Het TMI topic #3

https://www.reddit.com/r/MedicalGore/

ontdek deze reddit net, past hier goed

2 likes

Wow dit is wel another level, ik dacht ik open gewoon even iets om mijn treinreis te overbruggen

4 likes

haha sorry!! ik vind snotdingen en amandelsteentjes die hier vaker worden gepost altijd veel goorder juist

2 likes

OMG ik kan veel hebben (dacht ik) maar dit is wel next level ja

4 likes

Haha wat is het? Wil geen account maken😂

1 like

Nouu echt zeer grafische foto’s van open wonden, extreme psoriasis (klinkt minder erg dan het was) en toen ben ik gestopt met scrollen :joy:
Ik kijk megaveel horror maar dit topic hits different 🫠🥲

2 likes

Ik ben hiermee al 3x in mijn leven naar de huisarts(enpost) geweest omdat ik er niet gerust op was 🫣 Thank the lord voor menstruatieondergoed!!

4 likes

Ooh wat goed dat je gewoon gegaan bent ook!

4 likes

Het is helemaal dicht en aan het genezen! Laatste update voor nu :joy:

Nu hopelijk zo snel mogelijk weer normaal lopen en op hakken :pray: #prayforlightbox

16 likes

Oe nu zit er een krokodil in je wond

6 likes

Laatste keer in de nacht ook gewoon een boomermandokter die me helemaal op mijn gemak stelde en me niet deed voelen alsof ik me aanstelde 🫶 Dus als je twijfelt: GA (en: ik zet inmiddels een alarm als ik een tampon gebruik want hallo onnodige druk op de zorg).

3 likes

Haha ja andere mensen (@DikkeKip noem geen namen) vonden het op een kut lijken

3 likes

Ik wilde het niet zeggen 🫪 Vond het flauw overkomen, maar tbh ik dacht hetzelfde. Net als zo’n vulvaketting maar dan… dramatischer

1 like

Ja nee ik blijf bij krokodil :joy:

4 likes

Haha ik kan wel wat hebben hoor :joy::joy::joy:

Maar dramatisch, past wel bij me :tipping_hand_woman::tipping_hand_woman:

Nu niet meer. Nu ziet het er gewoon niet meer uit :smiling_face_with_three_hearts::heart::heart::heart::heart:

1 like

Een ingebakken peper

1 like