Als je zwanger bent en googlet op ‘innestelingsbloeding’ of ‘slijmprop’ blijken er dus ook heel veel vrouwen te zijn die daar een foto van maken en oploaden op een forum
Maar vervolgens wel heel giechelig doen over seks (‘intiem zijn’), vagina’s (‘daar beneden’) en eigenlijk alles (‘heeeeele genante/vieze/gekke vraag hoor maar insert doodnormaal ongemak’).
Klussen
Ik heb al de hele dag last van een branderige vagina. Kan niet wachten tot dat ik thuis ben
Hm, dan ben ik dus toch een klusser
Het geeft ‘help, mijn man is klusser’ ook een heel andere lading…
Neeeeeee dan vraagt iemand maaraan de mods of er een slijmprop-en-poeptopic mag komen
We hebben hier een kinderfeestje thuis en er hebben 2 kinderen luizen (en ik lrijg van het idee al jeuk) en er ligt net de wc vol met diaree zonder wc papier. Zo goor en ze zijn allemaal nog zeker anderhalf uur hier… help
Wat de fuk, worden die kinderen opgevoed door beesten ofzo? Of zijn ze nog vet jong
Ze waren tussen de 6 en de 8 jaar. Die luizen hoorde ik precies toen we vertrokken, had ik liever niet willen weten want sindsdien jeuk.
Hallo waar komt al die baby en kinderpoep ineens vandaan.
Mini-anussen.
Nah wat asociaal dat ouders dat niet voorafgaand hebben gezegd.
En een wc vol diarree zonder papier?? Op die leeftijd moeten ze hun arie toch wel kunnen afvegen?
Pittig dagje!
Een jaar geleden postte ik dat mijn kalknagels, die in mijn zwangerschap waren ontstaan, weer aan het verdwijnen waren. Nou je raadt het al, ik ben weer zwanger en mijn nagels zijn weer helemaal verkalkt. Net lag ik in bed en dacht wat voel ik… heeft mijn grote teennagel ineens losgelaten🥲.
Omg
Omg… is het pijnlijk?? En is dat donkere stukje links in de hoek bloed of wat anders?
Lijkt me echt heel naar, zeker ook als je sokken/schoenen erover aan moet.
Wooooaaah 🫣
Antikal
Holy shit
Pffft aso dat die ouders hun kinderen laten komen dan, met die luizen!
Ohh ik heb ook schimpies en dit meerdere keren meegemaakt! Bij mij kwam het altijd wel doordar het ergens achter bleef haken, een broek ofzo. En dan idd zo lekker aan 1 hoekje blijven hangen UGH.