Ik ga ze willekeurig af en als het een tijdje geleden is (lees nu ong 3 maanden) komt er eigenlijk altijd wel iets uit
kaakspuitje
En niet je teen gestoten oid? Dat het nageltje daardoor los is gekomen?
Dus dan zie je ze niet zitten verder? Omg dan moet ik dit ook hebben haha
Het is aan mijn hand, maar het zou kunnen ja Hopelijk groeit het snel weer goed. Een hand zonder nagel is namelijk echt heel naar.
Heb he corona gehad recentelijk? Door Corona verloor ik 3 teennagels destijds🥲 en m’n haar en nagels waren toen zoo slecht
Wow dat is echt bizar (ik wist helemaal niet dat dat ook een bijwerking was ). Nee het is al ruim een jaar geleden dat ik Corona had.
Oké en hier een foto van mijn voet, in spoiler want het is goor. Heb dinsdag ook nog eens een sollicitatiegesprek en ik kan nog steeds geen schoenen aan.
Je voet ziet er zo pijnlijk uit! Ben je ergens op gaan staan?
Heb je geen (beginnende) psoriasis? Dan kunnen je nagels er ook zo uit gaan zien. Is echt veel voorkomend bij die aandoening. De nagels van mijn moeder zien er precies zo uit namelijk.
Haha nee moest twee voetwratjes laten bevriezen (in mijn hiel en onder m’n voet) en eerst met salicylzuur enz alles eromheen week maken. De wratjes waren super klein en nu zitten er twee enorme vieze bloedblaren. En nu loop ik dramatisch rond met 1 schoen en aan de andere voet een slipper met sokken.
@Negativ hmmm heb wel eczeem op m’n rechterhand, misschien dat het door eczeem ook kan komen?
Misschien heb je hier nog wat aan met je pink.
Aah super bedankt!!
Nee! Doe het dus meer preventief
klinkt als iets van de bakkerij dat ik wel zou willen eten
Zit met een vervelende schimmelinfectie, laatste dagen veel gewandeld met een legging aan en eergisteren in bad geweest met een bruisbal. Zalf van de huisarts gekregen maar man wat is dit vervelend!
Ik heb per ongeluk te veel eelt weggesneden en nu doet mijn voet pijn. En het is oneven maar ik durf het niet meer verder te vijlen.
Ik heb vette buikpijn en zit in de trein dus moet echt scheten laten maarja dat kan ik echt niet maken want dan vergas ik de hele coupé
En ik zou echt boos worden sls iemand anders dat deed dus nog 2 uur lang buikpijn
Ga ff bij een stop naar buiten joh!
Ja dat scheelt er één maar ben al de hele dag bezig en ben ook altijd bang dat ik net te laat weer instap haha
Als ik 's ochtends voor ik ergens naar toe ga niet fijn naar de wc kan heb ik de hele dag last van verstopping het doet nu helemaal pijn.