Haha lol, ja ik zat gehurkt in de bosjes en zij stond erbij te kijken ja. Tijdens de eerste hurk kwam ze heel lief bij me zitten, daarna keek ze niet eens meer.
Ik kan niet tegen het gevoel dat er iets in mn navel gaat, maar daardoor kan ik โm ook niet goed schoonhouden en stinkt mn navel dus altijd. Goor maarja.
Hoe weet je dat je navel stinkt? Haha
Je vinger erin steken
Haha een pluisje weg willen halen en dat je dan je vinger ruikt.
Ja maar de impuls wint het soms van de angst.
Gelukkig wel gehaald!! En je kon nog sprinten naar huis, bij mij wordt het dan alleen maar erger Het zweten herken ik ook, en ik hoorde zelfs af een toe een knor/rommel door mijn oortjes heen.
Gelukkig zijn we ook niet de enigen @ iedereen die ook gereageerd heeft. Voelt dan toch minder erg
Haha ik zag mezelf wel al dieper het bos in gaan om flink te kakken, en vervloekte mezelf om mโn knalrode jurk die ik aan had.
Ik vind het al heel wat dat je ging hurken. Als ik dat zou doen met zulke krampen dan komt het dr uit.
Echt tmi, sorry
Maar ik heb zoโn heftige lijkengeur in mijn neus zitten, blijf het gewoon ruiken. Heb zelfs al aan olie geroken en onder mijn neus gesmeerd maar bleehhh
En een snuifje vicks vaporub helpt ook niet? Dit doet de GGD wel eens bij lijkvinding.
Edit: eraan snuiven dus voor de duidelijkheid
Haha zie het al voor me, sleutelbos erbij en hoppa.
Helaas geen vicks in huis. Lig net in bed en heb lavendel olie op mijn kussen gedruppeld, moet zeggen overkill van lavendel maar beter dat.
Als je je heel vies blijft voelen haren wassen en iets van zoutspray in de neus of met een natte vinger alles van binnen schoonmaken. Hopelijk helpt de lavendel!
Beetje raar misschien maar ik was mโn handen en onderarmen ook graag met iets chloor-achtigs als ik me ranzig blijf voelen of ruiken. Chloor = schoon, volgens mijn brein.
Dat is altijd zoโn k.t gevoel!
Het is ook zo fokking diepโฆdeed net nagellak op om het te beschermen en het brandt gewoon
Wanneer je maag van slag is sinds gister en je inmiddels een skrale naad hebt.
Ik vraag me nu vooral af hoe dat ruikt, waar kan je het mee vergelijken? Duidelijk niet met lavendel en Vicks vaporub dus.