Ik heb dit gedaan en volgens mij is het wat losgekomen! Heb nu een minder muffe smaak in mijn mond. Ik heb ook een lampje besteld en dat helpt wel met de juiste plooien rond je amandelen op te sporen
Ging overigens wel gepaard met veel kokhalzen
Lekker! Kwamen er brokjes los of dat niet?
Ik had wel dat typische gevoel van die brokjes in mijn keel, maar zag ze niet, misschien dat die ongezien weggekomen zijn! En de muffe smaak was afgenomen dus zal wel.
Holy shit ik dacht even dat ik een darmbloeding had. Ik had echt keiharde constipatie en daarna had ik zo veel bloed. Het bleef maar druppelen??? Dus uiteindelijk heb ik een spiegel gepakt en zag ik een scheurtje waar het vandaan kwam Ik haat dit, ik haat naar het toilet gaan en ik haat het dat ik er bijna nooit vanaf kom. Maar ok.
Ahhh dat is echt super pijnlijk! Gebruik je iets van macrogol voor je ontlasting?
Ik probeerde gisteren een beginnend puistje uit te knijpen, maar dat lukte niet ondanks de kracht die ik erop zette (dom). Nu werd ik wakker met zo’n puspannenkoek op m’n kin door mijn geknijp
Nog niet! Maar de zakjes liggen in de kast dus ik ga het proberen!
Ja vooral gebruiken hoor! Anders gaat dat scheurtje ook niet genezen en het is zoooo pijnlijk
Net uit eten geweest en toen we richting de auto liepen begonnen m’n darmen al te borrelen maar moest nog 35 minuten met de auto. Het was erg spannend maar heb t gered
Echt sinds ik let op mijn beweging en voeding moet ik opeens elke dag poepen, en dat is echt absurd vaak voor mijn doen (normaal was het elke 3 a 4 dagen) nu ELKE dag.
Dat is echt beter dan 1x per 3 dagen
Ja klopt maar vind het wel irritant want als ik moet dan moet ik ook echt snel!
En idk hoe dat komt maar het is ook opeens een beetje slijmerig ofzo?? Iew
De kracht van vezels.
Irritant wel want voel me nog steeds altijd opgeblazen net als voorheen
Die zakjes werken dus niet. Heb er 3 op en er is nog steeds niks
Drink je er ook voldoende bij? Dat helpt bij mij echt. Als ik een scheurtje heb of andere ongemakken neem ik 1 zakje 's ochtends in op een nuchtere maag met 2 glazen water (1 glas met het zakje en er achteraan nog een glas). Vervolgens zorg ik er gedurende de dag voor dat ik zeker 2l water drink. Dan wordt het altijd wel snel soepeler bij mij, maar niet heel dun ofzo hoor.
Zo werken die zakjes ook niet! Ze maken de ontlasting soepel maar dat moet je endeldarm eerst bereiken. Waarschijnlijk zit er nog wat stevige ontlasting tussen
Ik sweer bij zelf gemalen lijnzaad. Dat doe je dan door de yoghurt oid. En dan een tijd lang blijven gebruiken.
Shotje olijf olie doet wonderen.
Ik doe mijn best! Gister toen ik in bed lag moest ik echt 5x in een uur plassen, dus voor mijn doen was dat wel een goed teken.
@tessel Oh! Ik dacht dat het een soort van laxeermiddel was en dat het helemaal los zou gaan joh. Wel fijn dan want ik was al helemaal zenuwachtig op werk
@kali Ja het is echt super rot en er is gewoon nooit een oorzaak gevonden. Er werd vroeger wel eens gedacht dat het aan bepaalde voedingsstoffen/granen of vezels lag, maar dat is het niet. Ik kan bijvoorbeeld maanden goed gaan op bruin brood en dan kan het ook ineens om slaan. Het is heel vreemd en onhandig want een voedingsdagboekje bijhouden heeft dus niet heel veel zin. Gefermenteerd voedsel eet ik overigens nooit of zelden, dus zal dat eens proberen!