Het TMI topic

Ineens hangen de vellen aan m’n handen?? Geen idee wat ik gedaan heb

Uuh even over die cups. Ik wou er misschien een aanschaffen. Maar je moet hem dus wel vaker legen dan de 1x in 12 uur dat ze aangeven? Hoe voel je of die cup vol zit? Of lek je gewoon door?

Volgens mij legen de meeste mensen hem ‘s ochtends en ‘s avonds, maar een keertje extra kan denk ik geen kwaad. Je verliest dus helemaal niet zoveel bloed als dat je misschien denkt

Ik heb er sinds gisteren een en ik heb ‘m nu 2 keer geleegd. Had vanmorgen het gevoel alsof ie vol was, voelde een beetje alsof hij wat zwaarder was en ik m een beetje voelde zitten(of dat zat tussen mijn oren), maar toen ik m eruit haalde was ie denk ik net geen 3 kwart vol. Ik heb nu nog steeds wel het gevoel dat ik “iets” voel zitten, maar dat is denk ik omdat het nieuw is want bij de eerste keer een tampon gebruiken was ik me er ook de hele dag bewust van.

Wanneer je weet of hij vol zit weet ik niet, denk dat dat een kwestie is van ervaring? Als je van jezelf weet dat je de eerste dagen heel heftig ongesteld bent zou ik m na een paar uur er gewoon uit halen om te kijken hoeveel er in zit en dan elke dag een uur langer in houden ofzo, is denk ik een kwestie van proberen. Had gister en vannacht een inlegkruisje in gedaan voor het geval dat, maar was dus totaal niet nodig.

Eruit halen vind ik nog wel ff lastig, moet nog even de juiste hoek vinden om m goed vast te kunnen pakken want je mag schijnbaar niet aan het steeltje trekken, terwijl dat voor mij (die 2 keer) de enige manier was om m eruit te trekken. Inbrengen vind ik trouwens heel makkelijk!

Thanks. Ja over eruit halen heb ik al YouTube filmpjes gekeken.

Zoek opdracht: wat ze je niet vertellen over de cup.

Best handige tips.

1 like

Het hangt totaal af van hoeveel bloed je verliest. Ik ben meestal vrij licht ongesteld en dan laat ik hem vaak zelfs 24 uur zitten en leeg ik hem alleen 's ochtends als ik wakker word. Hij zit dan ongeveer halfvol.

Ik heb één keer gehad dat hij overvol was geworden (terwijl ik hem toen een paar uur daarvoor geleegd had). Toen voelde iets bubbelen ofzo, heel vreemd, en ik merkte dat ik een klein beetje doorlekte. Toen ik hem er vervolgens uithaalde kreeg ik een hele plens bloed over mijn hand :flushed: De cup bleek toen echt als een soort stop te fungeren die alles daarboven tegenhield.

1 like

Jaaa omg dat laatste heb ik ook wel eens haha.

Op de meeste dagen kan ik hem 12 uur in houden of soms wel 24 uur. Maar op de eerste 2 dagen moet ik hem soms wel 3x per dag legen.

1 like

Ik zag dat de bioré neusstrips in de aanbieding zijn bij kruidvat, werken die met houtskool het beste?

Altijd als ik ongesteld ben zweet ik ook zoveel erger :weary: herkent iemand dit?

1 like

Ik had ze maar een uurtje aan. Was bij mij goed genoeg

Ik kan hem makkelijk 24u in dus leeg hem alleen ‘s ochtends onder de douche en dan is hij halfvol, zooo chill. Je hoeft er veel minder aan te denken en heb soms niet eens door dat ik ongesteld ben. Voel me ook een stuk minder vies!

1 like

Ik vroeg me af @HvO, maar je had laatst toch samen met je vriend die eeltsokken geprobeerd? :smirk::smirk:

Ik heb net veel gepoept! Was echt ongeveer een ontbijtbord vol en een beetje een berg, was echt trots op mezelf.

4 likes

Ik dacht dat ik een lichte doorbraak bloeding had, de tering het is nog veel erger dan wanneer ik gewoon ongesteld ben. Komt geen einde aan joh

Ik heb vandaag een restje van woensdag gegeten, blijkbaar was het niet meer helemaal goed want ik blijf maar vieze scheten laten. Jakkes.

Like voor de herkenbaarheid!

1 like

Ik heb eindelijk (na een week) mn nagels weer laten doen (verlening) en nu kan ik weer lekker in mn neus peuteren :tada:

2 likes

McDonald’s is echt goed als ik verstopt zit. Standaard diarree daarna, bah (dit typ ik terwijl ik op de wc zit)

6 likes

Sorry heel late reactie maar wat een leuke familie heb jij! Een moeder die waxt en een vader waarbij je pukkels mag uitknijpen :grin:

2 likes

Ik ben aan de schijt en het stinkt verschrikkelijk. Ik heb net boven gepoept en daarna beneden m’n hachee gedropt zodat ik niet steeds in de stank hoef te zitten. Nu moet ik alleen weer dus ik heb even geroken en de wc boven rook het minst giftig dus daar zit ik nu.

4 likes