Het TMI topic

Mijn vriend houdt van pulken. Twee keer in de week wordt mijn hele gezicht uitgedrukt. Hij baalt alleen dat er nu weinig tot geen zwartjes meer zijn en dat er weinig te knijpen valt.

Dus ik spaar de korstjes van mijn oorbellen maar op zodat hij de gaatjes van mijn oren kan schoonmaken (vult zich altijd met velletjes, korstjes) Vraag me alleen af of dat normaal is dat ik korstjes krijg door het dragen van oorbellen :joy:

2 likes

Ja dat is normaal, krijg ik ook. Stinkt ook echt enorm :face_vomiting:

Ja bah wat een troep er ook aan die achterkantjes van oorbellen blijft zitten… En stinken dat het doet. Iemand nog tips om dat goed schoon te krijgen? :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb daar echt al tien jaar geen nagel meer, is er ook ooit spontaan afgekomen na het douchen

Xoxo

Edit: random gevonden op fb. Ken de personen niet.

4 likes

Love it. Maar kunnen mensen op z’n minst tissues om hun uitknijp vingers doen.

Omg die spiegel gatver

1 like

Ik verbaas me er sinds een jaar over hoe mijn haar kan meuren na veel te hebben gezweet. En ik dacht net na het sporten van nou gaat nog wel, dagje met dit haar (had het gisteren las gewassen) maar de geur die nu van mijn hoofd af komt. Damn. Dat had ik vroeger nooit
Toch van plan om morgen zo naar werk te gaan, want het ziet er nog goed. Spuit wel parfum op ofzo.

1 like

Haha heb nu een paar dagen boxers van m’n vriend gedragen, voelt vreselijk oncharmant maar wel comfortabel. Daarbij nog bepanthen gesmeerd en het is bijna weg! Thanks ook @QueenOfEngland

Volgende ongemak, minder pijnlijk: Gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer gescrubt en ik heb echt mijn best gedaan om alle dode huid zo goed mogelijk weg te halen, maar mijn benen zijn alsnog ƩƩn groot huidschilfer-festijn :joy:

Kon ook in het ergernis topic: moet een puist uitknijpen die een hele dag heeft kunnen groeien maar kon moeilijk hem op werk uitknijpen. Nu is er dus tijd voor maar het wordt een klein bloedbad en het gaat pijn doen en ik wil niehiettt. Maar wil er ook niet nog langer mee lopen dus ik bereid me maar mentaal voor nu.

Mijn kin stinkt. Altijd als ik er overheen ga met mijn vinger, ruikt het zo muffig. Zou het komen door mijn vette huid?

Help! Ik had na een lange wandeling ineens een sok vol bloed, blijkt dat m’n kleine teennagel loszit :eek: Vastplakken met een pleister of wachten tot hij er af valt? Zo goor dit.

Ik heb dat ook bij mijn kin! Komt door talg. Als ik een chronische mee-eter uitknijp ruikt het ook zo ongeveer.

1 like

Help! Al dagen last van mijn teen… is dit een ingegroeide teennagel (aan het worden)?
Teen is erg rood en dik rond de nagel. Sokken/schoenen aan zijn pijnlijk.
Wat kan ik hier aan doen?

Foto’s

Het zou ook een zogenaamde impackted toenail kunnen zijn. Dat krijg je als er oude huid en stukjes textiel van je sok onder het hoekje van je nagel blijft steken. Ik heb het er met een instrumentje uit mijn manicureset onder vandaan gepulkt en dat hielp direct.
Wel even doorzetten, want de boel bouwt daar al een tijdje op en zit dus behoorlijk stevig op zijn plek. Er kwam veel los!

Als je wat pedicurefilpjes kijkt op youtube kan je je voorbereiden :grimacing:

Succes!

1 like

Zou zomaar een ingegroeide (of ontstoken) teennagel kunnen zijn. Laten weken in een bakje soda, trekzalf of wat waterstofperoxide er op smeren en eventueel afdekken met een gaasje/pleister. Ooit van mijn oma geleerd en het hielp bijna altijd.

1 like

Geen tip voor nu (behalve de tips die al gegeven zijn), maar wel een tip om schuurplekken de volgende keer te voorkomen: antischuurcreme van de decathlon. Is ongeveer 6 euro en heeft een grijze tube met een groene dop.

Dit blijft dus gewoon zo? Ik eet wel echt slecht, dus dacht dat het daardoor kwam :joy:

Gatverdamme ik ging dus naar bed, met alleen een shirt en geen ondergoed. Was nog een beetje aan het lezen en had ineens iets onder mijn nagel. Niet echt aandacht aan besteed gewoon weggehaald met doekje.
Ik zat al dik een halfuur in bed, ook met mijn hand onder mijn been/bil, voor ik doorhad dat ik gewoon in of op een kattendrol zat, doordat ik water wou drinken en het ineens aan mijn vingers zag en rook.
Dus ik had er al die tijd ook nog lekker in lopen graaien.
Lekker tijdstip om het bed te verschonen en weer te douchen. Geur zit nu nog in mijn neus :nauseated_face:

30 likes

En @Beutyschooldropout thanks voor jullie reacties! Het is steeds verder gaan ontsteken en ik heb er meer last van gekregen.
Morgen kan ik bij de huisarts terecht.
Er komt ook wat pus uit… ik mag het niet meer weken.

Inmiddels ziet het er zo uit:

Teen

2 likes