Het TMI topic #3

Jesus wanneer leer ik het eens. Mn tampon viel weer in de wc. :roll_eyes: I.p.v. dat ik hem eerst gewoon uithaal.

Ja die geeeeeur :sob:. Echt alsof het riool open ligt of zo, niet te harden.

2 likes

Ik heb dit 1,5 week geleden gehad en vond de voorbereiding ook het ergste: dat laxeer drankje is super zuur/zout en dan hebben ze het gemaskeerd met een mango smaakje. Goor

Nee was wel minder! Maar echt zo dik als stroop dus ik bleef er wel extra water bij doen
Succes dinsdag!

2 likes

:heart: propofol :heart: fantastisch spul, zou willen dat het voor meer onderzoeken gebruikt zou worden

1 like

Euh vrij rampzalig… had er al iets over geplaatst in het Medische vragen-topic. Ik kwam helaas halverwege bij…
Hoop dat jij er helemaal niks van merkt!

3 likes

Propofol wordt continu gegeven en werkt niet uit zoals midazolam, wat in een keer gegeven wordt!

2 likes

Ik vind de kattenbak uitscheppen echt leuk. Behalve de stank. Maar het voelt elke weer als schatgraven :joy:

10 likes

M’n date en ik zijn inmiddels vrij close en vertrouwd met elkaar, maar (nog) niet: we laten scheten bij elkaar level. Dus ik houd alles netjes in als hij in de buurt is en andersom. Sterker nog, ik kan me er fysiek haast niet toe zetten om te poepen als hij dichtbij is hahaha.

Maar in m’n slaap schijn ik dus superveel scheten te laten :joy: hij wordt er soms wakker van en vannacht zelfs meerdere keren. Ikzelf trouwens ook. Zo irritant. Ik durf nu nauwelijks nog te slapen met hem omdat ik bang ben dat ik weer een keiharde scheet laat. Ik heb omdat ik slaap ook totaal geen controle over hardheid en frequentie dus het zijn echt van die knallers, I can’t. Gelukkig kan hij er steeds om lachen maar ik voel me echt een viespeuk.

25 likes

Liever een scheet voor iedereen dan buikpijn voor jou alleen

Scheten laten is normaal. Voor je het weet heeft 1 van jullie buikgriep en dan ben je over alle schaamte heen.

15 likes

Al uuuren buikpijn en kon niet slapen en nu zit ik fijn op de wc :heart: love obstipatie en overloopdiarree
Morgen supervroeg op voor werk ook nog, wat een feestje.

2 likes

Misschien omdat je ze overdag/'s avonds inhoudt, dat ze daardoor soort van opgespaard worden en dan in je slaap eruit komen?

2 likes

Ja daar heb ik ook aan zitten denken, kan goed!

1 like

Ik was net nuggets aan ā€˜t eten (uit de diepvries, zelf af frituren of bakken in een pan). Snijd ik er een door en die is dus nog rauw van binnen!! Terwijl het voorgegaard zou moeten zijn :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:. En ik had er al 6 op ofzo… Dus heb mezelf even geholpen alles eruit te gooien. Geen zin in voedselvergiftiging tijdens een heerlijk lang weekend. Hopelijk werkt het :upside_down_face:

5 likes

Heb vanochtend een soort anuskramp aanval gehad. Het bleef maar terugkomen, zo kut!

4 likes

Heb vrijwel nooit amandelsteentjes, maar zo net kwam er dus ineens eentje los. Wat een lucht! :face_vomiting: en het was echt maar een mini steentje.

4 likes

Ik heb een buikgriepvirus of misschien toch iets verrots gegeten want mijn boeren ruiken naar rotte eieren, zo ranzig!

1 like

Gets, een bedorven maag heet dat volgens mij: Boeren laten: eiersmaak in de mond | Mens en Gezondheid: Aandoeningen

5 likes

Dat geloof ik gelijk, ieh… Hoop dat het snel weg is.

4 likes

verkeerde kant meid

4 likes