Het TMI topic #3

Jaaaa warm compres en dan nog een keer prikken
Hou ons vooral op de hoogte :heart_eyes:

Ohja en sterkte natuurlijk

6 likes

Nee niet nog een keer prikken! Wel warm kompres

5 likes

Pak een mes!!! (grapje)

6 likes

Hahaha ja LAAT HET OPEN SNIJDEN EN FILM HET

Breng mij niet op ideeën.

4 likes

Waarom klik ik hier toch in hemelsnaam steeds weer :sob::sob::sob: @Whitecactus ik hoop dat het snel helemaal ok voelt!

1 like

Ik zou dit zelf ook wel aandurven en ben echt een angsthaas bij mijn ogen. Natuurlijk wel even vanaf de zijkant proberen in te prikken ipv recht vooruit je oogbol in mocht je toch uitschieten :sob:

2 likes

Haha ja heb t vroeger ook een keer gedaan, is niet gaan infecteren gelukkig :joy::sweat_smile:

Dit had ik vorige week nog, met drie keer per dag warm compress erop(5min ofzo) was t echt binnen 2 dagen weg

3 likes

Had dit eerder moeten weten. Ipv zalf, allergiepillen en koelen hahaha.

Even een update. Oog is nog zelfde. Ondanks 2x prikken kwam er niks uit :frowning:

4 likes

Stop met prikken in je oog?

33 likes

Jaaa ik doe het niet meer hahaha .

2 likes

Zie ik nou links een wit puntje? :eyes:
Niet meer prikken/drukmen en warmte er tegen aan. En blijf doorgaan met de updates!!!

1 like

Hoe heet deze?

2 likes
  • Harry
  • Berrie
  • Red
  • Kilimanjaro

0 stemmers

2 likes

Dag 6 met Kilimanjaro. Ben er nu wel echt klaar mee.

12 likes

Oh hij krimpt wel al!

2 likes

Ben je iedere dag meermaals met een warm kompres in de weer? Dat helpt echt enorm! Ik krijg dit helaas regelmatig en dat is de enige oplossing die werkt. De eerste keer dat ik dit kreeg dacht ik dat het vanzelf zou wegtrekken en heb ik er te lang mee gewacht, dus toen hielp het niet meer, die is uiteindelijk weggehaald in het oogziekenhuis.

1 like

Ja nou sinds gisteren dus pas.

De hele onderkant van mijn voet is een blauwe plek. Echt van grote teen (daar ook aan de bovenkant) tot kleine teen.
Het ziet er niet uit, maar ja, het is niet dat je vaak naar de onderkant van je voet kijkt.