Het TMI topic #3

Yep it was I, ofja niet mijn schaambeen maar echt mijn schaamlip. Omdat ze toen zo opzwelde is het toen gedraineerd moeten worden in het ziekenhuis onder epidurale verdoving, bij jou zal het hopelijk zo’n vaart niet lopen. :sweat_smile:

Ik kan je pijn voelen!!! Hopelijk maar gewoon een kneuzing bij jou? Veel beterschap!

3 likes

Is alles bij jou nu weer back to normal?

2 likes

Pfoeee zo erg is het bij mij gelukkig niet. Ben jij nu helemaal genezen?

1 like

@Marsepein lief! Ja hoor punani is weer helemaal genezen!

13 likes

Omg ik was meubels in elkaar aan het zetten en daar zitten van die glijvoetjes bij met spijkers. Zoiets dus:

Nou je kunt natuurlijk wel raden wat er gebeurde. Eén van die krengen was zonder dat ik het doorhad op de grond gevallen en toen ik wilde gaan zitten om iets vast te draaien zette ik VOL mijn hand erin waardoor die spijker echt bijna volledig in mijn hand verdween :sob:
Echt wat een ellende. Zelfs mijn vader huiverde ervan :sweat_smile:

13 likes

Aah ik voel je pijn bijna door dit berichtje heen :pleading_face:. Hoe gaat het nu met je hand?

3 likes

Lief dat je het vraagt. Gaat op zich wel goed. Wond zelf is niet zo groot natuurlijk, maar wel diep en de hele plek eromheen voelt beurs en dik dus moet er steeds aan denken dat ik niks met links vastpak want dat doet gewoon echt pijn

3 likes

Wel even langs de huisarts geweest hoop ik? Mss nog een tetanusprik nodig?
Bleh sterkte ermee, Hopelijk heelt het snel. Ik heb met mn hiel een keer in een punaise gestaan, vond dat al erg.

3 likes

Ja een verpleegkundige op werk heeft er vandaag nog naar gekeken. Prik hoefde niet want die was nog actueel, dus dat was nog een geluk bij een ongeluk haha

Aah een punaise in je hiel lijkt me anders ook echt heel naar :persevere: sowieso dat je dat ding er dan ook nog moet uittrekken. Ik ben normaal echt niet kleinzerig maar dat was eigenlijk nog het meest akelige ervan

7 likes

aaauch dit doet mij denken aan the butterfly effect die filmscene in dat klaslokaal :dotted_line_face: horror

1 like

Ik las hier weleens over anuskrampen en kon me er niks bij voorstellen…tot nu. Daaamn wat een pijn en ben ook nog eens ongesteld :smiling_face_with_tear:

7 likes

Ja komt juist voor tijdens menstruaties! :broken_heart:

5 likes

Nou ik dacht eerst dat het niet zo diep was. Het was effe pijnlijk en daarna ging dat over in een soort van brandend gevoel. Alsof je een piercing laat zetten, dat gevoel zeg maar. Dus ik dacht dat het wel mee viel. Pas toen ik die nagel eruit trok deed het echt pijn maar dat was ook gewoon een heel vies gevoel en aanblik, zo’n nagel die zo langzaam eruit komt :sweat_smile:

2 likes

Bleh ik snoot net een enorme korst in mijn zakdoek. Ik zeg bleh maar eigenlijk vond ik het fijn en fascinerend.

10 likes

Mijn ondergoed zat blijkbaar niet goed tijdens een lange fietstocht, waardoor ik een bloedblaartje had in mijn lies. Die heb ik fijn een kopje kleiner gemaakt, waarbij er als bonus nog de inhoud van een ontstoken haarzakje achteraan kwam.

Het is een goede avond, dit.

19 likes

Waarom voelt een scheet laten op een openbare toilet zo genant? Die dingen zijn er voor gemaakt en toch denk ik: nooooo

12 likes

Ik had laatst een spastische darm aanval en het voelde zo gênant :sob:

2 likes

Zijn ze droog? Ik heb dit vaak in de winter. Dan lach ik en dan breekt mn lip helemaal.

1 like

Aah ja, don’t be ashamed! De maatschappij is hierin gewoon moeilijk

2 likes

Ik heb al 2 dagen spuitpoep en daardoor zo’n schrale aars… niet te doen meer :expressionless: