Het TMI topic #3

Dit is hoe ik het ook ken!

& Even bijdragen aan dit topic, maar ik heb sowieso een slechte huid en ben net begonnen met retinol en ik heb denk ik een ‘purge’ want ik blijf maar puisten krijgen en nu heb ik er 1 weeeeer op mijn jukbeen en ik VOEL gewoon nog dat er iets zit maar ik kan knijpen wat ik wil maar er komt niet zo’n lekkere lading pus uit… ja al wel een beetje maar niet genoeg. Hoop dat 'ie snel rijp is.

5 likes

Nooit geweten! Klinkt heel vervelend.

7 likes

Dat noemen we hier oogpoep

1 like

Ew :rofl: wij noemen het “slaap”.

12 likes

Het begon zeer te doen door druk op die huid er onder dus heb het loszittende stuk nagel omhoog gewipt

Samenvatting

4 likes

Ik had een enorme bult in m’n lies/schaamstreek. Deed echt veelllll pijn. Maar vandaag voelde ik hem ineens ontploffen, en er kwam zo’n lading vocht en pus uit dat het echt jammer is dat ik het niet heb zien gebeuren. Maar wat een opluchting is het dat hij nu open is en de druk eraf

25 likes

Wij slaapzand :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Waarom moet ik altijd zoveel poepen als ik op kantoor ben? Like drie a vier keer. Het is niet dat ik me bepaalt ontspan daar en laat ik het maar niet hebben over het dunne schuurpapier

6 likes

Je krijgt dan wel betaald om te poepen :money_mouth_face:

6 likes

Ja ik heb er schijt aan!

7 likes

Omdat je dan geen wc-papier hoeft te kopen, dus win win eigenlijk

1 like

Leuk hoor, paaldansen :+1:

9 likes

Hebben jullie niet een toilet die het minst gebruikt word op kantoor en dat je daar gewoon ergens een zachte wc rol wegmoffelt?

4 likes

Ik heb weer iets typisch aan de hand, blijkbaar heb ik per ongeluk suikervrije winegums gekocht waar ik achter kwam na een halve zak leeg te vretten. Ik ben rauw. Help.

12 likes

Sterkte :poop:

1 like

Mijn vriend heeft vandaag zijn teen gestoten in het zwembad. Hij gedraagt zich nu uiteraard alsof hij stervende is maar oke, het ziet er idd wel pijnlijk uit.

tenenfoto

5 likes

Ik wil zijn beleving niet erger maken maar het zou nog wel eens gebroken kunnen zijn :sweat_smile: lekker aan de teen ernaast vast tapen voor comfort (buddy tape)

4 likes

Helaas is meneer buitengewoon eigenwijs en weigert hij dat :roll_eyes:.

2 likes

Naja zelf weten :sweat_smile:

1 like

Schoen met stevige zool een optie? Zou best gebroken kunnen zijn. Maar gelukkig gaat hij daar niet dood aan :grin:

3 likes