Het TMI topic

Nee, echt nog nooit gehad. Alleen een beetje modder wel eens, zeg maar. Fascinerend

Ik krijg dat ook met de buikgriep… verschrikkelijk van voor en achter tegelijk.

1 like

Trekzalf op doen?

1 like

Uuhm geen idee? Zit het eeh zeg maar in de binnen- of buitenkant :sweat_smile:. Buitenkant heb ik sowieso al eens probleemloos gesmeerd.

Ik heb weer sinds tijden mijn navel schoongemaakt. Het zat vol met prut en korstjes. Het was echt satisfying om die korstjes eruit te pulken. En ik wist ook niet dat navelprut zo erg kon stinken. Maar hey ik heb nu wel een schone bellybutton.

6 likes

Ik heb weer een neusstrip gebruikt en ik blijf mij verbazen hoeveel eruit komt. Foto’s als spoiler

Samenvatting

7 likes

Ok help. Mn bilspleet is nogal droog/geïrriteerd, volgens mij zit er ook een wondje. Het jeukt als de malle iig. Dus ik wilde iets van crème kopen om erop te doen want dit is niet te houden. Iemand tips? Iets van sudocreme of zinkzalf of luierzalf ofzo?

Het komt door teveel afvegen denk ik, maar ik weet niet wat ik daaraan moet doen? Misschien vochtig toiletpapier kopen…

Ik zou voor sudocrem gaan!

1 like

@Violoncello @HvO thanks! Ga ik halen en smeren maar :grin:

2 likes

@monkeyslut sudocreme doet echt wonderen. Vooral als je daar beneden wat hebt.

1 like

Ik heb net een blaar doorgeprikt en het vocht spoot er uit. Echt satisfying

7 likes

Ik heb de sokken vrijdag gebruikt.

Eeltvellen

11 likes

Ik zaterdag!! Had vandaag expres schoenen aan gedaan die een beetje zweten, maar helaas zijn er nog geen losse vellen. Was echt teleurgesteld haha.

1 like

Oh ik wil dit nog echt een keer proberen! Doet het dan geen pijn met lopen als opeens zoveel eelt weg is? Dat is het enige wat me nu nog een beetje tegenhoudt om het te kopen

1 like

Ik had wel pijnlijke voeten erna ja!

1 like

Ik heb er nooit pijnlijke voeten mee eigenlijk

1 like

1 uur en 20 minuten ongeveer. Twee afleveringen van een serie gekeken haha.

@monkeyslut @KipTokTok haha heel tegenstrijdig dit, ik ga het maar gewoon proberen en dan zie ik het wel!

1 like

Je pink peutert ook lekker! Dan kan je lekker alle hoekjes meenemen.

6 likes

Vind het stiekem fascinerend hoeveel ik bloed na/tijdens het tatoeëren. Dus ff wat foto’s van vandaag in een spoiler:

Klik

Onder folie:

Onder second skin:

Na een stukje lopen:

4 likes