Hoe ongemakkelijk zou het zijn als die persoon hier zit en nu denkt ‘shit dat was ik’.
Oh ik doelde totaal niet op je beroepsgeheim oid hoor, het leek me gewoon heel grappig/ongemakkelijk als iedereen helemaal in shock is en iemand echt denkt ‘oh ja overkomt me wel vaker’.

Ja ik vind het ook extreem heftig. Vraag mij ook af of de remedie wel helpt? Als iets al zo… (ivm met de spoiler) gaat dan de medische behandeling wel helpen of blijft het altijd nog beschadigd?
Ik voel me al ongemakkelijk als ik langs ga voor een schimmelinfectie… 
He verdorie ik heb het weer gemist hoor 
nooo ben te laat 
Shit ik heb de spoiler gemist 
Ik ook 
Ik ook 
Shit, ik heb het ongemakkelijke verhaal van Viooltjes gemist 
Tegenwoordig koop ik tandenragertjes van de action, en daar rag ik lekker mee tussen mijn tanden.
Daar komt wat uit!!! En het smaakt ook nog eens heel vies al ik het van het ragertje hap en wil doorslikken.
Waarom mis ik altijd leuke spoilers 
Ik blijf dus al dagen af van mijn neus (al werd ik wel wakker vannacht keer toen ik in m’n neus zat aan het korstje te voelen, niet te pulken
:’)) maar het blijft maar super gevoelig. Pijnlijk zelfs. Helemaal als ik koude lucht inadem. Hoe snel herstelt de binnenkant van je neus zeg damn.
Zo benieuwd nu wat ik gemist heb 
Ik had echt een zieke puist in m’n hals, en zeer dat ie deed. Heb hem net uitgeknepen en kwam echt veel prut uit. Was wel echt een verademing.
Ik heb het ook gemist maar ik lees iets met voorwerpen in vagina’s en knokkels?? Het beeld wat ik nu heb is heel raar
Hoe kan dat vastzitten?
Ik baal dan altijd een beetje dat ik het zelf niet kan zien hahaha. Net zoals met puisten op m’n billen.
Ik ben letterlijk spetterend het nieuwe jaar in gegaan. Vannacht met kramp wakker geworden en nu net weer. Super fijn want had al een paar dagen mega buikpijn en was mega opgeblazen 
Geen idee wat ik heb gegeten waarom dit gebeurd.
Edit: wss door de ibuprofen die ik neem tegen de helse buikpijn, top dit