Het TMI topic #3

Jammer, anders had je daar wat mee kunnen doen. Misschien dan idd gaan voor probiotica!

6 likes

Hoezo, wat is er dan mis met de omgeving

2 likes

Ik reis veel met de bus en ik stoot zo vaak keihard mijn bovenbeen aan de harde armleuningen :sob:. Voel dan ook direct dat het een blauwe plek wordt.

blauwe plek

5 likes

Ik zal het eens proberen. Wie weet doet het wonderen.

4 likes

Heb je het low fodmap dieet al eens geprobeerd? kan best zijn dat er een duidelijke trigger is die je nu gewoon nog niet weet

2 likes

Omg vlg mij heb ik last van aambeien. Of nou ja 1 hoop ik.
Het voelt drukkend en beetje bloedverlies. Nooit eerder gehad!
Iemand hier tips?

Hier wordt ook nooit echt over gepraat. Tenminste niet echt in mijn omgeving, ik moet zelf aan tekenfilms van vroeger denken (?) dat iemand niet meer kon lopen, zo erg pijn zou het doen. Dat heb ik - gelukkig - nog niet

3 likes

Tik even in de zoekfunctie EHBAO in, dan krijg je een hele lijst tips!

2 likes

Dankjewel gevonden :pray:t3: ik ga alles halen haha.
Kwartje viel ook later pas dat het voor ehbo bij anale ongemakken staat!

3 likes

Ik moet heel nodig plassen maar toen ik ging zitten kwam er iemand anders de toiletruimte in. Nu kan ik niet meer :sob:

1 like

Je kan dan vast doorspoelen en ondertussen plassen
 niemand die het hoort

4 likes

In Japan hebben ze van die muziekjes/geluidjes die je aan kan zetten op openbare wcs. Nog nooit zo fijn op een openbare wc gezeten als daar. En aangezien dit toch het TMI topic is: zelf toen ik last had van mn darmen was het prima te doen op de wc. Niemand die je hoort dus alleen pijn maar geen schaamte. Kunnen we dit importeren?

18 likes

Nou eerlijk als iemand dan een muziekje aanzet denk je toch ook “Oh die is aan het poepen”
Ik zou me dan nog meer bewust voelen haha.

8 likes

Ja dat lijkt me zo fijn. Ook dat je geen geluiden van anderen hoeft te horen. Ik weet dat het eigenlijk nergens op slaat, iedereen poept en dat maakt geluid. Maar als er dan andere mensen zijn dan blokkeer ik gewoon :grimacing:
Ik ben wel eens in een toilet gebouw geweest bij een haven/camping en daar werd continue muziek afgespeeld via speakers in het plafond. Bij de wc en bij de douche. Dat was echt chill.

5 likes

Ik stond onder de douche met m’n vriend en werd ineens heel duizelig. Vroeg hem om een glas koud water te pakken en ben in die tijd flauwgevallen en heb me blijkbaar ook nog ondergekotst :woozy_face:

Nu heb ik echt last van m’n zij en ik ben waarschijnlijk best hard gevallen want m’n ouders beneden hoorden de bonk ook heel goed

Oh wow gewoon zomaar?

Ja geen idee, ik denk dat het te heet was onder de douche? Gebeurde ook echt ineens! Gelukkig hebben m’n ouders een zitje in de douche en zat ik daar op maar ik weet ook niet hoe het gebeurd is want toen ik wakker werd zat ik in het hoekje op de vloer :sweat_smile:

1 like

Ik zit in de Thalys en probeer wanhopig te poepen! (Op de wc natuurlijk!) Het lukt niet en alles beweegt :cold_sweat:

8 likes

Thanks! Het is gelukt maar daarna realiseerde ik dat er geen wc papier was :scream::cold_sweat: ik heb het met mijn handen gedaan :exploding_head::exploding_head::exploding_head: aaaaah. Gelukkig was er wel een kraan en zeep! Ik voel me vies

15 likes

Het gaat niet goed haha ik zit nu met hetzelfde probleem maar nu in een club in Parijs! Waarom ben ik zo opgeblazen! Gelukkig is hier wel wc papier :joy:

8 likes

Oh boy, onze dochter heeft buikgriep/tanden die doorkomen en nu zit ik op de plee met diarree én ik ben ongesteld
heb ik het nu dubbel??? :tired_face:

2 likes