Het TMI topic

Hahaha herkenbaar! Ik heb PDS dus mijn schijtsessies zijn altijd een feest (niet). Momenteel ruikt het precies naar de inhoud van een babyluier :nauseated_face:.

1 like

Voor wie houdt van foto’s van poriënstrips, hier foto’s van mijn vangst van vandaag

foto's

21 likes

Bonus: vangst van mijn vriend

foto

9 likes

Oh man, het komt bij mij zo uit mijn poriën als ik erop druk, maar zo’n strip werkt niet goed bij mij. Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd…

Begin maart liet ik een fles shampoo op mijn teen vallen, gevolg een blauwe teennagel en verschrikkelijke pijn voor 2 dagen. En nu, bijna 6 maand later is mijn nagel er eindelijk af, ik vind dit echt fascinerend, maar ook goor :grin:

Samenvatting

11 likes

Wie had ook alweer van die harsstrips gebruikt? Ik wil dat eigenlijk doen, ik gebruikte ze van feet maar daar was ik niet zo enthousiast over. Kreeg je namelijk zo lastig van je huid af.

De eeltsokken van de action zijn top :+1:

38 likes

Oh my god dit is zo goor I looove it

1 like

Had op de tweede foto m’n voeten geweekt in een voetenbadje waardoor dat losse vel helemaal rubberachtig was geworden, ik hou ook van vieze dingen maar moest nu serieus zelf een beetje kokhalzen :nauseated_face:

Oommggg wat een vangst! Zo’n hele bubbel!

1 like

Als een slang uit z’n vel kwam een heerlijk zacht babyhieltje tevoorschijn :heart_eyes:

Ik hou van dit forum dat we gezamenlijk lyrisch kunnen zijn over dergelijke smerigheid haha

15 likes

Ik heb dit doorgestuurd naar iemand :flushed: wel zonder naam enz. Ik hoop niet dat je dat erg vindt

1 like

Haha nee joh, ik ben een trotse eeltsokkenvellenmoeder

@SpeedOfSound sad :frowning: moet wel zeggen dat de rest van m’n voeten ook wel minder drastisch vervellen hoor

Omg ik wil dit NU.

1 like

Hoe vaak gebruiken jullie eeltsokken? De vorige keer was twee maanden geleden ong. Heb wel weer wat eelt zo te voelen. Twijfel of ik ze vanavond zal gebruiken.

1 like

ik heb vandaag 20+ keer gekotst hi ha ho

3 likes

Help, ik heb vanochtend overgegeven maar heb nu nog zo’n brok in mn keel, alsof er nog iets zit (ewl), hoe krijg ik dit weg?

Misschien kan je iets lichts eten zoals een beschuit met kaas ofzo? Het kan ook zijn dat het gewoon ruw aanvoelt en wellicht moet je het even smeren :stuck_out_tongue:

Een uur en drie kwartier!

1 like

Dit ziet er echt heel satisfying uit, lijkt me fantastisch om dat vel zo eraf te trekken :joy:
(Ik heb echt nog nooit eelt gehad, heb altijd hele zachte voeten zonder iets te doen)

1 like

Mijn helix piercing viel net ineens uit m’n oor tijdens het douchen. En met dat ie viel kwam er ook een hoop rotzooi mee, terwijl ik dacht dat ik het wel schoon hield. Heel fascinerend.

1 like