Het TMI topic

Gelukt😏?

1 like

Ik haalde er gewoon weer 2 tampons uit… Dat dit me vaker gebeurt, is misschien een teken dat ik wat “bewuster” op de plee moet zitten.

5 likes

Ik heb de eeltsokken gebruikt en vandaag ontstaan de eerste velletjes op m’n voeten, spanneeeend

3 likes
Neusstrip

36 likes

Ik sport sinds 4 weken weer met een trainer en sindsdien kak ik vaker . Geen idee of dit met elkaar te maken heeft ofzo wilde het gewoon ff kwijt .

5 likes

Ooh ja, ik heb dat vroeger eens gehad toen mijn oren verbrand waren, die vellen die ik eraf kon pulken waren heerlijk!

Heeft zeker met elkaar te maken! Sporten is goed voor je darmwerking.

2 likes

Ik heb woensdag op donderdag nacht zo’n anti-schimmel capsule ingebracht en de witte creme komt er nu nog steeds uit?? Hoeveel zit er in zo’n capsule in godsnaam

Ik had jeuk aan mn bil en toen voelde ik opeens een dikke puist. Ik kneep en voelde echt zo’n pats gevoel, die milliseconde voelt zo lekker haha en er kwam wit zooi uit. Dus ik nog een keer en weer, en daarna nog een keer en daarna begon het pas over te gaan naar bloed. Echt ongelofelijk satisfying.

19 likes

Misschien moet ik meer sporten. Zit steeds verstopt en volgens mij wil het er vandaag eindelijk uit maar gaat met veel kramp en super traag. Wordt er ook gewoon misselijk van.
Het is wel normaal, niet keihard of mega zacht.
Maar traag en veel, gelukkig niet veel plannen en het is zondag.

1 like

Wow netjes :ok_hand:t3:

Ik had zo’n pijnlijke puist in mijn oor, nog nooit eerder gehad. Mijn vriend heeft hem uitgerukt met 2 wattenstaafjes terwijl ik het filmde. Was echt satisfying om te zien hoe veel troep er uit kwam.
Heb wel nog een foto van mn oor:

Samenvatting

3 likes

Voor de liefhebbers :see_no_evil::joy:

3 likes

Voor het eerst in m’n leven m’n kinporiën schoongemaakt :heart_eyes:

39 likes

Omg, lijken wel witte boompjes ofzo

2 likes

Lekker effe wat pusboompjes uit m’n kin getrokken :+1:

1 like

Omg, ga vanavond gelijk ook even mijn kin doen! Ben benieuwd

2 likes

Bestaan er eigenlijk strips voor alleen je kin? Ik knip ze altijd doormidden, maar dan krijg je zo’n rare vorm…

Omg op je kin wat een goed idee

1 like

Nivea heeft geloof ik een doosje waarbij driehoek vormen inzitten voor tussen je wenkbrauwen en je kin en de normale neusstrips.

Ja die ken ik, ik bedoelde eigenlijk van dat ene goede merk. Kan niet op de naam komen