Aah super bedankt!!
Nee! Doe het dus meer preventief
klinkt als iets van de bakkerij dat ik wel zou willen eten
Zit met een vervelende schimmelinfectie, laatste dagen veel gewandeld met een legging aan en eergisteren in bad geweest met een bruisbal. Zalf van de huisarts gekregen maar man wat is dit vervelend!
Ik heb per ongeluk te veel eelt weggesneden en nu doet mijn voet pijn. En het is oneven maar ik durf het niet meer verder te vijlen.
Ik heb vette buikpijn en zit in de trein dus moet echt scheten laten maarja dat kan ik echt niet maken want dan vergas ik de hele coupé
En ik zou echt boos worden sls iemand anders dat deed dus nog 2 uur lang buikpijn
Ga ff bij een stop naar buiten joh!
Ja dat scheelt er één maar ben al de hele dag bezig en ben ook altijd bang dat ik net te laat weer instap haha
Als ik 's ochtends voor ik ergens naar toe ga niet fijn naar de wc kan heb ik de hele dag last van verstopping het doet nu helemaal pijn.
Aaargh ja, is een rotgevoel, ik ken het.
Is het nu beter?
Ahhh dat is zo pijnlijk! Ik durf zoân eeltmes echt niet meer te gebruiken. Heb toen ook eens aan teveel weg gesneden en de dag erna hadden we teamuitje. Een ochtend blote voetenpad lopen dat was echt de hel
Oh getsie! Bij mij was het gelukkig aan de zijkant en ik had de dag erna een licht programma dus het is uiteindelijk meegevallen. Ik moet me er juist van weerhouden hem er weer bij te pakken voor de stukken die ik gemist heb.
Doe het niet
Ik probeerde zojuist onder de douche een amandelsteentje te pakken te krijgen. Dat resulteerde in mijn hele maaginhoud over de vloer (en wanden!) van de douche. Heb net in mân nakie alle stukjes kip moeten opruimen. Echt goor.
Heb heel erg last van anale jeuk hoop dat het een bijwerking van mân antibiotica (moet zometeen de laatste pil) is en dat 't snel voorbij is
Mn keelamandelen zijn ontstoken, dus zitten ook lekker onder de witte stippen.
Maaaar vanmorgen was zelfs mn huig helemaal opgezet en rood. Dus die hing echt helemaal op mn tong had eigenlijk de foto van snap even moeten bewaren voor hier haha
Ik zag een super random TikTok waarin iets stond dat er wel een verband moest zijn tussen hot people en stomach issues, dat alle hot people dat hadden.
Nu zit ik weer eens op de wc met heftige buikkrampen en koud zweet en de hele ellende en kan alleen maar denken: yes I am super hot.
Hahaha same sis, ik doe met je mee. Voel me ook onwijs hot
Mijn oor zit al dagen dicht en ga vanmiddag het uit laten spuiten, heb er echt zin in, hoop dat het een beetje lukt en er lekker veel uit komt