Pcies ![]()
Breng dat vieze ding liever zelf naar de milieustraat
Het is een forum inside joke, dat van die magnetron op de hoek van de straat
Ik weet niet of dit hier hoort, maar ik heb soms zon jeuk aan de achterkant van mn bovenbenen als ik op een harde stoel zit, hout ofzo. Snap echt niet waar dat door komt en tis zo irritant. Zit dan echt ongemakkelijk te schuifelen haha
Ja ik heb dat ook!! Helemaal erg als ik een panty of pantalon draag
Mn hechtingen zijn eruit en aan 1 kant staat hrt nog open
Trigger warning: redelijk gore wond. U bent gewaarschuwd
Dit is de andere kant
Ik ga echt goed op zo’n gore wond.
Misschien dat iemand hier dat weet, maar waarom zou je bij zo’n open wond de hechtingen eruit halen? Waarom niet nog ff laten zitten?
Je maan lijkt wel minder op een banaan nu!
Ik kwam er vanochtend achter dat ik twee tampons tegelijkertijd inhad toen ik op het toilet zat ![]()
Omg dit is echt mijn nachtmerrie! Hoor wel eens verhalen dat iemand een tampon dagen soms wel eens weken er in heeft zitten Onder het door te hebben.
Deze hebben er beide gelukkig niet heel lang ingezeten maar was wel echt een wtf moment
Ik kon me laatst niet herinneren dat ik hem er uit had gehaald maar voelde ook niks meer zitten. Had alleen wel steeds pijntjes in mn onderbuik, dus het heeft nog wel een tijdje door mn hoofd gespookt.
Voelde me echt een 13-jarige met zo’ n Tina/Fancyprobleem.
En dan heel erg gaan graven om te checken of er écht niks in zit 🫣
Hahaaahha top vergelijking
Ongesteld worden tijdens een hittegolf + daardoor echt last hebben van mijn darmen voelt met dit weer echt als een straf van god.
Ik kan je de hand schudden.