alles dat het een bevalling gaat worden dus ik durf niet
Het is gelukt! Ik dacht inderdaad ânu of nooitâ maar gatsie. Blij dat ik er weer vanaf ben!
Deze verstandskies was ontstoken voordat hij eruit ging, en ik had toen om het schoon te spoelen zoân spuit met kromme punt en waterstofperoxide gehaald.
Nu is die kies er dus uit en gebruik ik die spuit om het gat uit te spoelen en damn halve broden komen eruit en zelfs stukjes ei enzo
Dus ook al stond het niet in de brief, ik denk dat ik maar even doorga met spoelen haha
Ik poets er gewoon twee keer per dag overheen en gebruik (altijd al) normaal mondwater maar dat is dan blijkbaar toch niet voldoende
Ik doe het twee keer per dag! Meestal nadat ik iets van brood heb gegeten en na het avondeten. De tand is woensdag getrokken en ik heb dit zaterdag voor het eerst gedaan, dus heb het eerst wel met rust gelaten. Ik heb ook geen bloed gezien bij het spoelen en het voelt nu beter aan dan zaterdag (toen ik het gevoel had dat er wat zat, wat dus ook zo was haha).
Dus ik denk dat ik wel safe ben!
Als ik zie wat eruit kwam/komt zou ik daar dus ook niet mee rond willen lopen, lijkt me ook niet goed.
Maar idd goed advies om ermee uit te kijken, ik deed dit ook zeker niet meteen
Ik was dan altijd bang dat die stukjes eten bleven zitten en de wond eroverheen zou genezen, dus dat je dan die stukjes eten voor altijd in je tandvlees zou hebben zittenâŠ
Dat merk je op een gegeven moment. In ieder geval was het bij mij zo. Nadat mân verstandskies was getrokken, kreeg ik daarna een mega bolle wang. Dat trok weg, gat was dicht en ineens kreeg ik weer een dikke wangâŠbleek dus dat er etensresten in dat gat achtergebleven waren. De tandarts boorde gewoon in die net geheelde wond en de vuiligheid stroomde eruit. Ik gillen want het deed super veel pijn (hij gebruikte zoân scherp tool) en hij doodleuk: ja doet pijn he?
Ben dus niet meer bij hemđ
Mijn tmi momentje van net. Ik heb sinds tijden weer eens een onderhuidse puist op mijn kin. Ben al de hele dag aan het smeren en exfoliĂ«ren en ik zag een geel puntje. En hoewel ik in het verleden vaak spijt heb gehad dat ik eraan ging zitten (omdat er dan toch niks uitkwam en de plek alleen maar roder en dikker werd), moest ik er met een naald in prikken. Ging lekker soepel, beetje drukken en âknapppâ, slierten op de spiegel. Wel een mega rode, pijnlijke bult, but some satisfaction. En ja ik weet dat het slecht is but I cannot help myself.
Ik zit in Turkije en heb net voor het eerst in mân leven een bidet geprobeerd en wat een verademing is dat zegđ± waarom wordt dat in Nederland niet als normaal gezien.
Sinds twee maanden een tweede oorbel gaatje. Een kant (rechts) was aldoor al wat aan het ontsteken. Sinds twee dagen begon links te ontsteken, maar dan echt extreem⊠zo erg dat je mijn oorbel bijna niet meer zag door de zwelling. Vannacht halve nacht wakker gelegen van de pijn en twee uur geleden besloten ze beide er uit te halen. Dat is maar goed ookâŠ
Bovenstaande is links, onderstaande is het achterkantje van rechts. Op de bovenste fotoâs van mijn oor zie je hoe het eruit zag links zonder achterkantje. Dit is dus echt etter en een korst (?).
Ohhhh ik weet nog dat ik terug ging naar de kaakchirurg omdat het onrustig voelde en Gore smaak en toen moest ik meekijken zodat ik wist hoe ik t thuis moest uitspoelen en kwam echt een soort bedorven groene soep uit echt zo goor haha maar zoân opluchting dat het eruit was bah
Vind het eigenlijk ook heel gek dat we onze kont alleen afvegen met papier. Poep op je hand haal je toch ook niet even weg met alleen een papiertje
Pro bidet!
Nou scheelt ook wel dat we elkaar niet begroeten met de anus maar met de hand haha maar verder ook team bidet
Ik zie nu voor mij hoe iemand zich omdraait zijn anus toont en goedemiddag wenst
Haha ja ik dacht ipv handen schudden anus schudden haha