Het TMI topic

Omg, lijken wel witte boompjes ofzo

2 likes

Lekker effe wat pusboompjes uit m’n kin getrokken :+1:

1 like

Omg, ga vanavond gelijk ook even mijn kin doen! Ben benieuwd

2 likes

Bestaan er eigenlijk strips voor alleen je kin? Ik knip ze altijd doormidden, maar dan krijg je zo’n rare vorm…

Omg op je kin wat een goed idee

1 like

Nivea heeft geloof ik een doosje waarbij driehoek vormen inzitten voor tussen je wenkbrauwen en je kin en de normale neusstrips.

Ja die ken ik, ik bedoelde eigenlijk van dat ene goede merk. Kan niet op de naam komen

Gister voor het eerst zo’n Bioré pore strip gebruikt na de hele hype. Vond het echt teleurstellend? Er kwam amper wat uit mijn neus. Ik had hem op gedaan na het douchen en gewacht tot hij hard was. Bij het eraf halen leek de strip ook soort van te barsten. Ik wil ook een volle strip van mijn neus af trekken. :sob:

Had nu zo een van Bioré voor op je neus op m’n kin geplakt. Niet ideaal, maar op zich wel prima. Zie dat ze van Bioré wel deze hebben: https://www.bol.com/nl/p/biore-combi-diep-poriereinigende-strips-14-st/9200000073319504/ die voor je voorhoofd kun je wel wat makkelijker doormidden knippen denk ik

Oh volgens mij heb ik die wel, voor zowel je voorhoofd als je kin staat erop.

Opbrengst viel hier tegen

https://www.bol.com/nl/p/biore-porie-rein-strips-ult-dp-6-st/9200000086254965/?Referrer=ADVNLGOO002050-G-63470939168-S-485883780929-9200000086254965&gclid=CjwKCAjw2cTmBRAVEiwA8YMgzflnYeqBy_5bp4rVgDin7bETX3HbY0xyrjPzzZhIhiHooqPs76pgfxoCMpUQAvD_BwE
Deze, gewoon die voor neus op m’n kin geplakt haha
PS sorry voor de lange link :disappointed_relieved:

1 like

Action heeft ze ook speciaal voor voorhoofd en kin! Die houtskool variant dan.

Ik vind dit niet echt tmi, maar soit;

Ik dacht dat ik een ovulatiebloeding had (sinds donderdag), maar het was gewoon al een aanloop richting mijn menstruatie (sinds vanmorgen) 3 weken terug was ik nog ongesteld. Wat een onzin zeg. En dit houdt zeker dan ook nog 4 dagen aan?

Neusstripje gebruikt

Samenvatting

17 likes

Zijn dit de welbekende strips? Ik wil ook!

1 like

Die ja! Heel jammer, dat merk werkt bij mij heel goed

Dat is inderdaad een betere optie, ik ga deze week kijken bij het Kruidvat

Heb die gekocht nadat ik hier veel mensen enthousiast zag erover. Bij vriend werkte het supergoed. Bij mij niks, terwijl ik het zie zitten als ik in de spiegel kijk. Zo teleurstellend.

1 like

Ik heb neusstrips op maar ik vind het zo irritant om iets op mn gezicht te hebben. Er stond dat je het een kwartier moest laten zitten dus ik heb een serie opgezet en als die op 15 minuten is ga ik het er af halen hoor, ik word gek

3 likes

Dan laat maar nooit wimper extensions zetten :joy: moet je een uur met je ogen dicht liggen met allemaal plak dingen onder je ogen

1 like