Bedoel je hiermee nu dat je er vanuit gaat dat er in een keuken regelmatig muizen rondlopen? Vraag dit omdat ik een tijd terug een paar keuteltjes in een keukenkast vond en daar zo panisch door werd dat ik alles extreem dicht gekit (met speciaal spul) heb nu onder mijn keuken en alle mogelijke andere toegangswegen in mijn huis. Dat ik me nu afvraag of anderen dat normaal vinden/gewoon accepteren haha.
En volgens mij hoef je om muizen te traceren geen camera neer te zetten maar kun je gewoon checken op keuteltjes op je aanrecht want muizen poepen altijd als ze lopenâŠ

(nergens keutels gevonden of serieuze muizengeluiden gehoord dus halleluja) maar ja ik zou dus niet cool blijven of er vanuit gaan dat er af en toe ergens een muisje passeert.
 (nergens keutels gevonden of serieuze muizengeluiden gehoord dus halleluja) maar ja ik zou dus niet cool blijven of er vanuit gaan dat er af en toe ergens een muisje passeert. . Wil het liefst mân bed in de fik steken maar ik ben te moe en nu voel ik alles kriebelen.
. Wil het liefst mân bed in de fik steken maar ik ben te moe en nu voel ik alles kriebelen.