Het TMI topic #3

Snap ik, mijn punt is meer dat de mensen die riepen ‘ugh geen foto’s van mensen zonder ledematen!’ dat dus ook niet zo bedoelden en niet persé meteen ableist zijn, net als jij dat ook niet hebt bedoelt door dit hier te posten.

Maarrrr ik heb er zelf sowieso geen moeite mee hoor, stond toch netjes achter een spoiler met uitleg? Nou ja prima. Kun je er zelf op klikken of niet.

Edit: maarrrr ik dacht wel dat dit meer een persoonlijk topic was? Maar wellicht ook niet :smiley: Dat is het enige wat ik er vreemd aan vind haha.

4 likes

Snap het probleem echt niet. Het is een TMI topic en @kali postte het in een spoiler met een warning.

13 likes

Dat zij net zo goed mensen. De opmerking "Ik hoef geen mensen zonder ledematen te zien " Is gewoon niet oke. Ik kan best begrijpen dat je die fotos niet zonder waarschuwing wilt zien want ze zijn idd heftig. Maar dat kan je ook best anders verwoorden

9 likes

De foto van de jongen zonder ledematen is toch ook helemaal niet heftig om te zien? Er zijn geen open wonden, geen bloed, niks waardoor het vies/heftig/naar zou zijn om te zien.

23 likes

Oke, excuses dan, dan heb ik me verkeerd uitgedrukt.

@nysmn Ik vind dat dus wel heftig/naar om te zien, maar het is duidelijk dat ik in de minderheid ben met mijn mening.

2 likes

Nee eens, zie echt niks aan die foto wat te heftig is, behalve de situatie voor hem dan. Ik schrok ook wel even van die foto’s van dat weggevreten gezicht. Doordat er “half weg” stond had ik iets heel anders verwacht dan iemand compleet zonder gezicht. Maar goed, ik klik zelf op bloedige spoilers in een TMI-topic. Heb er verder ook geen last van ofzo.

6 likes

Ja dat snap ik wel! Ik liet hem ook aan mijn vriend zien van ‘kijk hoe goed ze zijn gezicht hebben herconstrueren’ en toen zei hij van wow wtf je had me wel even mogen waarschuwen. Maar goed dat díe in een spoiler stond inderdaad.

3 likes

Na het douchen ontdekte ik een bultje in mijn lies.
Het bleek een enorme gele puist te zijn. Heerlijk.

Foto’s? Ja, heb ik gemaakt. Helaas in whatsapp. Per ongeluk. In een gesprek met een vriend van mijn ouders. Ik was één klik verwijderd van het sturen van wijdbeense puist fotos naar een man van 60+.
Uiteraard heb ik ze niet verzonden maar ik kon ze ook niet meer opslaan. Mijn puist was inmiddels al leeg dus nieuwe fotos kan ik niet maken.
Sorry 🥹

26 likes

Tip voor de volgende keer: screenshot maken!
Maar gelukkig dat je t niet verzonden hebt :joy:

4 likes

Wat een hack!!! Onthoud ik voor de hopelijk nooit meer keer

3 likes

Mijn PDS speelt goed op deze week.
Door mijn medicatie voel ik het niet goed aan als ik naar de wc moet, dus ga pas als ik krampen voel.
Heb al 3 dagen stinkende knalpoep.
Poep nu ook maar boven, de geur blijft beneden zo hangen. Zit ik de hele avond in mn eigen stank…

Ik heb best wel erge haaruitval op het moment en elke keer heb ik van die lange haren in mijn bilspleet :tired_face:

7 likes

Herfst is zo’n mooi seizoen he haha heb hetzelfde probleem, mijn haar is gehalveerd qua volume lijkt het (en ik trek ook mijn haar uit door stress)

1 like

Omdat ik dit met niemand anders kan delen moet het even hier.
Ik heb vannacht gekotst en het leek wel diarree, kwam alleen maar bruine drap uit.

5 likes

Ik heb 2 joekels van puisten op mijn kin zitten. Vannacht eindelijk eentje kunnen uitknijpen. Helaas was het resultaat niet bijzonder

2 likes

Hahaha nee, zo spectaculair was het niet :joy:
Ik sliep gewoon laat en dat ding zat me dwars

3 likes

Ja, je kan ook tanga gebruiken.

2 likes

Had ik ook een keer echt degoutant

3 likes

Ik heb altijd mijn neus vol met mee eters. Dus eens in de week geef ik een zacht drukje en dan komen ze er allemaal zo uit. Dit is 1 drukje. Mn hele neus levert nog meer op :smiling_face_with_tear:

18 likes

Maar wat is er ook gebeurd met je nagel? Is dat brokkelige aan de onderkant bloed?

2 likes