Ik denk nagellak!
Ik heb hidradenitis suppurativa, en ik heb op dit moment een ontsteking aan de onderkant van mijn borst. Deze foto is van vanmiddag, nadat ik hem ook uitgedrukt had. Doe ik normaal gesproken nooit, maar ik zag een wit ‘kopje’ en kon het toch niet laten
Nagellak.
Ik was de ontsteking aan het zoeken, totdat bleek dat ik niet naar een tepel, maar naar die ontsteking keek!
Hahaha wow ik dacht al: die durft met zo’n nude hier. Nu ben je net als Harry Styles en heb je drie tepels. Oh nee hij heeft er vier volgens mij.
Hahaha omg ja nu je het zegt lijkt het inderdaad net een tepel
En vier tepels ja? Dat is ook bijzonder haha
Ik zit met obstipatie op de wc en eigenlijk moet ik echt slapen. Echt top
Ik hoop dat je al van de wc af bent.
Zo niet… probeer je linkerbeen over je rechterbeen te leggen… en dan je knie iets naar beneden duwen.
Edit: zo dus. Ik heb te lang moeten googelen voor een voorbeeld houding hahahah
Ik ga dit sowieso deze week eens uitproberen haha
Ik had het laatst voor het eerst op die plek, echt naar icm een bh. Heb jij er ooit al eens een behandeling voor gehad? Ik begin binnenkort met een antibiotica kuur.
Rond mn eisprong heb ik echt mega veel van die slierterige afscheiding. Als ik op de wc dan braaf van voor naar achteren veeg, veeg ik soms zo’n mega slijmsliert tussen mn billen in
Hopelijk lukt de spoiler.
Zoon laat een haardroger op mijn teen vallen nagel zit los maar hangt nog een stukje vast.
Dokter raadde aan om de nagel te laten zitten en pleister erop te doen. Hoelang duurt het eer ik weer schoenen aan kan? Gelukkig is het best warm maar ben vandaag dus op slippers naar het werk. Niet fijn. Pijn valt wel mee maar het voelt toch niet heel fijn aan.
Oh die ziet er heel pijnlijk uit
Inderdaad heel irritant met een bh!
Anderhalf jaar geleden heb ik wel even bij de dermatoloog gelopen, en die schreef toen een lotion, resorcinolcrème en hibiscrub voor. Hibiscrub gebruik ik nog steeds, maar ik vergat (door mijn ADHD) steeds de lotion en de resorcinol te gebruiken. Omdat ik een milde variant heb, besloot ik alleen door te gaan met de hibiscrub. Daarnaast besloot ik een andere levensstijl aan te nemen om zo hopelijk mijn triggers te kunnen verminderen. Ik dacht eerst dat het zuivel was, maar nu denk ik dat het suiker is en laat ik nu net verslaafd zijn aan suiker En stress is ook een bepalende factor.
Heb je weleens eerder een antibioticakuur gehad? Gebruik je dat alleen bij een flare-up of meer preventief? (dat laatste lijkt me eigenlijk van niet maar ik weet het niet zeker)
Ik had dat laatst toen ik mijn vulva waste (met water) onder de douche. Het slijm bleef maar komen, net of een ik hand vol eiwit had.
Net eiwit inderdaad!
wow dit heeft een naam? ik krab die altijd open omdat er een haar in zit die ik er dan uit wil maar dan gaat het alleen meer bloeden
Ja merk inderdaad dat nu ik veel stress heb het heel erg is momenteel. Tijdens mijn zwangerschap had ik dan weer 9 maanden nergens last van🥲
Nee nog nooit een kuur gehad (überhaupt nog nooit antibiotica). Ja is preventief dus is een kuur van 3 maanden lang.
Heb zelf het meest last in mijn liezen en sinds kort dan af en toe onder mn borst. Bij mij gaan ze eigenlijk nooit open. Bij jou wel?
@Ainu Geen idee of het hetzelfde is. Bij mij zit er nooit een haar in haha. Wel heel veel stinkend pus en bloed.
Hydradenitis (en andere huidziektes) hangt heel sterk samen met roken. Veel mensen hebben er geen last meer van als ze stoppen. Misschien heeft iemand nog wat aan deze informatie.
hmm ja, ik merk wel vaak een haar zitten maar krijg die dan ook nooit uit, ze zijn heel gevoelig en worden groter en als ik ze lang genoeg met rust laat drogen ze uit en wordt het een raar schraal velletje dat ik er zo af pel. maar iedere keer zijn het verkleurde littekens of wondes die niet goed genezen. Het lijkt wel echt op de foto’s die jullie posten, op de zijkanten van mijn buik (meer links dan rechts).
Ik was net bij de plastisch chirurg om een bultje in mn gezicht weg te laten halen. Dat gaat met een kleine verdoving. Maar dan hoor je dus alles! Snijden, adertjes dichtbranden etc. Brrrrrr
Mijn robotstofzuiger was gaan lopen maar in de tussentijd had de kat gespuugd. Nu zit het overal.