Ja en het is heel irritant, maar ook vrij jammerlijk omdat ik dan niet de opluchting van een echte scheet voel.
Daarop inhakend⊠klinkt echt vies⊠maar hebben jullie wel eens vaginascheten? dat er zeg maar een soort lucht zit. Ik ga dan altijd heel ongemakkelijk verzitten omdat het weg moet
Jaa herkenbaar haha
Ik til gewoon mijn bil op, als dat in die situatie kan.
Ja. En dan ploept hij er later aan de bovenkant van mijn bilspleet alsnog uit.
Dit doe ik ook altijd als ik met iemand lig maar moet scheten. Zo ontsnapt er toch lucht maar niemand die het hoort
Volgens mij is het weer tijd voor te douche, this weer een paar dagen geleden
Ja vooral als ik doggy heb gedaan
Ik heb dus echt nog nooit een kutscheet gehad haha, die scheet die vast blijft zitten herken ik wel!
Ongesteld anuskramp aaaaauuuuu
Ik werd snachts opeens wakker van heel erg stekende pijn in mn ooglid. Ik wreef in mn oog en wtf, ik ging door de grond van de pijn. Zat er een pusbultje op mn wimperrand. Helemaal niet groot maar dus super erg pijn? Bultje stond gisteren steeds strakker maar ik durfde er niet aan te komen. Nu is vannacht dat bultje geknapt zonder dat ik t in de gaten had en nu kan ik lekker van die opgedroogde pus uit mn wimpers pulken!
Haha ja! Ik heb ook als ik een âgewoneâ scheet laat en ik zit ofzo, dat die lucht dan in mân vagina komt. Doet vĂ©t zeer. Hebben meer mensen dat?
Poeh ik laat de hele dag al van die goddelijke knalscheten. Allemensen wat een lucht.
Mijn vriend kwam net thuis en vond het muf ruiken binnen, en dacht dat het van het konijn kwam.
Ik was het.
everybody needs a poop knife
Mijn vriend moest net kokhalzen van mijn scheet. Ik vond 'm niet zo erg
Ik had een puist op mn doos en mn date of hoe ik hem moet noemen wilde héél graag dat ik m uitkneep. Hij splashte in zn gezicht.
Omg k heb een Bioré neusstrip gebruikt (iemand in dit topic had het daarover) en er zit ZOVEEL IN. Ik ben zo gefascineerd erdoor. Foto als spoiler voor de liefhebbers
Wow deze moet ik hebben. En plak ik verplicht dan ook op mân vriend zijn neus.
Ik vroeg ook meteen of mijn broers een neusstrip wilde, maar helaas ze waren niet zo enthousiast.