In Japan hebben ze van die muziekjes/geluidjes die je aan kan zetten op openbare wcs. Nog nooit zo fijn op een openbare wc gezeten als daar. En aangezien dit toch het TMI topic is: zelf toen ik last had van mn darmen was het prima te doen op de wc. Niemand die je hoort dus alleen pijn maar geen schaamte. Kunnen we dit importeren?
Nou eerlijk als iemand dan een muziekje aanzet denk je toch ook âOh die is aan het poepenâ
Ik zou me dan nog meer bewust voelen haha.
Ja dat lijkt me zo fijn. Ook dat je geen geluiden van anderen hoeft te horen. Ik weet dat het eigenlijk nergens op slaat, iedereen poept en dat maakt geluid. Maar als er dan andere mensen zijn dan blokkeer ik gewoon ![]()
Ik ben wel eens in een toilet gebouw geweest bij een haven/camping en daar werd continue muziek afgespeeld via speakers in het plafond. Bij de wc en bij de douche. Dat was echt chill.
Ik stond onder de douche met mân vriend en werd ineens heel duizelig. Vroeg hem om een glas koud water te pakken en ben in die tijd flauwgevallen en heb me blijkbaar ook nog ondergekotst ![]()
Nu heb ik echt last van mân zij en ik ben waarschijnlijk best hard gevallen want mân ouders beneden hoorden de bonk ook heel goed
Oh wow gewoon zomaar?
Ja geen idee, ik denk dat het te heet was onder de douche? Gebeurde ook echt ineens! Gelukkig hebben mân ouders een zitje in de douche en zat ik daar op maar ik weet ook niet hoe het gebeurd is want toen ik wakker werd zat ik in het hoekje op de vloer ![]()
Ik zit in de Thalys en probeer wanhopig te poepen! (Op de wc natuurlijk!) Het lukt niet en alles beweegt ![]()
Thanks! Het is gelukt maar daarna realiseerde ik dat er geen wc papier was ![]()
ik heb het met mijn handen gedaan ![]()
![]()
aaaaah. Gelukkig was er wel een kraan en zeep! Ik voel me vies
Het gaat niet goed haha ik zit nu met hetzelfde probleem maar nu in een club in Parijs! Waarom ben ik zo opgeblazen! Gelukkig is hier wel wc papier ![]()
Oh boy, onze dochter heeft buikgriep/tanden die doorkomen en nu zit ik op de plee met diarree Ă©n ik ben ongesteldâŠheb ik het nu dubbel??? ![]()
Jullie weten hoe laat het is als ik me weer kom melden, schimmel infectie nummer zoveel
(tot nu toe wel een light versie, hopelijk blijft dat zo)
Nu ik toch al in ât ziekenhuis loop zal ik volgende keer als ik daar ben advies vragen ipv aan de HA.
Oh noooo?
Waarom niet met je ondergoed en dan dat weggooien. Je handen?! ![]()
![]()
![]()
Of een sok! ![]()
Was even helemaal in de stress omdat mân ontlasting rood was en darmkanker in de familie zit. Gelukkig kwam al snel het besef dat ik 3 dagen op rij red velvet cake heb gegeten en dat dat de oorzaak wel moet zijn hahaha ![]()
Ja je hebt gelijk maar ik was in paniekđ„Č en ik bedacht me opeens ok: er zijn landen waar ze dit zo oplossen. Niet zeiken en maar gewoon doen. Er was gelukkig water en zeep haha
Ik moet als het vriest altijd zoveel kakken. Ook echt buikkramp steeds vreselijk haha.
Dan gebruiken ze water uit een fles he, niet letterlijk met handen eerst
Maar ook dan zul je iets met je handen moeten doen, want alleen water eroverheen laten stromen, doet de truc nietâŠ
Ja dat is waar maar ook niet hetzelfde als met handen droog haha. Moet zeggen vind het allebei niet eens zo vies als je zeep en water hebt erna alleen vond de vergelijking niet helemaal kloppen
Had mijn handen eerst natgemaakt en een hoop zeep als soort â beschermlaagâ gedaan. Maargoed, dit is echt too much tmi en misschien moet ik dit weghalen want mijn vriend weet mijn forum naam en dit topic is openbaar.
Anyway ik was vannacht lekker aan het dansen en bij elke man die me aansprak in sexy Frans dacht ik: jij hebt geen idee wat ik heb moeten doorstaan om hier te komen ![]()