Hahaha jammer! Ik heb m’n vriend al een keer zover gekregen om zo’n zwart masker op z’n neus te smeren, dus ik houd hoop
Heb je die van Bioré? Bij andere neusstrips merk ik ook nooit verschil. Wat ik met deze heb gedaan is gewoon gezicht reinigen, neus een beetje nat maken en dan die strip erop. Ze plakken heel goed dus extra nat maken is niet nodig.
Ik gebruik dus deze
@Yellow mocht je je vriend zo ver krijgen en er komt veel uit, foto please.
Haha dat was ik!
Damn guuurl dit is zo voldoenend om naar te kijken.
Voor eeuwig dankbaar voor deze tip! Ik kijk ook de hele tijd naar die foto
Oeh nice, ziet er heel voldoenend uit haha, koop je deze gewoon bij Kruidvat?
Ik voel een nieuwe forumtrend opkomen
Mannn ik ben echt klaar ermee om ziek te zijn, sinds zondagnacht buikgriep en het komt nog steeds uit alle gaten en het doet auwaaa
Ja gewoon bij Kruidvat. Deze week met 25% korting zelfs.
Heb je de bloedvlekken uit de voegen gekregen?
Haha moest lachen om deze droge vraag.
@Prikkelbaar Het ziet er zo heel pijnlijk uit, was het dat niet? Zou het goed ontsmetten (betadine en dan gaasje erop), zeker als het in een huidplooi ofzo zit!
Ik voelde een puistje op mijn oor, kneep hem uit en hij maakte dat plop geluid. Heerlijk.
Oh echt genieten dit! Ik heb ook ooit zo’n foto gemaakt en was zo verbaasd dat er blijkbaar zóveel druk op stond!
Ik wilde mijn piercing schoonmaken en alhoewel mijn piercer zei dat ik korstjes moet laten zitten doe ik dit natuurlijk niet. Ik keek in zo’n spiegel die echt 10 keer uitvergroot en ik zag allemaal gelige korstjes aan de achterkant van m’n piercing. Echt ew! Maar wel lekker. Heb het weggehaald met nat wc papier want met iets anders ging niet. Nu is m’n oor rood en ben ik misschien nog verder van huis.
Oh en ik had droge tepels? Dus ik dacht die smeer ik in met een vette crème en nu heb ik de hele tijd superharde tepels alsof ik het ijs en ijskoud heb wtf.
Ik heb echt zoveel gekakt vandaag dat ik toch zeker morgenochtend wel verwacht dat de weegschaal een kilo minder aangeeft.
Ik moest net op mijn werk kotsen maar ik had al een flinke mok koffie op. De kots was pikzwart en rook naar versgezette koffie. Was voornamelijk blij dat degene die wellicht na mij naar de wc moest niet kon ruiken dat er net in de wc gekotst was.
Ik had gisteren een gigantische bloedblaar aan de zijkant van m’n voet bij m’n hak. Hij was echt dik. Doorgeprikt en een pleister erop gedaan maar heb er nu vet veel last van. Echt pijnlijk en branderig volgens mij is ie ontstoken
Ik heb vrijdag eeltsokken gebruikt, de vellen hangen echt aan mijn voeten!
Welke zijn dit, die van de action?
Yes!