Ik krijg echt te veel scenario’s in mijn hoofd:
Verjaardag:
“Geef maar iedereen ff een anusje”
Of "Ik doe het ff zo (toont anus aan de visite)
Ik krijg echt te veel scenario’s in mijn hoofd:
Verjaardag:
“Geef maar iedereen ff een anusje”
Of "Ik doe het ff zo (toont anus aan de visite)
Ohh wat een pijn moet dat gedaan hebben
Ja, best wel inderdaad! Dacht eerst nog “zou ik me nou echt aanstellen?” maar heel blij dat ik ze eruit heb gehaald. De druk ging er gelijk van af en de zwelling neemt nu ook af!
Ik kreeg tijdens het wandelen buikkrampen () en moest nog ruim een half uur naar huis, flinke “weeën” af en toe wat maar net goed ging… Tot ik thuis kwam en over mijn galerij liep naar de voordeur, steek het sleutel in het gat al shakend en wel vanwege weer een wee en toen hield ik het niet meer…
Zo erg heb ik nog nooit meegemaakt.
Ahhh zo vreselijk
Ahh noo dat is echt vreselijk
Ook echt net op het laatste moment dan niet de wc kunnen halen. Zo kut
Ik was vergeten dat ik vorige week eeltsokken gedragen heb. Heeeeerlijk! De vellen hangen eraan.
Hoe lang heeft dit bij veel van jullie geduurd? En gaat het ook echt weg op de meest dikke stukken?
Ahw dit is zo rot! Ik heb het ook al meerdere keren gehad. Lijk wel alsof je lichaam ineens alles laat gaan zodra je in de buurt van de wc komt.
Wel fijn dat het thuis gebeurde en niet onderweg. Dat is helemaal ruk.
Voordat het helemaal verveld is duurt bij mij minstens een week, misschien wel 1,5!
Ik ben op vakantie en we gingen na het dineren nig even langs de carrefour want die was nog open. Ik dacht lekker handig want dan hoeven we morgen niet naar de supermarkt. Nou ik kreeg daar buikkrampen en ik zei tegen mijn gezin: pak even vlug wat je nodig hebt want dan gaan we want ik moet echt heel erg poepen. We waren klaar en ik race met die kar naar de kassa en riep tegen mijn vriend: kom op ik moet echt schijten. Als ze hier een wc hebben dan ga ik hier gewoon zitten hoor. Blijkbaar liepen daar nog 2 mannen in de supermarkt die NL waren en die keken me echt aan van WTF? Ik had er echt schijt ( ) aan. Toen kwamen we in ons huis aan en het was zo fijn! En tijdens mijn schijtsessie werd ik nog even boos want hoezo mogen mannen dit wel zeggen en is het grappig en vrouwen niet want dan is het WTF? Gelukkig kan ik mezelf wel zo uiten tegen mijn vriend
Ohhhh ik kwam hier net met een gelijksoortig verhaal. Ik heb een lactose-intolerantie, maar met meeste zuivel geen problemen. En als ik schepijs, milkshakes of iets met (slag)room of veel creme fraiche eet pak ik van die pilletjes.
Nou goed, nu vanavond na het eten pakten we een ijsje, zag nog een Magnum liggen, die eet ik vrijwel nooit, maar nu wel zin in. Daarna hond gaan uitlaten, en midden in het bos zo’n erge krampen, oh ik moest gewoon hurkend gaan zitten, een boom vasthoudend, en kreunen en puffen om het aan te kunnen. Hele tijd stukje lopen en dan begon het weer. Zweette me helemaal de tyfus.
Toen een hoop geborrel en toen voelde ik het zakken, toen ben ik met de hond door het bos naar huis gesprint, kon nog net het tuinhekje open maken en naar binnen stormen. Wc gehaald!
Ben nu al een uur thuis en nog steeds buikpijn en gerommel. Lesson learned en toch wat beter nadenken wat ik allemaal opvreet zonder er bij na te denken.
Haha lol, ja ik zat gehurkt in de bosjes en zij stond erbij te kijken ja. Tijdens de eerste hurk kwam ze heel lief bij me zitten, daarna keek ze niet eens meer.
Ik kan niet tegen het gevoel dat er iets in mn navel gaat, maar daardoor kan ik ‘m ook niet goed schoonhouden en stinkt mn navel dus altijd. Goor maarja.
Hoe weet je dat je navel stinkt? Haha
Je vinger erin steken
Haha een pluisje weg willen halen en dat je dan je vinger ruikt.
Ja maar de impuls wint het soms van de angst.
Gelukkig wel gehaald!! En je kon nog sprinten naar huis, bij mij wordt het dan alleen maar erger Het zweten herken ik ook, en ik hoorde zelfs af een toe een knor/rommel door mijn oortjes heen.
Gelukkig zijn we ook niet de enigen @ iedereen die ook gereageerd heeft. Voelt dan toch minder erg
Haha ik zag mezelf wel al dieper het bos in gaan om flink te kakken, en vervloekte mezelf om m’n knalrode jurk die ik aan had.