Hoi! Ongevraagd advies hier, maar ik had ook soortgelijke klachten. Mijn menstruaties werden echt een hel en ik werd er echt doodziek van ook (door de pijn o.a.). Die pijn in je kont begrijp ook echt heel goed. Het werd ook steeds erger⦠(dat je denkt dat er een baby uit je reet moet komen ofzo pffft).
Ik zou eerlijk gezegd vragen naar een doorverwijzing voor de gyn. Ik bleek zelf vleesbomen (myomen) te hebben en heb daar jarenlang enorm veel last van gehad (terwijl ik dit al wist en de gyn ook maar zelfs daar heb ik hard moeten pushen om er uiteindelijk voor geopereerd te worden, dus wat mij betreft kun je niet vroeg genoeg beginnen met het serieus laten onderzoeken!)
Ondanks dat veel vrouwen pijn hebben wil niet zeggen dat het normaal is. Ik kan nu na mijn operatie gewoon weer de pil doorslikken en heb zelfs nauwelijks kramp als ik een stopweek heb (echt hallelujah!!). Dus nogmaals: schroom niet om het te laten onderzoeken bij de gyn, is niet raar en is gewoon terecht want jouw pijn is niet okee. (Gaan ze wel inwendig onderzoeken met een vaginale echo maar valt heel erg mee! ok tot zover mijn ongevraagde advies
)