Ik had weer een mooie knoeperd op mijn kin. Bleken drie puisten te zijn naast elkaar
Vanmiddag was ik alvast alles aan het snijden voor het avondeten. Ik hoorde steeds gezoem en ik zoeken maar kreeg het niet gevonden. Toen hoorde ik dat het bij mijn afzuigkap vandaan kwam. Ik weer luisteren en hoorde ik gezoem in de afzuigkap. Ik ben heel bang voor insecten dus belde mijn vriend op dat er iets in de afzuigkap zat. Alleen het gezoem werd steeds erger en ik hoorde er na een tijdje meer. Ik toch maar heel voorzichtig een van de roosters er uit gehaald en toen kwamen er een stuk of 6 vliegen uitgevlogen. Toen heb ik het rooster er weer in gedaan en later hoorde ik weer gezoem. Ik ben nu echt heel bang dat daar ergens iets ligt te rotten en dat er maden zitten. Alleen mijn vriend kan straks pas kijken ivm de voetbal van mijn zoon. Ik zit hier nu echt niet lekker
Edit: ik zie nu dat ik dit in het TMI heb gepost, dacht dat ik in het wil je even kwijt zat
Nu ben je wel ons het vervolg verplicht! Wat zat er in de afzuigkap?
Hahaha ja ben ook benieuwd want hoor weer veel gezoem maar ga zelf niet kijken! Ze waren laat terug van voetbal en hij is nu even de hond uitlaten. Dalijk gaat die kijken
Edit: tot nu toe een anticlimax @Schattenwijfje en @Koda. Er vlogen weer een paar vliegen uit de kap maar dat was het. Ik het het idee dat er verder in die afzuig ‘buis’ iets zit/heeft gezeten. We ruiken verder niks maar misschien ruiken we dit niet omdat het een afzuigkap is. Ben benieuwd of er morgen weer vliegen in zitten, dan weet ik het zeker. Alleen we kunnen zo weinig want waar dan iets zit daar kunnen we niet bij.
Uit ervaring weet ik helaas dat je het in een uitzuigkap zeker wel kan ruiken als er iets doods in ligt. Ook als dat dode dier er al heel lang niet meer in ligt. Hopelijk valt het bij jullie mee en ruik je niets omdat er alleen wat verdwaalde vliegen zaten (of in elk geval geen dood dier). Zou ook niet weten wat je anders moet doen, bij mij was het een vriendin in Engeland die het in haar huurhuis had, dus die heeft de huisbaas er gewoon naartoe gestuurd.
Oohh Wat naar!!
Oef dat ziet er heftig uit! Hopelijk geneest het mooi
Oooohhhh dit ziet er echt zó pijnlijk uit😵
Wat ziet dat er akelig uit zeg. Hopelijk niet al te veel pijn.
Ik vind het er eerlijk gezegd cool uitzien en littekens zijn ook vaak cool. Maar het ziet er ook pijnlijk uit dus goed om te horen dat je het mee vindt vallen. Dat het maar snel mag genezen!
Hebben jullie soms ook t idee dat er meer poep uit je komt dan dat er aan eten in gaat? Heb gisteren 3x gepoept en vandaag ook alweer 3x, terwijl ik juist wat beter op m’n eten let.
Ja, ik ben zo’n achterom kijker en soms ben ik echt trots op de hoeveelheid die er ligt verbaasd dat dat kan ofzo
Jaaa precies, heel fascinerend bedenk me opeens nu wel dat ik maandag, dinsdag en vandaag koffie heb gehad terwijl ik normaal nooit koffie drink dus denk dat 't daar door komt
Maar mijn darmen zijn ook echt zo van slag. Denk toch weer de hitte, heb ook echt buikpijn een paar keer per dag
Heb ik ook (PDS). Tijdens een hittegolf heb ik vaak de hele dag diarree. Hoera voor thuiswerken.
Ik zag net een filmpje over de menstruatiecup, hoe je die moet inbrengen. Zij raadde aan om ‘m te vouwen, in te brengen en dan aan de rand te voelen of ie goed open is gegaan. Kunnen jullie daarbij?? Voor mijn gevoel moet ik dan tot m’n ellebogen erin, ik kom soms al met veel moeite bij het stokje om ‘m eruit te halen, laat staan die bovenste rand.
Dit vraag ik mij ook altijd af Bij mij lukt dat ook niet. Ik voel altijd aan de onderkant en beetje de de zijkant
Ik kan met een uitgestrekte vinger niet helemaal de rand voelen, maar wel rondom ongeveer halverwege de cup, als hij niet uitgeklapt is voel je het daar ook al wel.
Ging net onder de douche mijn menstruatiecup verwisselen. En het zat erin maar ik zat ff te klote zodat die goed ging uitvouwen. En toen opeens echt een dikke flats! Mega veel bloed over mijn hand. Het stroomde er echt uit en ook super veel inclusief zo donker rode slijmprop. Gelukkig stond in onder de douche!
Ja hier ook! Voelde nu al vanaf 2 uur ongeveer dat ik weer moest maar was op werk en daar zit ik toch minder fijn m’n grote boodschap te doen
dus nu lekker thuis alles lozen