Het TMI topic #3

Omg bedenk je wat er misschien nog wel meer zit :heart_eyes:

3 likes

Geen hete olie! Anders krijg je een gefrituurd trommelvlies net zoals Teun baan de Keuken (al verwacht ik niet dat je dat sws al zou proberen, haha)

9 likes

Waar zeg ik hete olie (of heb je het tegen de OP?) :sweat_smile: Waarom zou je dat in godsnaam doen haha, nee beetje zonnebloem of olijfolie op een watje en dat in je oor is top :ok_hand:

3 likes

Haha, nee je zei het ook niet, maar ik moet hier altijd aan denken als ik iemand dit zie zeggen.
Maar gaf ook al aan, verwacht niet dat je dat zal doen.

5 likes

Krijg er spontaan oorpijn van :sweat_smile:

2 likes

Wow, en heb je niet gemerkt dat je oor dichtzat? Ik ben benieuwd of dit ook bij mij zou kunnen haha

1 like

Nee gek genoeg niet! Pas toen mijn oor plopte voelde ik hem dichtzitten. Ik bleef een tijdje stil liggen maar toen voelde ik wel echt wat ‘rommelen’ in mijn oor, alsof de chunk echt naar buiten werd gewerkt. Pas toen ik op dat oor in kwestie ging liggen, rolde het er zo uit!

8 likes

Hahaha m’n oor zit dicht en ik vroeg m’n man of hij er een beetje olie in wilde doen en toen vroeg hij of hij het een beetje warm wilde maken en toen zei ik precies dit!

Heb een vette pukkel down under en heb een foto gemaakt en geprobeerd met een naald (eerst in het vuur gehouden) beetje door te prikken en dan beetje te draineren maar lukt niet echt goed :sob:. Heb er ook last van met lopen :unamused:. Letterlijk en figuurlijk kut dit…

1 like

Maar die pijn ook op je lip als je er daar een hebt. Echt niet normaal, dat je ziet dat het op knappen staat en ondertussen paars is van de druk. Je een zetje probeert te geven en je intern zo hard moet schreeuwen dat het niet meer intern blijft. En dan opeens op een random avond het besluit te knappen en die opluchting dan.

7 likes

Zo gruwelijk last van aambeien. Inwendige zijn een bitch, maar uitwendig is echt over de top. Kut dingen.

1 like

Dit dus. Hatelijk :sob:. Tijdje terug had ik er een die was gaan ontsteken. Heb echt paar dagen als een cowboy op een zadel gelopen…

2 likes

UGH ik heb al dagen een pijnlijke grote puist bij mijn bh-randje en ik kan precies net niet lekker er bij om ‘m leeg te knijpen :’(

2 likes

Grote blaarpleister op plakken?

3 likes

Ja ik weet niet of ik daar ook bij kom! Maar volgens mij is ie toch geknapt :pray::pray:

3 likes

We gaan volgende maand onze badkamer verbouwen en kan echt niet wachten tot we van dit gore doucheputje af zijn. Ik maak ‘m echt minimaal één keer in de maand schoon maar elke keer ziet hij er weer zo smerig uit :sob:, om over de lucht nog maar te zwijgen.

6 likes

We gaan het ervaren! Maar erger dan dit kan het sowieso niet worden :smiling_face_with_tear:

4 likes

portal to hell dit :rofl: :rofl:

2 likes

Wij hebben ook zon soort put, maar dat is dan zo’n drain over de hele breedte van de douche. Af en toe stinkt de hele badkamer naar schimmel en gore zooi. Terwijl we hem echt regelmatig schoon maken.

5 likes

Ik krijg het dekseltje er niet eens van af, terwijl het een easy clean putje moet zijn. Zitten ook geen schroefjes op ofzo. Vond dat zo kut toen ik erachter kwam. Had ik eindelijk de moed verzameld om dat ding te gaan schoonmaken, krijg ik de deksel er niet eens van af.

1 like