Het TMI topic #3

En met een haarspeldje?

2 likes

Voorzichtig even doorprikken met een naaldje. Dan loopt vaak erna alles eruit door de druk

5 likes

Hij zit superhoog dus dan zit ik in het wilde weg in mā€™n neus te prikken haha.

3 likes

Heeeeel hard drukken aan de buitenkant van je neusvleugel?

3 likes

O nee dan zou ik dat niet doen.
Dan is het helaas even uitzitten ben ik bang

2 likes

Ik heb best wel smalle neusgaten maar door de puist heb ik nu een groot neusgat en een smalle. Haha ziet er zo gek uit. Heb er al wat op geduwd enzo maar het doet niets. Blijf er nu maar van af denk ik, dan wordt het hopelijk niet dikker.

Mijn hoofd zit vol snot, ik heb corona, en nu heb ik sinds gisteren ook vieze smaak en geur in mijn neus. Kan niet uitleggen, maar het is zo viezig. Hoop dat het snel wegtrekt.

Mā€™n dochter is anderhalf uur geleden begonnen met overgeven.
Het mindere gedeelte is dat zij op het bovenste bed slaapt van een stapelbed en naar beneden had gekotstā€¦
Alles eronder inclusief matras en deken van haar broertješŸ˜–.
Heb haar maar op mijn bed gelegd zodat haar broertje rustig door kan slapen. Wasmachine draait al en morgen maar kijken of ik alles wel goed schoon heb gemaakt.

2 likes

Dit lijkt me zo lastig aan kinderen hebben. Alsik zelf overgeef en ernaar kijk of iemand hoor overgeven, kan ik zo kokhalzen en weeer overgeven. Laat staan bij een kind die niet netjes in een bak overgeeft. Echt respect voor ouders.

3 likes

Gelukkig heb ik geen enkele moeite met overgeven maar blijft natuurlijk geen fijn klusje haha!

2 likes

Ik heb net een pepertje gesneden en daarna een nieuwe tampon ingedaan. Dit is nog erger dan erna in je ogen wrijven, waaarom dacht ik hier niet aan :hot_face: :hot_face:

11 likes

Omg noo :sob:

Ik heb een puistje op de binnenkant van mijn ooglid. Benieuwd hoe dit gaat evolueren de komende dagen :grin:

Samenvatting

11 likes

Omg een nieuwe Larry!!!

17 likes



Lekker blaren pulken

13 likes

Ik ben ZO opgeblazen en zit de hele tijd dikke scheten te laten of net zoā€™n hele hoop kleintjes in een rits na elkaar en toch blijft het maar komen. Mijn darmen borrelen ervan. Ik ben wel vaak bloated maar zo erg als vandaag is het gelukkig maar soms eens een dag, al weet ik echt niet waar het van komt. Gelukkig is mijn vriend er niet :dash:

3 likes

Ik heb een (soort?) puist aan de binnenkant van mijn neusvleugel, bij de uitgang. Vind het echt lastig om heb niet weg proberen te krabben.

2 likes

Omg ik ook! Zo irritant en ik lijk weer zwanger :expressionless:

Edit: had dus enorme last van verstopping en dat komt o.a. omdat ik zonder poepkrukje eeeecht niet kan poepen. Hier op t vakantieadres is niks in die trant en nu heeft mijn vriend zijn tas neergezet en ā€¦ja, wat een opluchtingšŸ˜„

3 likes

Volgens mij is het geen puist. Gisteren kreeg ik het ineens ook aan de binnenkant, dus tegen mā€™n neusschotje aan en ook aan de andere kant lichtelijk. Ik ging met de zaklamp in mā€™n neus schijnen en ik had nog een minigaatje om door te ademen. Vandaag is het weer beter gelukkig, want ik moest vanochtend naar de tandarts. Maar geen idee wat het nou is :woman_shrugging: Ook geen zin om naar de huisarts te gaan want het is toch al aan de beterende hand.

2 likes

@trompeloeil hoe is het met je vagijn? Klinkt echt zo pijnlijk!

En @twijfelkont met jouw lip? Hopelijk hiel de anti histamine.

4 likes