Ik moest hard niezen en toen vloog er iets uit m’n keel/mond
Jaaaa iehhh
Ja het stonk wel een beetje. Maar ik heb ze nog nooit in m’n keel zien zitten en ik ken ze alleen van het forum, dus ik was best verbaast toen dit eruit kwam haha
Ohja, ik deed dat altijd met de achterkant van een theelepeltje. En daarna dat steentje pletten tussen mijn vingers en eraan ruiken
Mijn keelamandelen zijn alweer een aantal jaar geleden verwijderd, maar dit mis ik nog wel eens.
Jep, dat is 100% een amandelsteen! Ik moet ook weer eens gaan graven, ik voel het weer een beetje vol zitten. Heel soms als ik geluk heb vliegt er ook wel eens eentje uit tijdens het niezen
Ik ben altijd gefascineerd door jullie verhalen over amandelstenen eruit pulken en zo. Ik begin meteen te kokhalzen
Heb zo’n buikpijn vanavond bleh. Had gehoopt op een ontspannen avondje maar nee. Vermoed dat het ook door het warme weer komt.
ik heb echt een haatliefde voor van die vieze dingen. door dit forum weet ik bijvoorbeeld dat amandelstenen bestaan, ik was hier een tijdje zo door gefascineerd dat ik allemaal youtubefilmpjes ging kijken. ik ga maar niet googlen over aarsmaden… mijn ex die bij het korps mariniers zat vertelde dat ze elkaar moesten controleren op teken, en dan ook elkaars kontgat moesten inspecteren. nou echt, zijn harige reet, dat moet echt geen pretje zijn geweest om te checken. gatverdamme
ik voel me toch wel lullig
Ben ongesteld en zit zowat mn darmen weer uit te poepen hoor.
hahaha wat een geweldige uitspraak. ik herinner me ook er nog 1 dat iemand op efg zei, “nou ik wil echt niks met mn vriend zn kont te maken hebben, het is net Tjsernobyl”.
Ik vind het ZO typisch dat ‘de wetenschap’ maar blijft roepen hoe je een theelepeltje bloed verliest per dag tijdens je menstruatie en in totaal ‘ongeveer 50 milliliter’
Flikkert op met je wetenschap ik bloed 3 menstruatie cuppen van 20 milliliter vol PER DAG
Ik verlies ook meer dan een theelepeltje en ik vind niet dat ik echt zwaar ongesteld ben. Vraag me ook af hoe ze dat meten, moet je dan elke keer je cupje in een potje legen?
Heeft de wetenschap er ook bij staan hoeveel vocht/slijm je dan verliest? Want zij hebben het alleen over bloed en in je cup zit meer dan alleen bloed. Verbaas mij er ook altijd over btw.
Nee dat staat er niet idd. Maar dan nog staat het op geen enkele manier in verhouding
Theekopje wordt altijd gezegd toch?
het is maar wetenschap, die continu veranderd. ik zou van mezelf uit dan, zeker DRIE EETLEPELS opvangen. met je theelepel. idd flikker op.
Door anticonceptie werd ik niet meer ongesteld, maar ik heb al te lang niet genomen. Dus begon gister de ongesteldheid. Vanmorgen had ik gedoucht en er was niet veel aan de hand, gewoon kleine bloedingen. Ik kwam terug v an het boodschappen doen en er zat zo een dikke klodder slijm in mijn onderbroek. Ik dacht echt nog bij mezelf: ok dat was bijna mijn hele baarmoederwand.
Daarna heb ik nog seks gehad met mijn date (die gelukkig niet vies is van bloed).
Uuh even over die cups. Ik wou er misschien een aanschaffen. Maar je moet hem dus wel vaker legen dan de 1x in 12 uur dat ze aangeven? Hoe voel je of die cup vol zit? Of lek je gewoon door?
Volgens mij legen de meeste mensen hem ‘s ochtends en ‘s avonds, maar een keertje extra kan denk ik geen kwaad. Je verliest dus helemaal niet zoveel bloed als dat je misschien denkt