Het TMI topic #3

Wth ik stap mijn huis in en het stink hier ZO naar rotte scheten! Heb ik nu de hele nacht liggen stinken of ligt er iets te rotten :nauseated_face:

5 likes

Oei, of iets met je riolering misschien? Doucheputje verstopt o.i.d.?

1 like

Ik heb even bij de meest waarschijnlijke oorzaken geroken maar ik vind het niet! Laatst had ik dit ook en kwam het door een rottende plant maar nu niet. Ik ga maar even deep cleanen en verluchten…

Misschien komt het van vele regenwater dat gevallen is in een korte tijdsbestek en de riolering het niet aan kan?

Edit: oh zie al dat riolering genoemd is als mogelijk oorzaak

1 like

Hebben wij dezelfde Reddit thread gelezen? :joy:

6 likes

Haha is dit the shrimpening? After 37 Years Of Marriage Husband Dumps His Wife For His Secretary, Wife Plots Perfect Revenge – Inner Strength Zone

2 likes

Poehh ik ben door een hormonaal probleem al weer een hele tijd niet ongesteld geweest, maar ik voelde net maximale buikpijn onderin mijn buik en dacht dat het dat was.

Nop. Explosieve diarree! Wat kan een mens dan opgelucht zijn. Het is wel echt over ook nu.

3 likes

Ik poep zoveel als ik ongesteld ben. Het is 3 uur en dit is al m’n derde poepsessie

10 likes

Ik ken het.
Is net alsof mijn lijf denkt ā€˜ALLES ERUIT’.
Ruimt wel lekker op :joy:

8 likes

Ik had gisteren veel zitten snacken en toen was het eindelijk 12 uur en gingen we naar buiten vuurwerk kijken en heb ik lekker in al dat geknal zo veel scheetjes kunnen laten.

50 likes

In het verlengde van @Tamara ;

Ik moet vandaag ongesteld worden, dus ik doe dan altijd uit luiheid alvast een tampon in. Toen ging ik net poepen en de tampon die ik eruit haalde was nog schoon, dus ik dacht mwah ik wacht toch even met de volgende in doen.

Na een aantal keer traplopen voel ik ineens zo’n vloedgolf bloed in mijn slipje lopen, echt hoe flauw van mijn lichaam :sob:.

10 likes

tanga

4 likes

Door jouw avatar zie ik nu een heel snoezig biggetje voor me die vrolijk scheetjes aan het laten is :heart_eyes:

6 likes

Ik ben ongesteld en ik wil al maanden lang zo’n beppy tampon proberen maar ik durf het gewoon niet. In de eerste instantie had ik het besteld om seks te hebben tijdens de menstruatie maar dat durf ik al helemaal niet aan omdat ik dat ding dan denk ik onmogelijk uitkrijg. Maar ik ga er zo toch maar 1 in doen want ik ben nog steeds nieuwsgierig hoe en of het goed werkt om uit te krijgen. Het mag ook 8 uur blijven zitten maar dat ga ik sowieso niet doen.

1 like

Ik heb er ooit een gebruikt omdat ik wist dat ik seks zou hebben maar ook plotseling een heftige doordraakbloeding had. Ik ben allemaal seksshops op De Wallen afgelopen op zoek naar die krengen.
Seks ermee hebben kan naar de man in kwestie zei dat hij het wel voelde maar het was niet zo dat door het stoten er toch nog bloed mee naar buiten kwam oid.

Het verwijderen was wel echt een hele klus. Ik heb gehurkt onder de douche gestaan en de straal naar binnen gericht in de hoop dat dat ding zich extra vol water zou zuigen en ik hem dan makkelijker kon verwijderen. Spoiler; het werd niet makkelijk.

2 likes

Oh ik heb het gewoon online via bol besteld. Hoefde er niet voor naar de wallen wtf haha. Mn vriend weet er wel van en zei als het niet lukt dan krijg ik hem er wel uit. Maar daar zit ik niet bepaald op te wachten. Na dit bericht durf ik al helemaal niet meer.

Ik heb btw deze.

2 likes

Ik heb een klein wondje in mijn neus (waarschijnlijk door m’n neusspray verslaving) wat ik vanochtend per ongeluk open krabte. Ik lag nog in bed maar moest echt met mijn hand onder mijn neus naar de badkamer rennen want het gutste ee uit! Hele handdoek onder het bloed en ook echt met klonters er bij :woozy_face:

Ik heb de beppy vaker gebruikt tijdens seks, als je al handig bent met bv een menstruatiecup dan is het eruit halen niet heel anders. het ligt inderdaad wat dieper maar als je de juiste hoek vindt en goed je spieren ontspant gaat het echt wel lukken! er zit een gaatje in de spons die het makkelijk maakt om aan vast te grijpen.

2 likes

Hahaha :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Ik schrijf toch; plotselinge doorbraakbloeding. Ik had geen tijd voor levertijd. En ik woonde vlakbij de wallen. Het leek de beste oplossing.

5 likes

Whaha ja sorry ik las het meer zoals ik moest naar de wallen voor een beppy tampon. Had jij die wet of dry? Want die wet krijg je er volgens mij wel makkelijker eruit.

1 like