Mee-eter idd, kan je uitknijpen met zo’n tool zoals hierboven! Ben stiekem benieuwd naar wat er uitkomt, dr. Pimplepopper verslaving hier
Omg net wel iets van de meest erge dingen meegemaakt in mijn TMI leven.
Ik heb volgensmij buikgriep en al 2 dagen aan de waterdunne diarree en ik word dus vannacht wakker en heb ik in bed gepoept!! Nou gepoept kun je t niet eens noemen het was mega nat. Ik durf niet meer te gaan slapen hoor. Heb mijn vriend wakker moeten maken omdat ik het bed moest verschonen
Ik heb net na twee maanden eindelijk weer een enorm pijnlijke neusstrip gebruikt en ik kan niet stoppen met kijken naar wat er allemaal uit is gekomen. Echt fascinerend
Ik heb laatst ook een neusstrip gebruikt, die van Bioré die hier aan werden geraden. Bij andere (goedkopere) neusstrips komt er nooit zoveel uit maar hier was de vangst goed
Alleen na een paar dagen kan je het wel weer doen dus eigenlijk heeft het alsnog weinig nut.
Haha heb m weggegooid toen ik opeens mn kat ermee in dr bek zag lopen hahah. Volgende keer zal ik het onthouden om een foto te maken voor hier!
Jaa, ik heb dus ook die van Bioré gebruikt, de Ultra neusstrips volgens mij. Ja het hoopt enorm snel weer op inderdaad helaas, alleen merk ik wel dat de zwarte puntjes op mn neus steeds zichtbaarder worden en ‘meer uitsteken’ als ik het langere tijd niet doe dus daarvoor vind ik het wel echt een uitkomst.
Ja werkte goed! Werd zwart net als een wrat en kon m er daarna afpulken hahah.
Deze video stond bij mn aanbevolen videos en sinds ik hem gekeken heb krijg ik nog veel meer videos over chemical peelings. Geen idee hoe goed dit is voor je huid,maar ik vind die vellen echt fascinerend.
Als je de watjes van een wattenstaafje af haalt houd je een rond buisje over. Druk die over de mee-eter en dan duw je hem uit.
Perfect voor zulke mee-eeters in je oren
Dit is geniaal
ik heb vanavond asperges gegeten en jeeezus wat stinkt mn urine niet te harden zeg
Dat zou toch vrij eenvoudig te onderzoeken moeten zijn: gewoon @crazyplantlady of @Solsikke even aan mijn plas laten ruiken.
Gelukt😏?
Ik haalde er gewoon weer 2 tampons uit… Dat dit me vaker gebeurt, is misschien een teken dat ik wat “bewuster” op de plee moet zitten.
Ik heb de eeltsokken gebruikt en vandaag ontstaan de eerste velletjes op m’n voeten, spanneeeend
Argh ik heb net weer een neusstrip gebruikt en nu was de vangst erg mager. Stom!
Ik sport sinds 4 weken weer met een trainer en sindsdien kak ik vaker . Geen idee of dit met elkaar te maken heeft ofzo wilde het gewoon ff kwijt .
Ooh ja, ik heb dat vroeger eens gehad toen mijn oren verbrand waren, die vellen die ik eraf kon pulken waren heerlijk!
Heeft zeker met elkaar te maken! Sporten is goed voor je darmwerking.