Het TMI topic #3

Aaargh ja, is een rotgevoel, ik ken het.
Is het nu beter?

1 like

Ahhh dat is zo pijnlijk! Ik durf zo’n eeltmes echt niet meer te gebruiken. Heb toen ook eens aan teveel weg gesneden en de dag erna hadden we teamuitje. Een ochtend blote voetenpad lopen :sob: dat was echt de hel

Oh getsie! Bij mij was het gelukkig aan de zijkant en ik had de dag erna een licht programma dus het is uiteindelijk meegevallen. Ik moet me er juist van weerhouden hem er weer bij te pakken voor de stukken die ik gemist heb.

2 likes

Doe het niet :rofl:

3 likes

Ik probeerde zojuist onder de douche een amandelsteentje te pakken te krijgen. Dat resulteerde in mijn hele maaginhoud over de vloer (en wanden!) van de douche. Heb net in m’n nakie alle stukjes kip moeten opruimen. Echt goor.

14 likes

Heb heel erg last van anale jeuk :persevere::persevere::persevere::persevere: hoop dat het een bijwerking van m’n antibiotica (moet zometeen de laatste pil) is en dat 't snel voorbij is

4 likes

Mn keelamandelen zijn ontstoken, dus zitten ook lekker onder de witte stippen.
Maaaar vanmorgen was zelfs mn huig helemaal opgezet en rood. Dus die hing echt helemaal op mn tong :smiling_face_with_tear: had eigenlijk de foto van snap even moeten bewaren voor hier haha

1 like

Ik zag een super random TikTok waarin iets stond dat er wel een verband moest zijn tussen hot people en stomach issues, dat alle hot people dat hadden.

Nu zit ik weer eens op de wc met heftige buikkrampen en koud zweet en de hele ellende en kan alleen maar denken: yes I am super hot. :fire:

38 likes

Hahaha same sis, ik doe met je mee. Voel me ook onwijs hot

6 likes

DuoLingo is het met ons eens.

14 likes

Mijn oor zit al dagen dicht en ga vanmiddag het uit laten spuiten, heb er echt zin in, hoop dat het een beetje lukt en er lekker veel uit komt :heart_eyes: :heart_eyes:

14 likes

Hoe is het gegaan??!’ :drooling_face:

5 likes

Ik ben al vanaf zondag ā€˜ongesteld’ aka alleen oud bloed en krampen.
Ik vind het zo irritant, breek gewoon door of ga weg.

@Beutyschooldropout

Hahaha heerlijk! Vriendin vroeg ook al of ik foto’s wilde maken, maar vond dat toch net iets te genant om te doen :rofl: Maar het viel mee, er kwam zeker wel wat uit maar ik had wel wat meer verwacht, maar ik heb heel smalle gehoorgangen dus er kan ook gewoon niet zoveel in denk ik (daarom moet ik dit elk jaar doen ook) :’( Het was ook nog vrij ā€˜vers’, dus gewoon zo’n oranje-achtige kleur (heb ook wel eens gehad dat het bijna zwart was?!?!), zoals ik het beschreef aan een vriendin: als een soort uitgedroogde paardendrol, maar dan wel wat kleiner.

3 likes

Toen ik naar bed ging had ik opeens best wel buikpijn en wat misselijk. Nu werd ik net wakker en moest ik rennen naar de wc :poop:. Nu zit ik hier met diarree. Vraag me af of ik iets verkeerds gegeten heb maar er ging ook buikgriep rond op mijn werk.

Ik was klaar (gelukkig) en ik moest spugen :weary:

1 like

Volgens mij heb jk mezelf hiermee verdoemd want het is weer tijd voor niet een, niet twee, maar drie naast elkaar maar dan ri mn bil.
Kan niet zitten en niet normaal lopen want alles schuurt.

Gelukkig was er eentje al rijp dus daar heb ik ingeprikt met een naald. De andere ook maar alvast en nu loopt het langzaam leeg.
Het is vast niet verstandig maar ik trok het niet meer.
Helaas ook geen fantastische buit.

3 likes

Ik ben bang dat ik maandag naar de huisarts mag. Kan niet lopen, niet zitten, niet normaal naar de wc. Volgens mij heb ik het nog erger gemaakt dan dat het was. Handiggg. :sweat_smile:

1 like

Wel oppassen dat het niet naar binnen slaat. De huid eromheen is niet rood en warm?

3 likes

Dan zou ik niet wachten maar overleggen met de weekendpost.
Ik heb het regelmatig maar niet dat het mij zo erg beperkt.

3 likes

Ja het is rood en helemaal dik, ik kan niet goed zitten, niet bukken, niet goed naar de wc. Voelt wcht als een enorme druk en bonkt voor gevoel.

@keekie ik voel me bezwaard om hier de hap voor te bellen.