Het TMI topic

Ik ook niet. Ik voel me soms ook een beetje een viespeuk als ik hoor van de voorzorgsmaatregelen die anderen nemen. Het zou niet in me opkomen. Maar ik ben ook niet zo snel vies van dingen

Omg! Geen blaren nog?

Koop een luchtbevochtiger!! Ik heb er sinds 2 jaar ook één, niet zo’n fancy dure. Volgens mij was ie 40 euro ofzo en kan gewoon op een kastje staan. In de winter is de luchtvochtigheid in mn huis ook altijd heel laag door de kachel. Dan jeukt mn huid helemaal, mn haar is statisch en ik krijg overal schokken van. Maar dat ding werkt echt! Scheelt veel vind ik

5 likes

Haha toevallig!

1 like

Ik mag morgen naar de maagdarmleverarts en ik heb er echt zin in, omdat ik dan eindelijk eens over mijn bizarre poep van de laatste tijd kan praten. Ik wil het echt heel graag delen maar de mensen in mijn omgeving zijn van “eww yoghurt ik ga het niet over je darminhoud hebben hoor!!!” en ik denk “bitch het is alle kleuren van de regenboog en ik wil hierover praten!!!”

5 likes

Hallo praat er hier over!! Alle kleuren van de regenboog???

afbeelding

8 likes

Mijn vriend drukte net een puist uit op mijn rug die al de hele dag pijn deed.

Het ding spatte open en kwam in zijn gezicht terecht. :face_with_hand_over_mouth:

25 likes

Vreemd qua kleur, qua textuur, qua hoeveelheid? Vertel!

Heb zo’n ei tegen schimmelinfecties gebruikt en kan niet wachten tot het werkt. Man wat een jeuk niet te doen

Schimmelinfecties zijn zó kut. Had er tijdens de zomer één, met die warmte en alles voelde het zo vies. Ik zette wel 3x per dag de douchekop erop als het even kon haha.
Maar in ieder geval, dat eitje hielp bij mij wel goed!! Na ongeveer 3 dagen was ik er van af.

Ik lag gister ook met mn blote kut voor de ventilator :joy::joy:

Maar het is nu gelukkig al een stuk minder! Komt alleen nu allemaal troep uit vindt dat ook altijd zo nasty

4 likes

Nadat je je verjaardag thuis hebt gevierd, je toilet schoonmaken en allemaal kleine (schaam)haartjes vinden die overduidelijk niet van mezelf zijn. Ieuuwww

16 likes

Aargh ik heb dit ook met huisgenoten. Echt ranzig.

2 likes

Ik had best wel een grote puist, denk ingegroeide haar, bij mijn bikinilijn. Ging hem gisteren uitknijpen en het duurde even maar er was echt een explosie en ik was helemaal voldaan. Nu keek ik net naar die plek en er zit echt een grote bloeduitstorting omheen. Ik heb geen gevoel in mijn benen (dwarslaesie) en heb dus veel te hard zitten knijpen. Heb mezelf echt mishandeld haha ziet er niet uit

12 likes

Ohmy flashbacks naar met mijn oom verhuizen en het hoezlaken dat er steeds afvloog :sob::sob: ik vraag me ook af hoe sommige plekken erop komen? Sommig waren echt groot :sob::sob:

Ik dacht dat ik een scheetje moest laten maar ik voelde direct de nattigheid :weary:

7 likes

Ik werd wakker met zo’n plasje kwijl/speeksel naast me. Vind ik altijd zo nasty. Heb dat ook een keer bij iemand gehad waar ik pas voor de 2e keer bij sliep. Maar vaak slaap ik dan juist wel redelijk goed.

1 like

Ik zit een beetje verstopt. Ben nu koffie aan het drinken dus hoop dat dat helpt.

Aah ik ook. Heeft de koffie geholpen?

Ik heb een paar dagen diarree gehad met buikkrampen, maar ik had gisteren een feestje dus ik heb diarreeremmers ingenomen. Nu heb ik de buikkrampen nog maar lukt het niet meer om te poepen :sob:.

Nee! Ik heb gewoon geen aandrang. Dus denk dat morgen wordt :stuck_out_tongue:

Vervelend dat je niet kan poepen! Misschien helpt een banaan Ofzo? Of pruimen?