Misschien een hele domme vraag, maar hoe zit dat met zo’n cup als je al met moeite een Ob normaal inkrijgt op heftige dagen? Ik had ook altijd ellende met de nuva ring namelijk…
Als ik dan gevingerd word is het bevredigend op een heeel andere manier
Heb je die zelf ook? Ik wilde die bestellen uit Amerika, maar ik vond de shipping costs echt veel te hoog.
Nee, ik heb nu een saalt regular (wilde een stevigere cup) en als het goed is krijg ik een kleinere maat, vanwege hun tevredenheidspolicy. Heb via amazon (Duitse versie) besteld, daar heb je geen last van shipping en douane.
Ik moest heel de dag al poepen maar ik vind dat niet fijn in het openbaar dus heb gewacht tot ik weer thuis was
Nou, die drol was dus ongeveer 23 centimeter lang. Heel fascinerend. Heb er een foto van gemaakt maar die zal ik maar niet delen haha
Please delen
Dat durf ik echt niet En ik ben een beetje ongesteld dus er ligt ook wat bloed bij hahahaha
23 cm is echt. Enorm.
Ja het voelde ook echt aan als een anale bevalling
Dit weet ik inderdaad maar wel lief dat je er op wijst. Nu kan het bij ons niet meer want mijn vriend heeft er een ‘knoop’ ingelegd. Super relaxed
Hahaha inderdaad!
Ik ben dus ongesteld. 's Nachts ook enorme krampen gehad en nauwelijks kunnen slapen. Ga ik 's nachts voor de vierde keer naar de wc omdat het voelt alsof ik moet poepen en floept er een stolsel uit ter grootte van een koekje. Waarna vervolgens er nog een eruit floept. Voor de Stranger Things-fanaten; het voelde alsof er een demogorgon uit me kwam en zo zag het er ook uit.
Mijn vriend sprak zojuist de magische woorden “wil jij eeltsokken voor me halen?”.
Ik zit nu dus in de van der valk, te brunchen en het is een drama.
Ik dacht dat m’n ongesteldheid bijna voor bij was, dus alleen een inlegkruisje ingedaan. Ga ik zitten na het halen van mn eerste bord en er glijdt gewoon een stolsel uit. Dus ik naar de wc, alles netjes proberen te maken, ben ik echt massief doorgelekt.
Mn moeder merkte wat op, dus die heeft me geholpen met vlekken eruit krijgen enzo, maar nu zit ik hier met enorme krampen, te wachten tot we naar huis kunnen, en ik kan omkleden, douchen en niet bewegen. Echt naar dit.
Ik heb buikgriep en heb zojuist een nieuw dieptepunt bereikt; in mijn broek gepist tijdens het kotsen.
(Wel opgelucht nu trouwens)
Ja, gelukkig wel. Heb even gedouchet en omgekleed, maar dit was echt een tijd geleden.
Heb wat paracetamol genomen, en zit nu op de bank met een warme kruik, en het lijkt te helpen.
@Andreya en @360 wat vervelend voor jullie allebei, ik hoop dat jullie je snel beter voelen!
Een vriend van me vertelde een aantal verhalen over wat hij heeft meegemaakt in het huis waar hij woont (voornamelijk studenten). Zo had een gast tijdens een feestje eens in de afwasmachine gepoept. Waarom en wie hadden ze geen idee van.
Een oude huisgenoot had een keer een meisje mee naar huis genomen vanaf een huisfeestje om de hoek. Nadat ze klaar waren ging de jongen weer terug naar het feestje en liet het meisje bij hem thuis achter. Had hij waarschijnlijk beter niet kunnen doen want het meisje in kwestie had in de tijd dat hij weg was op de keukentafel gepoept. Waarschijnlijk omdat ze de wc niet had kunnen vinden omdat als de achterdeur openstaat deze voor de deur naar de badkamer zit. Maar dan nog: waarom op tafel en niet buiten of in een hoekje op de grond??
Ik ben in shock?! Zal het niet gewoon wraak zijn geweest? Als ze het écht niet meer hield wn de wc oprecht niet kon vinden had ze het toch wel gewoon meegenomen?
Ik reageer op een vrij oud bericht, maar ik gebruik nu al een tijdje wasbaar maandverband en ik wil niet meer anders! Superzacht en irriteert niet. Heb de cup een paar keer geprobeerd maar het wilde niet lukken bij mij Dus vind dit echt een topoplossing!