Het TMI topic

Ik werd vannacht een keer wakker met twee grote amandelstenen in mijn mond. Ééntje vastgeplakt achter mijn voortand en eentje tussen mijn lip en voortand. :nauseated_face:

6 likes

Ik heb al een week een korstje in mijn neus en elke keer denk ik dat het hard snot is dus pul ik het los. En dan besef ik weer van jeetje had had het laten zitten, het is korst van een wondje. En dan irriteert het weer en voelt m’n neusgat irritant… En uren later denk ik weer “hee snotjes die ik los kan halen” en begin het weer opnieuw.

9 likes

Hahahaha oh gosh…

Doet me denken aan de keer dat mijn man ons oudste zoontje, die toen 5 maanden was, een beetje in de lucht aan t houden was en op en neer ging. Ik zei: “Kijk je uit, hij spuugt al z’n melk uit zo!”
“Zal wel meevallen”

BARF - regelrecht in de mond van m’n man :rofl:

19 likes

Lag net heerlijk in bed , werd wakker en m’n keel voelde verrot.
Moest hoesten … en nog een keer en nog een keer …

Komt me er toch een prop uit m’n keel :nauseated_face:
En dan het eerste wat ik doe is er naar kijken en foto maken… :joy:

5 likes

En hem hier niet delen? Foei!

Keel prop

18 likes

Oh halleluja dat ziet er niet heel gezond uit. Nog nooit gehad maar wat fascinerend!

1 like

Whooo! Hoe groot is de klodder? Hij lijkt mega!

2 likes

Woow, dit had ik echt niet verwacht!

3 likes

Heb het 2x per jaar ofzo !

1 like

Wooooow

1 like

Willen alle dokters zich melden haha wat is dit, waar bestaat het uit, hoe ontstaat het, is ut nie gevarluk? :grimacing:

2 likes

HELD! Dat je dit deelt! Ik ben er weirdly jaloers op

1 like

Straks is het iets ernstigs! :skull:

Oeh als ik echt heel lang verkouden heb heb ik dit soms ook.
En het voelt heel chill hahaha als hij eruit is

2 likes

Mijn moeder heeft dat ook vaak als ze verkouden is o.i.d. Allemaal dikke proppen slijm die ze dan ophoest. Een keer hing ze boven de wasbak in de keuken en keek ik per ongeluk toen er precies een prop groen/bruinig slijm uit kwam. Was echt een eetlepel vol ofzo :face_vomiting:

Ik heb een longontsteking (of nouja, nu als t goed is niet meer) en heb afgelopen week 4x zo hard moeten hoesten dat ik ervan moest overgeven. Nog nooit gehad, vond het ranzig maar ook super fascinerend :sweat_smile:

Gewoon dit het hele weekend he. Jezus ik moet echt een verbod krijgen om aan mijn neus te zitten. Heb nu pas door hoe vaak ik daar dus blijkbaar aan, of eerder in, zit.

Gisteravond 2 kommen uiensoep gegeten en vanmiddag weer. Net naar de wc geweest voor een nummer 2 en mygooood abnormaal :joy: Echt pure ui geur gewoon :joy: Heb het ook nog meteen naar m’n vriend en m’n vader geappt lol

3 likes

Zit vandaag een hele wond in mijn neus :o open en nattig. Moettt er echt afblijven. Neus is goed doorbloed toch. Moet dus snel kunnen genezen als ik er eens af blijf :s