Het TMI topic #3

Gatver ik kan gewoon mijn neus niet snuiten omdat het snot zo dik is, vreselijk vervelend. Als het dan wel een keer lukt is het gewoon donker neongroen… ben er zo klaar mee :sob:

2 likes

Knippen, knippen, knippen :heart_eyes:

5 likes

Netipot

4 likes

Ja dat heb ik echt nodig! Ik zal het eens bestellen want het lijkt me echt zo heerlijk

1 like

Ik heb echt een horror menstruatiedag. Mijn ultra xxl tampon is na een uurtje al verzadigd en alsnog weten tussentijds enorme stolsels een weg te vinden naar mijn inlegkruisje.

Ik wilde net aardbeienjam op een beschuit smeren, maar heb er even niet zulke lekker associaties bij. :sweat_smile:

Voordeel van ineens leeglopen: mijn menstruatie duurt tegenwoordig nog maar 3,5 dag.

8 likes

Sorry maar hier moest ik hardop om lachen :joy:

5 likes

Oh jongens, als deze buikgriep nog een dag aanhoud kan ik morgen niet meer zitten. :pleading_face:

1 like

Oh dat is zo ontzettend irritant. Soms helpt het om met een beetje sudocreme te smeren.

2 likes

Ik had zo keihard mijn teen gestoten dat ik later merkte dat ik gewoon niet goed kon lopen. Dus ik mijn sok uit doen is hij helemaal paars :fearful:

18 likes

Ik weet dat jij diegene bent die pijn hebt. Maar ik vind het zo zielig voor je kleine teentje haha.

22 likes

Ik moest vannacht naar de wc (plassen) en bij het afvegen heb ik blijkbaar met mijn nagel een wondje veroorzaakt down under.
Echt bloeden dat het deed…jeetje

Nu voelt het nog niet helemaal relaxed aan maar doet geen pijn.
Hopelijk is het na het weekend wel genezen.

2 likes

Auuuu… In mijn ervaring kan het met plassen nog wel een beetje branden, maar heelt het ook echt snel! Een beetje zoals een wondje op je tong.

3 likes

Ik ben al een paar dagen ziek en lig dus de hele dag lekker te zweten in mijn bed en ik STINK zo!!! Het is niet zo’n geur waarvan je moet kokhalzen ofzo, maar gewoon heel sterk, ‘pungent’, beetje hormonaal en dierlijk bijna? Heb ook het gevoel dat het meer van daaronder komt dan elders. Ik had al wel het idee dat ik het laatste jaar over het algemeen een wat sterkere lijfgeur heb gekregen, maar nu is het wel echt erg. Snel de douche in.

3 likes

Iets meer dan een uur geleden zat ik te smikkelen;

Nu ligt het alweer in de pot. Meer vloeibaar, minder kleurrijk.

Echt wonderbaarlijk dat dat kan?!
Een voordeel; ik heb ruimte voor een toetje!!

14 likes

Ik weet niet precies waar je bent maar aan de omgeving te zien vind ik het niet heel wonderbaarlijk tbh

16 likes

Haha :joy:
Ik ben idd niet in NL, of Europa uberhaupt. Dat het binnen een ruim uur in de pot ligt is yoch bijzonder? Dat het zo snel mijn lijf door racet.

Het was wel echt heerlijk overigens dus het wat het waard

1 like

Ik nam meer aan dat het uit de voorkant kwam :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Het is weer zover! Ik doe een klein beetje gezonder (wat meer vezels eten) en ik kan direct niet meer naar het toilet :unamused: Ik durf die zakjes ook niet te nemen omdat dat nog meer vezels zijn en dat werkt dus voor mijn lichaam niet.

Zo ga ik nooit af kunnen vallen :unamused:

Edit : ja ik drink en beweeg voldoende

Ongevraagd advies/vraag: eet je dan vooral oplosbare of niet-oplosbare vezels? Hoe dan ook heel vervelend! Motiveert niet echt idd :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ja vanalles! Maar het werkt al jaren niet voor mij dus ontwijk het altijd. Maar nu moet ik toch echt eens gezonder gaan doen en ik ontkom er niet aan

2 likes