Het TMI topic

Dit heb ik ook altijd bij een tampon en dan vooral bij de grote formaat. Wat bij mij altijd helpt is, als ik met mijn beide handen mijn onderbuik indruk. Dus met beiden handen tegen mijn buik aanduwen tijdens het plassen. Dat zorgt altijd voor een grote straal haha.

2 likes

Heb ik geprobeerd, maar helpt niks :o

Goed excuus om eventjes naar Italië te gaan, haha! Ja ik moet me echt even over die schaamte heen zetten…

Ja zo apart hè!! Dat het er gewoon uitloopt met kracht zegmaar…

Als ik dit zo lees heb ik dit ook echt nog nooit meegemaakt. Lijkt me heeeeel naar!

Krijg je echt alleen als je iets verkeerds hebt gegeten of laxeermiddelen hebt gebruikt. Je voelt het dan vaak ook borrelen in je darmen en gewoon je weet dat je moet rennen…

1 like

Nee, echt nog nooit gehad. Alleen een beetje modder wel eens, zeg maar. Fascinerend

Ik krijg dat ook met de buikgriep… verschrikkelijk van voor en achter tegelijk.

1 like

Trekzalf op doen?

1 like

Uuhm geen idee? Zit het eeh zeg maar in de binnen- of buitenkant :sweat_smile:. Buitenkant heb ik sowieso al eens probleemloos gesmeerd.

Ik heb weer sinds tijden mijn navel schoongemaakt. Het zat vol met prut en korstjes. Het was echt satisfying om die korstjes eruit te pulken. En ik wist ook niet dat navelprut zo erg kon stinken. Maar hey ik heb nu wel een schone bellybutton.

6 likes

Ik heb weer een neusstrip gebruikt en ik blijf mij verbazen hoeveel eruit komt. Foto’s als spoiler

Samenvatting

7 likes

Ik zou voor sudocrem gaan!

1 like

@monkeyslut sudocreme doet echt wonderen. Vooral als je daar beneden wat hebt.

1 like

Ik heb net een blaar doorgeprikt en het vocht spoot er uit. Echt satisfying

7 likes

Ik heb de sokken vrijdag gebruikt.

Eeltvellen

11 likes

Ik zaterdag!! Had vandaag expres schoenen aan gedaan die een beetje zweten, maar helaas zijn er nog geen losse vellen. Was echt teleurgesteld haha.

1 like

Oh ik wil dit nog echt een keer proberen! Doet het dan geen pijn met lopen als opeens zoveel eelt weg is? Dat is het enige wat me nu nog een beetje tegenhoudt om het te kopen

1 like

Ik heb er nooit pijnlijke voeten mee eigenlijk

1 like

1 uur en 20 minuten ongeveer. Twee afleveringen van een serie gekeken haha.