Het TMI topic #3

Had vandaag een spijkerbroek aan, en een string die niet helemaal lekker zat. Een flink stuk gelopen en nu heb ik een enorme blaar op mijn schaamlip.

6 likes

Ik heb een compilatie gemaakt van mijn grote teen ontsteking. Vind het echt fascinerend hoe mijn huid er verder op reageert.

11 likes

@ellegirltalk lief dat je ernaar vraagt! Er komt nog steeds elke dag een thuisverpleger de wonde verzorgen. Waarschijnlijk tot eind volgende week, en daarna zou de wonde dicht genoeg moeten zijn en kan ze zoals een normale wonde verder helen (met korstjes, yay).

De pijn is nu zo goed als weg, op soms wat steken na. Ik waggel nog een beetje zoals een gans. De wonde jeukt vooral de hele tijd - een goed teken want dat betekent dat ze goed heelt.

All in all, ik ben er bijna vanaf :heart: en kan volgende week ook weer starten met (thuis)werken. Weet nog niet hoe snel ik weer op mijn elektrische fiets durf kruipen maar dat zien we dan weer wel.

41 likes

Die heeft gelukkig inderdaad goed geholpen! Binnen zo’n 4 uur was het weer terug naar normaal. Dus viel uiteindelijk mee, maar was best even flink geschrokken

3 likes

Fijn te horen bij beiden!

6 likes

Ohhhh ik ken het gevoel! Er lopen nu wat onderzoeken bij mij want ik heb dit tegenwoordig bijna iedere dag en heb steeds zo’n bolle harde buik en intense krampen😩 Vooral op mijn werk is het vreselijk want het is nog niet sociaal geaccepteerd om scheetjes te laten in een meeting🤣 Hopelijk is het bij jou morgen beter!

2 likes

Hopelijk zorgt jouw onderzoek ook snel voor wat duidelijkheid en oplossingen!

Ik had van de week ineens allemaal opgedroogd wondvocht in m’n navel, blijkbaar zit er een plekje. In haal het steeds weg en het komt er steeds weer terug, vet fascinerend.

2 likes

Ik heb echt al heel lang geen navelpiercing meer. Dat gat/litteken zie je nog wel. En laatst had ik broek aan die precies op dat litteken kwam. Ik voelde wel wat jeuk en irritatie maar dacht er verder niet bij na. Die broek heb ik ook al veel vaker aan gehad dus dacht er irriteert iets van die broek ofzo. Kom ik 's avonds thuis is heel dat gat ontstoken, helemaal rood enz. Maar ik ben altijd angstig om iets uit te knijpen dus liet het mijn vriend doen. Kwam er pus uit en een hele worm vuil ofzo, echt goor. Vind dat zo gek dat na 11/12 jaar dus dat nog steeds kan terwijl sinds ik die navelpiercing er uit heb gehaald echt 0 keer last heb gehad tot die dag.

7 likes

Is gewoon talg wat je huid afscheidt en wat dan niet weg kan. Als dat gaat broeden kan het idd irriteren

3 likes

Oh dat wist ik helemaal niet! Ik had echt zoiets van waar komt dit nu ineens vandaan. Thanks!

3 likes

ik heb ontstoken amandelen én een strottenhoofdontsteking :sob: echt wat een hel is dit. heb gelukkig verdovende mondgel gekregen wat ik voor het eten moet gebruiken, een pijnstillende spoeling om mee te gorgelen en de maximale hoeveel pcm, hopen dat t snel beter gaat zo

3 likes

Mijn dreumes stak vandaag zijn vinger in mijn neus en haalde daar iets uit dat hij in zijn mond stak. Wtf. Waarom zijn kinderen zo?!

3 likes

Hoop voor je dat die vieze smaak snel weg is, ik heb nu na 3 maanden nog bij heelveel dingen dat het chemisch ruikt vooral bij frituur zooi.
Ik en mn vrienden die t zelfde hebben zeggen vaak dat er een corona lucht hangt, z on typische geur die niet te omschrijven valt.

2 likes

3 maanden al! Das echt wel een tijd zeg. Rot dat je er nog zolang last van hebt. Ik heb er gelukkig nu geen last meer van. Echt paar dagen sterk ‘corona’ geur en smaak gehad, maar dat is gelukkig nu wel over. Herken dat trouwens wel zo ‘corona geur’. Toen ik het voor het eerst opmerkte wist ik gewoon niet waar de geur vandaan kwam. Valt indd niet de omschrijven

3 likes
doucheputje

11 likes

Omg wat heb je met je hond gedaan? :scream:

6 likes

Toen ik m’n slijmprop aan het einde van m’n zwangerschap verloor heb ik daar foto’s van gemaakt omdat ik het best fascinerend vond. Eerst vond ik het te goor om te laten zien maar ja. Het is niet voor niets het tmi topic. Dus bij deze. :sunglasses:
Het lijkt op de foto kleiner dan in het echt maar die pot is van een haarmasker. Dus het was best groot.

Slijmprop




47 likes

Zo smerig en fascinerend tegelijk! Haha

3 likes

Oh interessant haha, heb die van mij nooit gezien en als ik dit zo zie vraag ik me toch af hoe ik het heb kunnen missen?? :smile:

5 likes