Oh my word zo’n ontsteking had ik voor het eerst tijdens mijn zwangerschap. Ik kon bijna m’n schoenen niet meer aan (ook m’n veters niet strikken, dus dat kwam goed uit) en liep dus non-stop op Birkenstocks. En grote teen BLEEF maar pijn doen. Na beetje pielen bleek er een heel stuk van m’n nagel ingegroeid te zijn ofzo, en er kwam me een berg groen pus uit. Echt een dikke opluchting, maar dat doet echt 100x meer pijn dan ik had verwacht!!
Ik heb een goed virus te pakken. Ik hoest echt van die dikke klodders slijm op. Goed groen vaak ook, fascinerend eigenlijk!
Ik ben helemaal into pedicures sinds dat ik 1,5 jaar geleden een ongeluk met mijn grote teennagel heb gehad, en een jaar geleden aan diezelfde teennagel een ingegroeide nagel overhield. Sindsdien ga ik naar een pedicure en verzorg ik mijn voeten ook supergoed… en kijk ik pedicure video’s op youtube.
Deze vrouw is echt mijn guilty pleasure. En vooral impacted of ingrown toenail video’s zijn mijn favoriet.
Jaaaa! Ik heb dat hier al vaker gezegd maar ik kijk die filmpjes als ik niet kan slapen haha. Heerlijk! Vooral als er zo’n groot stuk uit het hoekje van de nagel komt.
Ik lees dus nou dat je een bloedblaar nooit mag doorprikken (wat ik wel heb gedaan). Inmiddels zit er weer wat bloed in. Weet iemand wat ik moet doen? Ben helemaal bang voor een infectie in de bloedbaan.
Hou het wel een beetje in de gaten. Pikzwarte ontlasting kan betekenen dat je een bloeding hebt in je darmen
Heb je gisteren misschien rode wijn gedronken? Daardoor kan je ontlasting ook zwart worden. Ben daar zelf wel eens van geschrokken.
Ik eet zo fucking veel pindakaas dat m’n poep er echt naar ruikt
Mijn nagels zijn zooo viezig en raar dus ik durf niet eens naar een pedicure, hoe graag ik ook zou willen
Bedankt nog voor je antwoord! Ik las van alles en nog wat, en het deed echt veel pijn, voelde heel beurs, kloppend etc. En mensen zeiden ook “gatver echt groot!” Hij was zo’n dikke 5 cm en heel dik. Gisteren nog best veel last gehad van jeuk met echt een brandende/prikkende pijn. Dus ik wilde het weer doorprikken maar niet gedaan. Wel ff in soda geweekt. Nu gewoon weer gespoeld en vanochtend veel jeuk gehad. Het lijkt erop dat ik niet sterf aan een infectie in de bloedbaan door een bloedblaar.
Overigens wil ik ook graag eelt sokken halen maar mijn voeten maken amper eelt aan.
Ik had net voor het eerst een ingegroeide haar en wooow wat is het chill om die er uit te trekken
Ja heb het ook een keer gehad, nou echt puur genieten gewoon. Beetje jammer dat het tot nu toe bij die ene keer is gebleven. Hoe kun je zorgen dat je die krijgt?
Haha niet scrubben?? Strakke kleding? Waarom zijn hier geen youtube tutorials over…
Net een klein mee-eter dorpje uit mn neus getrokken met zo’n Biore strip. Die hele strip zat vol met viezigheid.
Je hebt nu ook van die ultra strips, die trekken bijna je huid van de neus af haha. Zo fijn
Ik kan het wel voor je doen.
Ik vind het oprecht meer awkward een praatje met een oud-collega die ik tegenkom in de supermarkt te maken dan iemand die ik niet eens ken zn voeten te behandelen of nog intiemer iemands intieme zone als er een abces of iets zit… voel daar helemaal geen awkwardness bij.
Mijn Fitbit ging net tijdens het poepen trillen en een feestje vieren omdat ik mijn stappendoel had gehaald. Proud.
Ik dacht dat ik een muggenbult op mijn heup had. Bleek een puist te zijn. Duwde er net zachtjes op en dat ding ontplofte, niet normaal. Ook veel rotzooi dat er uit kwam.
Fijn om te weten dat het niet zo awkward is voor jullie hahaha!
Ik had dus ooit een navelpiercing en dat gat is nooit helemaal dichtgegaan. Soms (de laatste keer is alweer zo’n 7 jaar geleden gok ik) dan hoopt zich daar vuil in op. Nu zag ik ook weer zo’n zwart stuk zitten en dat heb ik er heel voorzichtig met een pincet uitgepulkt. Het was een soort lange zwarte sliert die naar tenenkaas rook (ja ik heb er even aan gesnuffeld). Hij kwam er ook supermakkelijk uit omdat ik zwanger ben en dat gaatje wat breder geworden is zeg maar. Wat meer uitgerekt.
Ik vind het trouwens raar dat die navelpiercing nooit is dichtgegaan. Heb er sinds mn 16e niks meer in, maar die sliert eruit is de gehele lengte van het gat zeg maar.