Het TMI topic

Had nu zo een van Bioré voor op je neus op m’n kin geplakt. Niet ideaal, maar op zich wel prima. Zie dat ze van Bioré wel deze hebben: https://www.bol.com/nl/p/biore-combi-diep-poriereinigende-strips-14-st/9200000073319504/ die voor je voorhoofd kun je wel wat makkelijker doormidden knippen denk ik

Oh volgens mij heb ik die wel, voor zowel je voorhoofd als je kin staat erop.

Opbrengst viel hier tegen

https://www.bol.com/nl/p/biore-porie-rein-strips-ult-dp-6-st/9200000086254965/?Referrer=ADVNLGOO002050-G-63470939168-S-485883780929-9200000086254965&gclid=CjwKCAjw2cTmBRAVEiwA8YMgzflnYeqBy_5bp4rVgDin7bETX3HbY0xyrjPzzZhIhiHooqPs76pgfxoCMpUQAvD_BwE
Deze, gewoon die voor neus op m’n kin geplakt haha
PS sorry voor de lange link :disappointed_relieved:

1 like

Action heeft ze ook speciaal voor voorhoofd en kin! Die houtskool variant dan.

Ik vind dit niet echt tmi, maar soit;

Ik dacht dat ik een ovulatiebloeding had (sinds donderdag), maar het was gewoon al een aanloop richting mijn menstruatie (sinds vanmorgen) 3 weken terug was ik nog ongesteld. Wat een onzin zeg. En dit houdt zeker dan ook nog 4 dagen aan?

Neusstripje gebruikt

Samenvatting

17 likes

Zijn dit de welbekende strips? Ik wil ook!

1 like

Die ja! Heel jammer, dat merk werkt bij mij heel goed

Dat is inderdaad een betere optie, ik ga deze week kijken bij het Kruidvat

Heb die gekocht nadat ik hier veel mensen enthousiast zag erover. Bij vriend werkte het supergoed. Bij mij niks, terwijl ik het zie zitten als ik in de spiegel kijk. Zo teleurstellend.

1 like

Ik heb neusstrips op maar ik vind het zo irritant om iets op mn gezicht te hebben. Er stond dat je het een kwartier moest laten zitten dus ik heb een serie opgezet en als die op 15 minuten is ga ik het er af halen hoor, ik word gek

3 likes

Dan laat maar nooit wimper extensions zetten :joy: moet je een uur met je ogen dicht liggen met allemaal plak dingen onder je ogen

1 like

Hahaha bedankt voor de waarschuwing

Ik niesde net en er kwam een klein propje bloed mee, was echt fascinerend.

Ik had ook maar 1 sliertje :frowning:

1 like

@Karl_Lagerfeld @Luzarl idd zeg maar uurtje of 2.

Ik had een likdoorn dus een dag zo’n pleister erop gehad en gisteravond haalde ik 'm er af en mocht 'm verwijderen. Was best fascinerend moet ik zeggen, er bleef echt een soort krater over waar dat ding had gezeten!

4 likes

Ik gebruik altijd de strips van kruidvat eigen merk, zijn iets van €2 voor 6 stuks.

Deze had ik net op mijn neus:

Add images

En deze op mijn kin :scream:

8 likes

Ik wil dit ook! Heb altijd het idee dat mn poriën vol zitten en dan valt het op zo’n strip altijd tegen…

Ik doe altijd eerst een nat heet doekje op mijn neus/kin om even een soort van te “stomen”, daarna maak ik mijn neus een beetje nat met dat warme water. Dan plak ik de strip dr op en goed aandrukken, daarna even goed je doekje uitknijpen en daarmee op de strip duwen zodat de buitenkant iets vochtig wordt maar niet nat. En wachten tot die helemaal hard en droog is, anders komt er bijna niks uit. Ik trek de strip er ook altijd in super slowmotion af, doet wel meer pijn maar helpt bij mij wel beter

3 likes