Ik ga het vanavond meteen proberen!!
Plas jij wel eens in de douche?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ahhh bahhh. Ik kan daar ook totaal niet tegen! (ik ging al bijna een keer onderuit van een paper cut😂) hopelijk heelt het snel!
Aaaah nee!! Dat is echt zó kut, krijg er helemaal kriebels van.
Ik had dat laatst ook, werd er ook naar van. Misschien een kleine troost: het heelde best wel snel!
Bij jackass maakten ze papercuts tussen de tenen en in de mondhoeken. Ik word er nog steeds misselijk van als ik er aan denk.
Jaaa vreselijk!
Ugh ik kreeg echt rillingen
Van Biore. Maar zag dat die ook meerdere soorten hebben.
Ik was vanochtend vet aan de schijterij en het was zo veel dat ik VIER keer moest doortrekken voor het weg was
Ik vind het jammer dat ik altijd zo snel klaar ben met kakken. Kakken lukt me incl vegen vaak in 2 minuten, maar het lijkt me zo chill om er thuis 5-10 minuten voor te moeten zitten zodat ik even kan forummen/youtuben op de wc. Nu ben ik meestal al uitgepoept voordat ik het forum/YouTube voor me heb. En nee, na het poepen blijven zitten en forummen is niet hetzelfde.
Haha, nee daar moet je echt blij mee zijn! Kon ik dat maar, af en toe blijf ik maar vegen
Mehhh ik heb een dikke bult onder mijn oksel die pijn doet. Ik zie dat ‘ie dikker is dan aan de andere kant, hoop dat het gewoon wegtrekt. Vind oksels altijd meteen zo naar met die klieren enzo.
Omgggg yes!!
Ik had echt een grote onderhuidse puist op mn kin, waarvan ik dacht dat hij echt onuitknijpbaar zou zijn. Net heb ik er met een naaldje ingeprikt en alle zooi kwam er uit, voldaangevoel +100
Omg zijn dit die bioré?? Dan heb je me bij deze geinfluenced en ga ik ze zsm kopen!!
Bioré ja!! Heb ook wel echt een vieze kin moet ik zeggen