Ziet de huid er verder wel normaal uit? Of heb je ook veel ingegroeide haren/ontstoken haarzakjes? Soms komt daar talg in en dat talg stinkt.
Of is de huid verkleurd door smet?
Toen ik rookte stonk m’n zweet ook meer in m’n liezen. Weet niet of je rookt natuurlijk.
Ja echt opslag voor mensen die anderen waxen.
Is je partner ook op een soa getest? Je weet het echt nooit. Zou het iig laten testen voor de zekerheid om het uit te sluiten…
Ik heb het ook een tijdje gahad en toen een kweek en soa test gehad (had geen soa). Uit kweek kwam lichte ontsteking en toen behandeld met metronidazol oraal (eenmalig 4 tabletten in 1x) en dat heeft geholpen! Was idd een hele sterke geur vd onsteking.
Omdat ik hier zoveel tips heb gehad, een update na bezoek aan huisarts.
Het komt niet uit mijn vagina, maar eromheen. Ze denkt een lichte vorm van smetplekken, doordat ik snel en veel zweet. Heb een speciaal zalfje gekregen en moet heel dun met sudocreme gaan smeren. Als het over 2-3 weken niet verbeterd is, weer terug.
Wat stoer dat je de stap genomen hebt. Hopelijk is het dit en ben je er snel vanaf!
Ik heb tijdens mijn menstruatie zoveel pijn in mijn endeldarm. Steken, krampen en weet ik het wat allemaal. Sowieso ga ik al kapot van de buikpijn en nu ook steeds dit er nog bij
Ik kon op mijn werk bijna niet zitten, maar ik kan moeilijk zeggen dat ik naar huis ga omdat mijn anus steekt als ik zit ![]()
![]()
Ik wilde dit echt net komen posten
moest net bijna midden op straat op mijn buik gaan liggen om het weg te puffen. Merk dat het altijd extra opspeelt als ik een tampon draag maar pfff.
Heel veel sterkte! Hopelijk trekt t snel weg
Ik snap echt niet hoe mensen hun anus afvegen met hun hand van voren tussen de benen en dan naar achteren vegen. Hand achterlangs is toch veel makkelijker?
Dit ging toch over andersom, mensen die van achter naar voor vegen (niet de bedoeling idd). Voorlangs tussen je benen en dan nog naar achteren vegen lijkt me heel onhandig ja, bijna onmogelijk eigenlijk? Dan moet je een soort naar achteren gaan duwen haha
Ik heb zojuist m’n eerste ingegroeide haar verwijderd, erg satisfying en stelde niet teleur hahaha.
Vind serieus met je hand tussen je benen je anus bereiken zittend op een wcpot zonder iets goors aan te raken ook vrij onmogelijk ![]()
Ik had echt zo’n vreselijke puist die, als ik hem had uitgeknepen, weer een soort geel/groen korstje werd
dus ik kneep hem net voor de 5de keer ofzo uit en nu kwam er dus echt de whitehead helemaal eruit met het puntje en al. Bloed nu als een rund dus het zal wel goed zijn nu
helaas geen foto’s
Omg ik heb er ook zo 1!! Recht op mijn wang. Die groenige korst is echt ![]()
![]()
![]()
Eerste?!?!?! Hoe dan?
JA, geeeen idee!!
Ik heb nog nooit een ingegroeide haar gehad ![]()
Ik kan in zulke gevallen er vaak niet vanaf blijven, waardoor ik heel m’n gezicht molesteer. Maar heb het idee dat een blaren pleister de grootste ellende vaak beperkt. Én het helpt om er niet aan te zitten
én het lijkt ook veel te onttrekken uit de puist én het lijkt beter te genezen. Mogelijk een tip?
Al denk ik, maar ik heb dat nog nooit geprobeerd, dat van die pimple patches het zelfde effect hebben.
Werkt inderdaad precies hetzelfde. Ze zijn wat dunner en vallen minder op, plus je hoeft ze niet op maat te knippen. Maar blarenpleisters doen hetzelfde en zijn goedkoper! Beide aanraders voor dit soort puisten.
Had laatst ineens zo’n pijn aan mn teennagel, dacht dat moet wel ingegroeid zijn maar ik zag niks en de druk werd steeds groter. Volgende dag was de pijn weg maar over de dagen heen werd m’n nagel steeds donkerder. Nu is 3/4e van m’n nagel donkerpaars/blauw met een beetje rood. Hopelijk blijft ie wel zitten ![]()
Dit had ik laatst ook toen ik oude schoenen aan had gehad. Blijkbaar waren die te klein geworden. Bij mij bleef de nagel wel zitten maar het duurde wel een half jaar voordat de kleur weer normaal was ![]()