Je nagelak maakt het ook echt nog extra pijnlijk om te zien hahaha
Nou het doet dus helemaal geen pijn (gelukkig!). Met sokken eroverheen voelt het ook nog niet echt anders, schoenen heb ik nog niet aangehad! Er is ook al wel weer een halve nieuwe nagel onder te zien, misschien dat dat scheelt.
@FredPaillet Heb dat wel nog staan voor in de badkamer. Zal het eens proberen .
Ahhh dat gevoel dat je zoān klein wit puistje bij je neusvleugel voelt opkomen⦠bijnaaaa tijd om te knijpen
Ik moest smetvlek even googlen.
Na een week niet poepen (op vakantie lukt mij dat altijd slecht) ben ik vanochtend bevallen van Foefina. Het was een zware bevalling met een flinke baby, maar moeder en kind maken het goed. Hopelijk gaat het aankomende week wat beter.
Ik heb opeens een blaar tussen mijn tenen en ik ben er helemaal ontoepasselijk van want wat doet dat ding daar en het jeukt en doet pijn en bah voeten. Nu maar hopen dat het niet een of andere gemuteerde voetschimmel is
Onpasselijk! Heb je natte voeten gehad? Natte sokken? Is vast geen rare schimmel hoor
Ohh ik heb ook iets walgelijks (HEERLIJK). Had mijn oren gedruppeld met olie want die zitten altijd verstopt (kleine gehoorgangen enzo). Nou haalde ik net zoān grote donkere prop uit mijn linkeroor?? Als in wat normaal loskomt bij het uitspuiten? Gisteren ook al wat. En om het nog raarder te maken viel er net gewoon letterlijk weer zoān prop uit het oor?! o______O Ik heb maar 1x gedruppeld met olie, wat is dit
Normaal moet ik drie weken druppelen en dan maar hopen dat er iets loskomt bij de huisarts Dankbaar wel hoor
Domme vraag maar wat voor olie gebruik je daarvoor?
Geen domme vraag hoor! Ik gebruik gewoon heel simpel olijfolie omdat ik dat in huis heb, zonnebloemolie wordt ook altijd aangeraden. Ik doe het in zoān flesje van the Ordinary met pipetje en dan even een watje zodat het niet gaat lekken uit je oor.
Ah slim! Zulke flesjes heb ik wel, ik ga het eens proberen
Ga je dan ook even plat liggen/je hoofd schuin houden? Of is dat niet nodig?
Ik houd mijn hoofd schuin als ik het er in druppel (doe ook maar 1 druppeltje) en doe er dan wel meteen een watje op (als een soort propje) want anders lekt het wel uit je oor.
Arachideolie (pinda) is hier ook geschikt voor!
Ja helpt zeker qua gehoor! En bijvoorbeeld ook met vliegen, dat doet een stuk minder zeer als mijn oren weer een beetje leeg zijn haha. Ik heb heel nauwe gehoorgangen dus het blijft dan schijnbaar extra goed vastzitten. Ik laat het meestal elk jaar uitspuiten.
Ik denk van het sporten maar ik word er gewoon heel naar van haha. Maar ik geloof dat hij al gaat indrogen
Alleen dit lezen is al zo bevredigend. Volgende x fotoās?
Holy crap dat hij überhaupt nog rechtop zit op die eerste foto maar inderdaad wel bizar hoe goed ze dit hebben kunnen reconstrueren met zo weinig overgebleven weefsel
Dit is niet eens de helft dit is gewoon niks
Echt bizar, je ziet ook waar een tand zijn voorhoofd in is gegaan volgens mij?
Ik vind die foto wel raar haha, hij ligt daar zo en dat iemand dan denkt āff foto makenā. Ik heb het filmpje niet gezien dus misschien wordt het uitgelegd.
Edit: oh zie net je bericht hierboven, niet logisch dus.