Het TMI topic #3

Dit ging toch over andersom, mensen die van achter naar voor vegen (niet de bedoeling idd). Voorlangs tussen je benen en dan nog naar achteren vegen lijkt me heel onhandig ja, bijna onmogelijk eigenlijk? Dan moet je een soort naar achteren gaan duwen haha

3 likes

Ik heb zojuist m’n eerste ingegroeide haar verwijderd, erg satisfying en stelde niet teleur hahaha.

3 likes

Vind serieus met je hand tussen je benen je anus bereiken zittend op een wcpot zonder iets goors aan te raken ook vrij onmogelijk :joy:

3 likes

Ik had echt zo’n vreselijke puist die, als ik hem had uitgeknepen, weer een soort geel/groen korstje werd :nauseated_face: dus ik kneep hem net voor de 5de keer ofzo uit en nu kwam er dus echt de whitehead helemaal eruit met het puntje en al. Bloed nu als een rund dus het zal wel goed zijn nu :sweat_smile: helaas geen foto’s

6 likes

Omg ik heb er ook zo 1!! Recht op mijn wang. Die groenige korst is echt :weary::weary::weary:

1 like

Eerste?!?!?! Hoe dan?

4 likes

JA, geeeen idee!!

1 like

Ik heb nog nooit een ingegroeide haar gehad :joy:

Ik kan in zulke gevallen er vaak niet vanaf blijven, waardoor ik heel m’n gezicht molesteer. Maar heb het idee dat een blaren pleister de grootste ellende vaak beperkt. Ɖn het helpt om er niet aan te zitten
Ʃn het lijkt ook veel te onttrekken uit de puist Ʃn het lijkt beter te genezen. Mogelijk een tip?

Al denk ik, maar ik heb dat nog nooit geprobeerd, dat van die pimple patches het zelfde effect hebben.

2 likes

Werkt inderdaad precies hetzelfde. Ze zijn wat dunner en vallen minder op, plus je hoeft ze niet op maat te knippen. Maar blarenpleisters doen hetzelfde en zijn goedkoper! Beide aanraders voor dit soort puisten.

1 like

Had laatst ineens zo’n pijn aan mn teennagel, dacht dat moet wel ingegroeid zijn maar ik zag niks en de druk werd steeds groter. Volgende dag was de pijn weg maar over de dagen heen werd m’n nagel steeds donkerder. Nu is 3/4e van m’n nagel donkerpaars/blauw met een beetje rood. Hopelijk blijft ie wel zitten :+1:t2:

Dit had ik laatst ook toen ik oude schoenen aan had gehad. Blijkbaar waren die te klein geworden. Bij mij bleef de nagel wel zitten maar het duurde wel een half jaar voordat de kleur weer normaal was :smiling_face_with_tear:

3 likes

Dat denk ik niet :wink:

2 likes

Pfff ik werd al helemaal bezweet wakker, was ik doorgelekt vannacht en net echt mega zwetend en puffend aan de dunne op de wc :sob::sob:

Oooh i feel you. Sterkte!

3 likes

Merk je al verschil?

1 like

Vind het moeilijk te zeggen, heb vorige week doorbraakbloesing gehad dus hele week gemenstrueerd en nu is het zo warm dat ik bij het minste of geringste stink.

1 like

Och, wat een rot combinatie… Hoe voel je je nu?

3 likes

Ja nu het wat meer is afgekoeld gaat het beter gelukkig haha :smiling_face_with_three_hearts: thanks

1 like

Ik heb de afgelopen week meerdere keren aan jou gedacht. Met dit warme weer merk ik dat ik ook erg veel zweet tussen mijn benen. Soms is mijn ondergoed echt goed nat zelfs. En het viel me op dat ik ineens heel viezig rook. Dus ik ga er nu vanuit dat het door het zweten komt, want anders ruik ik ook niet zo. Ik hoop dus ook dat dat bij jou het geval is!