Mijn teennagel is een tijdje terug heel ongelukkig afgebroken en die groeit nu terug. Dat resulteert in een dikke ontstoken teen en dat doet pijn. Ik heb 6 mei pas een afspraak bij de pedicure, help.
Je kan de pijn in ieder geval verzachten door je voet te weken in een badje met soda. Als het te erg is zou ik inderdaad de huisarts even bellen, maar mijn medisch pedicure doet dit soort dingen ook!
Mijn vriend heeft me zojuist gepimplepopped
Ik voelde een klein bultje in mijn lies en na wat gepeuter kwam er veeeul viezigheid uit. En ook precies zoals in de filmpjes: in zoân kronkelstraaltje. En op het laatst zette hij wat meer kracht en kwam het âzakjeâ er ook uit. We hebben filmpjes, maar het bultje zat bij mân privĂ©delen dus sorry.
Ik ging net plassen en voelde dat er ook een scheetje aan zat te komen. Dus ik mijn plas inhouden tot dat gevoel weg is. Natuurlijk hielden mijn darmen me voor de gek, want zodra ik begon met plassen liet ik toch een paar harde scheten, net of de fanfare voorbij kwam. Ik schrok er zelf gewoon van. En blijkbaar was ik niet de enige want ik hoorde op het mannentoilet (die grenst aan het vrouwentoilet) iemand keihard lachen. Toen heb ik meteen mijn panty opgehesen en ben terug gaan snelwandelen naar mijn bureau zodat ik de mannelijke collega niet zou tegenkomen op de gang.
Ja maar als het toilet niet de plek is om scheten te latenâŠwaar dan wel? Mijn vriend moet ook altijd lachen als ik op de wc scheet. Beter op de wc dan onder de dekens hoor.
Thuis laat ik ook schaamteloos scheten, maar ik vind het toch awkward als een collega het hoort.
Is jouw vriend mijn vriend?
Ik hoop van niet.
Bietjes?
Mij plas stinkt zĂł erg, heb asperges gegeten
Ik ruik dat dus niet! Schijnt genetisch te zijn. Het is me nog nooit opgevallen dat mân plas anders ruikt na asperges, terwijl ik inderdaad van anderen hoor dat ze het enorm vinden stinken
Maar ook niet bij iedereen gebeurt dit. Ik heb het ook niet, mijn vriend wel. Geloof mij, je ruikt het echt wel als je plas naar asperges ruikt
Als je het gisteravond nog niet geroken hebt, dan heb je er geen last van. Die geur is echt niet te missen.
Heeft een van jullie wel eens zelf een gerstekorrel verwijderd?
Ja ik!
Zat hij ook op je ooglid? En was je niet bang je oog eruit te prikken
Hahaha nee zat op mijn jukbeen. Op mijn oog zou ik het niet zo snel doen geloof ik.
Ja heel vaak, maar op je ooglid is heel lastig omdat ie dan makkelijk weg kan schieten.
Ik heb ook zoân ding echt in mân ooghoek wat een drama. Durf m ook niet zelf weg te halen en volgens mij zou me dat niet eens lukken haha
Heb ook al eens geprobeerd m te laten weghalen, maar hij is gewoon terug gekomen