Doe echt rustiger aan dan je denkt dat nodig is!
Groet, je one issue forummer met hersenletsel
Mijn vriend heeft net het hele huis gecheckt omdat ie âeen brandlucht of ietsâ rook maar het was gewoon mijn scheet
Ja laatst kwam die van mij de badkamer in lopen toen ik daar net een scheet had gelaten en hij zei âoh het doucheputje stinkt echt naar riool, za ik morgen even naar kijkenâ
Ja kijk morgen maar even goed
zou ook even plasje water onder de wasmachine leggen. Is hij ook wel uur zoet mee.
Ik moet echt altijd poepen als mijn baby net lekker in de draagdoek slaapt. Blijkbaar is het voor mijzelf een ontspanmoment of drukt dat ding net op bepaalde peristaltiek stimulerende plekken. ![]()
Voor de liefhebber een extra foto van de wond in een spoiler. De wond is gelukkig veel minder diep dan ik dacht! Wel lekker blauw en geel overal.
Het is wel een mooie wond. Ziet er in herstel wel goed uit.
Ik blijf van binnen gewoon forever een kleuter want ik vind die scheetverhalen echt heerlijk.
Herkenbaar haha. Ik ga dan ook gewoon, gebeurt best regelmatig đ«Ł
Ik was super brak vandaag en heb dan bijna altijd diarree
Dus ik wilde een klein windje laten je raad het al⊠Was meer dan een windje

Dokter weet alleen niet wat het is. Hahaha
Want reageer niet op dubbele dosis allegiepillen en niet op de antibiotica zalf. ![]()
En oog is verder zelf helemaal schoon en ze kon geen puitjes of ontstoken kliertjes etc zien.
Op die onderste foto lijkt er toch een los bolletje te ontstaan, dus zal toch wel een chalazion zijn!
Ga het even googelen hahah
Ohja! Huh raar dat de huisarts het dan niet herkende? Raad je aan om het vanzelf over te laten gaan? Of vragen maandag om te prikken? En door blijven smeren met de Chlooramfenicol of heeft dat geen zin?
Soms zie je het in eerste instantie nog niet zo goed, misschien is je huisarts gewoon een donkey. Als je echt veel last hebt van de druk dan kan je het inprikken, maar het geneest ook vaak zonder dat het open gaat of open moet. Oogzalf kan geen kwaad, maar zal ook niet heel veel toevoegen.
Ik ga gelijk opzoek naar een naald.
Want oh my die druk! Thanks!
Hahaha ik las dit meer als de dokter kan het inprikken ![]()
Oeh misschien wordt het wel een Larry
Hahaha too late!! Maar kwam niks uit ![]()
Das echt een hel ik zelf te doen btw. Omgg wat gevoelig.
Ja steriele naald. Ik heb nog wel een beetje verstand haha.
Alsof je een neushaar uit je neus trekt.
Warm kompres erop? Misschien dat de kop dan naar boven komt.