Het TMI topic #3

Ik heb nog nooit een ingegroeide haar gehad :joy:

Ik kan in zulke gevallen er vaak niet vanaf blijven, waardoor ik heel m’n gezicht molesteer. Maar heb het idee dat een blaren pleister de grootste ellende vaak beperkt. Én het helpt om er niet aan te zitten
én het lijkt ook veel te onttrekken uit de puist én het lijkt beter te genezen. Mogelijk een tip?

Al denk ik, maar ik heb dat nog nooit geprobeerd, dat van die pimple patches het zelfde effect hebben.

2 likes

Werkt inderdaad precies hetzelfde. Ze zijn wat dunner en vallen minder op, plus je hoeft ze niet op maat te knippen. Maar blarenpleisters doen hetzelfde en zijn goedkoper! Beide aanraders voor dit soort puisten.

1 like

Had laatst ineens zo’n pijn aan mn teennagel, dacht dat moet wel ingegroeid zijn maar ik zag niks en de druk werd steeds groter. Volgende dag was de pijn weg maar over de dagen heen werd m’n nagel steeds donkerder. Nu is 3/4e van m’n nagel donkerpaars/blauw met een beetje rood. Hopelijk blijft ie wel zitten :+1:t2:

Dit had ik laatst ook toen ik oude schoenen aan had gehad. Blijkbaar waren die te klein geworden. Bij mij bleef de nagel wel zitten maar het duurde wel een half jaar voordat de kleur weer normaal was :smiling_face_with_tear:

3 likes

Dat denk ik niet :wink:

1 like

Pfff ik werd al helemaal bezweet wakker, was ik doorgelekt vannacht en net echt mega zwetend en puffend aan de dunne op de wc :sob::sob:

Oooh i feel you. Sterkte!

3 likes

Merk je al verschil?

1 like

Vind het moeilijk te zeggen, heb vorige week doorbraakbloesing gehad dus hele week gemenstrueerd en nu is het zo warm dat ik bij het minste of geringste stink.

1 like

Och, wat een rot combinatie… Hoe voel je je nu?

2 likes

Ja nu het wat meer is afgekoeld gaat het beter gelukkig haha :smiling_face_with_three_hearts: thanks

1 like

Ik heb de afgelopen week meerdere keren aan jou gedacht. Met dit warme weer merk ik dat ik ook erg veel zweet tussen mijn benen. Soms is mijn ondergoed echt goed nat zelfs. En het viel me op dat ik ineens heel viezig rook. Dus ik ga er nu vanuit dat het door het zweten komt, want anders ruik ik ook niet zo. Ik hoop dus ook dat dat bij jou het geval is!

Ik denk dat dit echt een groot deel van het probleem is, alleen is er niet echt een oplossing voor… heb t zo snel warm en zweet snel

2 likes

Ugh. Ik ben afgelopen vrijdag tering hard van mijn fiets gevallen, onder andere op mijn hoofd. Wilde eerst opstaan tot een collega zei dat alles onder het bloed zat en ik moest gaan liggen. Ben nagekeken in de ambulance en mocht gelukkig wel naar huis. Nu heb ik hechtpleisters op die er nog niet af mogen en voel ik overal korstjes zitten :sob: Fotos even in een spoiler ivm bloed.

12 likes

Holy shit, dit moet echt pijnlijk zijn! Hopelijk gaat t vlug goed genezen.
Hoe kwam t dat je zo hard viel?

3 likes

Ja mn hoofdpijn valt gelukkig nog mee. Vooral last van mn duim die gekneusd is en mn heup waar een hele bult op zit. Helaas met collegas iets teveel gedronken op een feestje. Tijdens het naar huis fietsen met mn band tegen een lage stoep aangekomen en voorover geklapt.

3 likes

Wow heftig en je bent “goed” weggekomen met je hoofd. Beterschap 🫶🏼

1 like

Wat klote zeg! Echt een flinke klap gemaakt dan ja

2 likes

Nou zeg inderdaad! Een andere collega van mij is een paar maanden geleden ook gevallen met de fiets, bij haar lagen er meerdere tanden uit en was haar kaak ook gebroken. Dus ik ben heeel blij dat het nog zo goed is afgelopen.

4 likes