Het begon zeer te doen door druk op die huid er onder dus heb het loszittende stuk nagel omhoog gewipt
Ik had een enorme bult in m’n lies/schaamstreek. Deed echt veelllll pijn. Maar vandaag voelde ik hem ineens ontploffen, en er kwam zo’n lading vocht en pus uit dat het echt jammer is dat ik het niet heb zien gebeuren. Maar wat een opluchting is het dat hij nu open is en de druk eraf
Wij slaapzand
Waarom moet ik altijd zoveel poepen als ik op kantoor ben? Like drie a vier keer. Het is niet dat ik me bepaalt ontspan daar en laat ik het maar niet hebben over het dunne schuurpapier
Je krijgt dan wel betaald om te poepen
Ja ik heb er schijt aan!
Omdat je dan geen wc-papier hoeft te kopen, dus win win eigenlijk
Hebben jullie niet een toilet die het minst gebruikt word op kantoor en dat je daar gewoon ergens een zachte wc rol wegmoffelt?
Ik heb weer iets typisch aan de hand, blijkbaar heb ik per ongeluk suikervrije winegums gekocht waar ik achter kwam na een halve zak leeg te vretten. Ik ben rauw. Help.
Sterkte
Mijn vriend heeft vandaag zijn teen gestoten in het zwembad. Hij gedraagt zich nu uiteraard alsof hij stervende is maar oke, het ziet er idd wel pijnlijk uit.
Ik wil zijn beleving niet erger maken maar het zou nog wel eens gebroken kunnen zijn lekker aan de teen ernaast vast tapen voor comfort (buddy tape)
Helaas is meneer buitengewoon eigenwijs en weigert hij dat .
Naja zelf weten
Schoen met stevige zool een optie? Zou best gebroken kunnen zijn. Maar gelukkig gaat hij daar niet dood aan
Voordeel is dat ze toch weinig kunnen met een gebroken teen lekker eigenwijs los laten dan
Was hier laatst niet iemand ook op haar schaambeen gevallen?? Jezus wat deed dat pijn.
Ik wilde lampjes ophangen bij mijn raam en stond met mijn ene voet op de stoel en met de ander op de fauteuil en dat ging natuurlijk niet goed, want de fauteuil viel om en ik ook en de rugleuning van de stoel kwam tegen mijn vagijn aan
Had het nog uitgetekend:
Pijnlijk!! En liefde voor de situatie schets
Oh ja die had er volgens mij weken last van en moest ook naar de huisarts ermee dus hoop dat het bij jou minder erg is