Het TMI topic

Bijna 20 jaar geleden ofzo had ik een bijbaantjez in het ziekenhuis en moest ik iedere ochtend in de zomervakantie een pakkie halen. Die carroussel was echt enorm en ik dacht altijd ‘ik wil er echt een keer in gaan hangen’ :joy::woman_shrugging:t3:

@instantramen soort van enorme kledingrails vol met hangers. Moest je een code intikken, ging al die kleding in beweging net zolang tot jouw pak voor de opening kwam.
Eerst bovenstuk, weer code, dan onderstuk. Was zo groot, je stond soms echt een paar minuten te wachten terwijl alllll die kleding voorbij kwam vliegen

6 likes

En soms was er een storing en dan kon niemand kleding krijgen en dus niet aan het werk. Zo kut.

Ik heb een verlofdag genomen vandaag, omdat ik door obstipatie gisteren een scheurtje heb opgelopen daar beneden en last heb met zitten +van de pijn amper geslapen. Van de nood een deugd maken dan maar! :grin:

1 like

Bij mij loopt het als water eruit. Ook maar ziek gemeld :woman_facepalming:t3:

Pff ook ontzettend klote! Ik een beetje van jou en jij een beetje van mij, dat zou beter zijn haha. Beterschap!! :four_leaf_clover:

Ja idd, haha! Thanks jij ook!

1 like

Ik heb een gloednieuwe mooie beddengoedset van echt kwaliteit en de eerste keer dat ie op mn bed ligt moet ik er gelijk seks in hebben :sob: heb de vlekken maar met dettoldoekjes weggehaald

4 likes

Dit is echt zo’n ding ‘waar je pas heel laat achterkomt’ :joy: Dat werkkleding in ziekenhuizen daar gewassen worden en via een carrousel worden uitgedeeld i.p.v. dat je je eigen kleding thuis wast.

7 likes

Ik was vorige week op vakantie en heb toen heel veel gelopen. Resultaat: geschaafde en enorm pijnlijke rode plekken aan de binnenkant van mijn dijen. Tijdens werk zit ik vooral veel en als het even kan loop ik zo wijd mogelijk, maar toch wordt het niet minder. Iemand een gouden tip? :weary:

Bepanthen zalf proberen?

Insmeren met zalf en wat bij mij helpt is tijdelijk een langer broekje aan. Boxer ofzo met lange pijpen. Om zo wrijving met je broek te voorkomen. Irritant is het zeker!

Misschien is dit iets voor je: https://reskin-xl.nl/nl/

Erg hè, ik heb geen schrale billen maar wel schrale, jeukende handen, armen en benen. Ik denk dat ik straks maar in bad ga met de intensief vettende badolie van mijn dochter.

1 like

Ik moest net niezen en toen had ik een amandelsteentje in mijn mond :scream:

Foto amandelsteen

11 likes

Nu is de vraag… Heb je hem fijngeknepen en eraan GEROKEN

2 likes

Hahaha niet fijngeknepen wel geroken en die dingen meuren dan al. Dus was niet van plan hem ook nog fijn te knijpen :joy:

voet

M’n ‘hele’ (mini teen… maar toch) teennagel ligt er opeens af :sweat_smile: doet 0 pijn?

4 likes

Hoe is dit gebeurd? :scream: Mazzel dat je niks voelt though :sunglasses:

1 like

Haha ja geen idee, werd zo wakker haha! Waar de nagel zou moeten zitten zit nu zo’n zacht stuk huid :sweat_smile:

1 like

Ohhh de garderobecarroussel, die herinner ik me van mn schoonmaakbaan in t ziekenhuis :joy: en ik heb een niet zo gangbare maat dus soms was die er dan niet meer en dan kon ik kiezen voor een maat kleiner of twee maten groter dus dan liep ik daar verzuipend in dat jasje rond en flashte hele ziekenhuiskamers als ik weer eens per ongeluk met de zakken ergens aan bleef hangen, doorliep zonder het te merken en dat dan die drukknopen opensprongen :joy: