Ik heb er sinds gisteren een en ik heb ‘m nu 2 keer geleegd. Had vanmorgen het gevoel alsof ie vol was, voelde een beetje alsof hij wat zwaarder was en ik m een beetje voelde zitten(of dat zat tussen mijn oren), maar toen ik m eruit haalde was ie denk ik net geen 3 kwart vol. Ik heb nu nog steeds wel het gevoel dat ik “iets” voel zitten, maar dat is denk ik omdat het nieuw is want bij de eerste keer een tampon gebruiken was ik me er ook de hele dag bewust van.
Wanneer je weet of hij vol zit weet ik niet, denk dat dat een kwestie is van ervaring? Als je van jezelf weet dat je de eerste dagen heel heftig ongesteld bent zou ik m na een paar uur er gewoon uit halen om te kijken hoeveel er in zit en dan elke dag een uur langer in houden ofzo, is denk ik een kwestie van proberen. Had gister en vannacht een inlegkruisje in gedaan voor het geval dat, maar was dus totaal niet nodig.
Eruit halen vind ik nog wel ff lastig, moet nog even de juiste hoek vinden om m goed vast te kunnen pakken want je mag schijnbaar niet aan het steeltje trekken, terwijl dat voor mij (die 2 keer) de enige manier was om m eruit te trekken. Inbrengen vind ik trouwens heel makkelijk!