Ik zweet echt snel en op de fiets voel ik soms de zweetdruppels van m’n rug zo m’n bilnaatje in glijden
Ik dacht ‘hoe kan ik de boodschap verzachten?’ ahh verkleinwoord!
Gewoon zeggen dat je een zweetreet hebt. No shame
een zwanus haha
M’n hoofdhuid is tussen m’n haren helemaal verbrand geweest en ik ben nu in dat stadium aangekomen dat ik hele vlokken hoofdhuid tussen m’n haren weg kan pulken. Vind t vies en heerlijk tegelijk.
@Marsepein ohhh naar is dat he ik zweet ook heel erg en snel op m’n rug, echt zo erg dat ik dan ook een vochtige plek in m’n broek krijg aan de achter/onderkant. Als ik nu iets ga doen waarvan ik weet dat ik ga zweten (fietsen of langere wandeling) dan vouw ik een aantal velletjes wc papier op en klem dat bovenaan m’n bilnaat
werkt echt heel goed, het zweet blijft dan daar steken.
Ohh thanks voor deze tip, ik doe af en toe menstruatieonderbroek aan, omdat het anders soms lijkt of ik in m’n broek heb geplast als ik van de fiets af stap
En @Tamara handige tips! Ik heb dat ook. Zweet zó snel. Snap niet hoe andere mensen een lichte broek kunnen dragen bijvoorbeeld.
Modibodi heeft ook specifiek ondergoed hiervoor!
En ook een bh van dat materiaal voor als je tietzweet!
Ik keek vanochtend in de spiegel en vanuit het niks zat er een heerlijke puist net in m’n neus. Echt een bolletje wat uitstak. Heb genoten van het knijpen.
Mn dochtertje had een tijdje terug de waterpokken en op haar hoofdhuid had ze heel veel grote blaasjes. 2 weken later begonnen de korsten los te komen… Ik vond t ook smerig en satisfying tegelijk om los te pulken van haar haartjes.
Doen die bij jou ook altijd zo’n pijn? Vooral die kleine witte, echt moet er van janken gewoon als ik die uitknijp.
Deze deed geen pijn, maar was misschien al wat te rijp
Jeetje mijn baby laat me een partij scheten. Van die pruttelende. Ik verheug me op de luier😵💫
Ahhh wtf, ik heb op wandelvakantie nogal heftige blaren opgelopen en die zijn nu aan het genezen, maar daardoor zijn mijn hele voeten aan het vervellen waar de blaren zaten Het ziet er echt een beetje uit alsof ik die eeltsokken van de Action heb gebruikt. Er was ook al een teennagel gesneuveld door deze vakantie, dus ik heb echt horrorvoeten nu.
Waar zijn de foto’s ?
Ze gaan me doorverwijzen naar een endometriose kliniek! Dus dat is goed nieuws.
Wat goed! Hopelijk valt het allemaal mee. Als je interesse hebt (kan me ook voorstellen dat je dat helemaal niet hebt hoor), is er ook een Endometriose topic hier.
Ik heb juist ontdekt dat er 3 dikke zwarte haren groeien op mijn kleine teen, op 1 van de 2 kleine tenen, niet op allebei. Maar echt whyyy Wie heeft bedacht dat mensen naarmate ze ouder worden meer haar op hun voeten willen
Erg is dat hè, ik heb dat dus steeds en dan haal ik ze weg en zie ik het een hele tijd niet en dan ineens boem 5mm lange haren.
Zou het eigenlijk willen laten laseren
@KatMaxi probeer je kin eens. Schrok me laatst dood. Leek wel een heks. 3 dikke lange zwarte haren op mijn kind. Trek ik ze met de pincet eruit bam binnen 2 weken zitten ze er weer. En dan geen stoppels je. Die dingen groeien altijd in 1 nacht naar 1cm.