Het TMI topic

Nee ik moet het echt uitknijpen. Geen sorry of goor nodig, dit is TMI topic :smiley:

Wooooow wtf :scream: ziet er naar uit joh

Same! Mn vriend moet altijd een beetje lachen om mn mini teennageltje op mn kleine tenen, maar nu heb ik mn teennagel-soulmates gevonden! Ik ben niet meer de enige op de wereld met mini kleine teennageltjes :tada:

Omg die van mij zijn ook onmogelijk klein! Kleiner dan het borsteltje van nagellak, dus het lukt nooit goed om ze te lakken.

1 like

ziet er niet uit en doet echt pijn, maar uiteindelijk is het echt fijn! Spreek uit ervaring :joy:

1 like

Inmiddels vijflingkloon qua tenen dan. Ik heb ook inimini (kleine)teennagels. :nerd_face:

2 likes

Ik meld me ook aan bij de club

2 likes

Ik ook. Wat een klein kutnageltje. oh ik bedoel wel van de kleine teen. De rest stelt nog wel iets voor.

1 like

Waar zaten die wormen dan? Bij je anus? Zo next level als je ze echt weg kan halen, ik dacht dat je ze vooral voelde qua jeuk, maar dan vooral in je poep zag.

Jep bij mijn anus inderdaad. Bij mij jeukte het onwijs 's nachts, zo erg dat ik niet kon slapen. Ik zag ze dus niet in mijn ontlasting zitten, alleen bij mijn anus. En als ze dan weg gehaald werden dan had ik een tijd geen jeuk en kon ik gewoon slapen.

Ik heb net een mee eter die me al weken irriteerde met grof geweld uit mijn schaamlip gedrukt. Heb hem daarna nog 5 min bekeken.

8 likes

Ohh ik ga hier nog eens nachtmerries over krijgen brrr

1 like

Ahh kan ik mij voorstellen, maar gelukkig krijgen volwassene het niet zo snel en werken de pilletjes goed en snel!

1 like

Maar kruipen ze dan uit je anus? Hoe heb je ze gevonden? Zaten ze ineens in je onderbroek?

Ik zet t ff in een spoiler, kan mij voorstellen dat niet iedereen dat wil lezen oid.

Samenvatting

Maar euhm ja ze kropen dus letterlijk uit mijn anus. Dat is ook wat die jeuk gaf, want ze liepen daar dus gewoon. :nauseated_face:Ik kwam er achter op vakantie, omdat ik echt gek werd van de jeuk. Ik kon gewoon niet stil liggen, zo erg jeukte het. Toen heeft mijn vriend gekeken en hij zag dus die wormpjes. Ik heb er in de tijd dat ik er last van had, ze geen een keer in mijn ontlasting gevonden of in mijn onderbroek. Wat ik wel eens lees is dat mensen een plakbandje tegen hun anus houden en ze daar dan op zie zitten vervolgens.

8 likes

Oh ik snap dat het heel vervelend is als je dit hebt, maar het klinkt zo fascinerend.

4 likes

oh respect dat hij ze weg wilde halen, ik zou dat echt voor niks en niemand doen. ben daar echt fobisch voor. brrrr

2 likes

Hahah achteraf vind ik het ook wel fascinerend, maar op dat moment zelf voelde ik mij vooral echt heel goor. (Wat nergens op slaat eigenlijk, maar goed)

@Jumpsuit haha ja absoluut heel veel respect daarvoor!

2 likes

Ik zag die foto, en ik heb ook zulke kleine teennageltjes aan mijn kleine teen. Als ik ze knip, lijkt het net alsof ik de hele nagel eraf haal, er blijft dan echt bijna niks van over joh

1 like

Fijn dat mijn kleine teen foto’s zoveel verbintenis met elkaar geeft :heart:

3 likes