Het TMI topic #3

Ik denk dat dit echt een groot deel van het probleem is, alleen is er niet echt een oplossing voor… heb t zo snel warm en zweet snel

2 likes

Ugh. Ik ben afgelopen vrijdag tering hard van mijn fiets gevallen, onder andere op mijn hoofd. Wilde eerst opstaan tot een collega zei dat alles onder het bloed zat en ik moest gaan liggen. Ben nagekeken in de ambulance en mocht gelukkig wel naar huis. Nu heb ik hechtpleisters op die er nog niet af mogen en voel ik overal korstjes zitten :sob: Fotos even in een spoiler ivm bloed.

12 likes

Holy shit, dit moet echt pijnlijk zijn! Hopelijk gaat t vlug goed genezen.
Hoe kwam t dat je zo hard viel?

3 likes

Ja mn hoofdpijn valt gelukkig nog mee. Vooral last van mn duim die gekneusd is en mn heup waar een hele bult op zit. Helaas met collegas iets teveel gedronken op een feestje. Tijdens het naar huis fietsen met mn band tegen een lage stoep aangekomen en voorover geklapt.

3 likes

Wow heftig en je bent “goed” weggekomen met je hoofd. Beterschap 🫶🏼

1 like

Wat klote zeg! Echt een flinke klap gemaakt dan ja

2 likes

Nou zeg inderdaad! Een andere collega van mij is een paar maanden geleden ook gevallen met de fiets, bij haar lagen er meerdere tanden uit en was haar kaak ook gebroken. Dus ik ben heeel blij dat het nog zo goed is afgelopen.

4 likes

Neem ajb genoeg rust voor het geval je wel een hersenschudding hebt. Anders kan je echt heel ver van huis zijn!

6 likes

Ohh wat een nare val :frowning: beterschap!!

3 likes

Dankje. Ik word wakker en de zwelling is nu maar mijn oog doorgetrokken. Ik ga voor de zekerheid even de huisarts bellen nu om toch even na te vragen hoe en wat.

6 likes

Is dat niet het bloed dat zakt? Ik heb ooit een flinke klap gemaakt bij een aanrijding en had na twee dagen opeens twee gigantische blauwe ogen terwijl ik daar helemaal niet geraakt was. Maar huisarts bellen lijkt me sowieso een goed idee!

1 like

Klopt, is inderdaad normaal dat het zakt! Ze hebben me nagekeken en denken toch wel een lichte hersenschudding dus ik moet rustig aan doen :frowning:

4 likes

Doe echt rustiger aan dan je denkt dat nodig is!
Groet, je one issue forummer met hersenletsel

13 likes

Mijn vriend heeft net het hele huis gecheckt omdat ie “een brandlucht of iets” rook maar het was gewoon mijn scheet

41 likes

Ja laatst kwam die van mij de badkamer in lopen toen ik daar net een scheet had gelaten en hij zei “oh het doucheputje stinkt echt naar riool, za ik morgen even naar kijken”

Ja kijk morgen maar even goed

46 likes

zou ook even plasje water onder de wasmachine leggen. Is hij ook wel uur zoet mee.

11 likes

Ik moet echt altijd poepen als mijn baby net lekker in de draagdoek slaapt. Blijkbaar is het voor mijzelf een ontspanmoment of drukt dat ding net op bepaalde peristaltiek stimulerende plekken. :poop:

1 like

Voor de liefhebber een extra foto van de wond in een spoiler. De wond is gelukkig veel minder diep dan ik dacht! Wel lekker blauw en geel overal.

13 likes

Het is wel een mooie wond. Ziet er in herstel wel goed uit.

3 likes

Ik blijf van binnen gewoon forever een kleuter want ik vind die scheetverhalen echt heerlijk.

7 likes