Omg dit heb ik ook! Alleen bij kookroom, crème fraiche en sour cream. Maar ik kan wel gewoon melk, yoghurt, kaas etc. eten. Weet jij hoe dat kan?
Wow bedankt, die pilletjes ga ik ook proberen!
Oeh durf ik niet te zeggen want ik gebruik het niet elke dag (2/3x per week) en heb het al een jaar. Wel echt fijn spul!
Deze doen zon fokking pijn.
Net mijn kleine teen gestoten waardoor de helft van mijn teennagel los scheurde. Ik heb het gedeelte wat los scheurde er helemaal af gehaald. Zie hier het resultaat
@Raymond ik heb een hamsterkooi op mijn slaapkamer. Ik liep iets te gehaast naar mijn bed waardoor mijn kleine teen op een of andere manier zich stootte/onder de kooi terecht kwam. Het deed even zeer en nu prikt het een beetje. Het ziet er erger uit dan dat het pijn doet, gelukkig!
@Nidorina ieeehl… ook zo ontzettend naar! Ik vrees hem morgen ook voor sokken. Bang dat er toch iets blijft haken oid… we zullen zien
Hoera voor de combi PDS en warm weer: ik loop momenteel helemaal leeg.
Hooooi kunnen spinnen foto’s in spoiler dankuwel
Ik trek zelfs vaak mijn kleine teennagel eraf😮. moet ik ook eens mee ophouden en ik zou idd de teennagel afplakken.
ik heb zaterdag voor het eerst een laxeertabletje genomen, voelde me echt vol stront. heeft wel geholpen maar ik wil er eigenlijk nog 1 nemen alleen dat kan ik beter vanavond voor het slapen doen.
Ik heb Cystic acne. Had al dagen dat het groter en pijnlijker werd. Zit ik naast vriend op de bank, zegt hij dat het open is. Vond ik al ongemakkelijk. Snel naar de spiegel gerend en het droop al over mijn gezicht! Hoe heb ik dat niet gevoeld? Er kwam ook echt veel uit en nu doet het minder pijn.
Ik ben zooo verstopt, niet normaal. Mijn PDS speelt weer echt op. Ik heb al van die vezelzakjes genomen die ik daarvoor heb, maar oeioeioei. Ben benieuwd wat voor gevaarte er uit me gaat komen
Heerlijk! Hopelijk geneest hij nu snel.
Het ging nog een keer open. Kwam er weer troep uit. Nu is het niet open, maar voel ik wel dat het weer voller wordt. Dus voorlopig ben ik hier niet van af.
Ik heb al een week plezier aan een enorme puist bij mijn schaamlip. Mijn rechter schaamlip is gewoon in omvang verdriedubbeld. Er komt echt non stop pus uit
Hekenbaar!!! Als ik mijn darmen een reset wil geven eet ik een avondje frituur (en drink ik er het liefst een glas cola bij ofzo, niet light), dan poep ik de erop volgende morgen sowieso fantastisch.
Goede ~detox inner cleanse~.
Deze post deed me denken aan de identical hand twin van Joey uit Friends.
Die was ik dus net in een gif aan het zoeken haha!
Ah wat rot! Ik heb het ook eens gehad (ook hier gepost hahah dat mn vriend ze weg haalde bij mij, want ik werd gek vd jeuk.) en die pillen werken echt goed en snel! Neem na 14 dagen nog een x zo’n pil, ook al merk je niks meer. Ik heb ze daarna nooit meer gehad.
Had last van mijn buik en mijn god er kwam een mega vieze berg uit. Natuurlijk kletste het water weer over de wc-pot heen over mijn been tijdens het doorspoelen
Ahhh brr dat vind ik altijd zo klote hahah.