Het TMI topic

In bad met een tampon in en daarna in de haast vergeten 'm te verwisselen :nerd_face:. Voelt nu alsof ik in mijn broek geplast heb :sob:

1 like

Wanneer je je tijdens je ongesteldheid zo enorm opgeblazen voelt en naar de wc gaat… en dat dan aan alle kanten alles er uit komt. Hemels.

10 likes

Haha ik hoop dat je er ook snel vanaf bent!
Een banaan heb ik geprobeerd maar niks lijkt te werken. En ik moet straks naar een verjaardag. Zie het wel gebeuren dat ik dan ineens moet haha

Zoethoutthee werkt bij mij ook altijd

Ah ik bedoelde dit naar @monkeyslut

1 like

@Lorelai @monkeyslut Roosvicee Laxo helpt ook!

2 likes

Gisteren linzensoep gedronken dus lag de hele nacht vieze luide scheetjes te laten. Ik schrok er zelf wakker van. Heb medelijden met m’n vriend.

8 likes

Bananen werken toch eerder verstoppend dan laxerend?

1 like

Nee dat schijnt een misvatting te zijn

1 like

Dit!!

En dat je zo fijn poept, en je buik weer plat is, en alle vocht uit je lichaam drijft en je een rode pot achterlaat. En had ik al gezegd dat je dan zo fijn poept?

Nog 4 dagen en dan mag ik weer :dancer:

7 likes

Ik vind mijn darmen juist heel irritant als ik ongesteld ben en zit hier echt met vraagtekens en irritaties haha. Zou wel willen ruilen. Mijn poep is heel raar, gekke krampen in die anusregio, ik moet ook echt vaak, en ook pissen. Ben juist helemaal klaar met naar de wc gaan als ik ongesteld ben, laat me met rust, bloeden is al genoeg.

6 likes

Ben je overtijd of wil gewoon zo graag bloeden dat je uitkijkt naar bloeden toen je net uitgebloed was?

Heb het idee dat mijn schimmelinfectie gewoon chronisch is oid. Elke maand is het er weer.

Ik was mijn ondergoed op 90 graden (kost een boel ondergoed), draag alleen katoen, slaap zonder ondergoed. Snoep bijna nooit, maar toch blijft die kloteinfectie terugkeren. Ik snap er niks van. Weet inmiddels ook niet of dat het nou bactierieel of schimmel is omdat ik de helftvan de tijd nooit jeuk heb. Soms is de afscheiding gewoon wittig vloeibaar, dat kan nog normaal zijn maar ik weet inmiddels gewoon niet meer hoe mijn normale afscheiding er ooit uit zag. Op sommige dagen met veel suiker haal ik onder de douche een heel kwarkontbijt uit mijn doos en het enige wat ontbreekt is muesli :weary:

Vroeger was mijn afscheiding zo zuur dat het mijn ondergoed bleekte. Dat schijnt de gezondste versie te zijn. Heb bijna alleen maar zwart ondergoed en tegenwoordig blijft het allemaal zwart, heb ook waterdunne troebel-witte afscheiding dat voelt alsof ik incontinent ben, geen bleek niks. Hoe krijg ik mijn vagina weer gezond? Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar de doos moet echt weer back to the bleaching :sob:

1 like

Buikgriep:(. Wat een ellende zeg. Heb me in tijden niet zo beroerd gevoeld.

Een open deur maar; naar je huisarts voor een doorverwijzing naar de gynaecoloog?

Ik ben al 2x bij de vrouwenarts geweest maar ze stuurt mij nog steeds niet door. Moet sowieso weer na een half jaar terug omdat mijn baarmoedermond 2x onrustige -maar toch veel voorkomende- cellen had, maar geen link met schimmelinfectie. En ze stuurt me waarschijnlijk daarna door als weer zo blijkt want moet steeds half jaar wachten. Heel vaag.

Gebruik je tampons of maandverband? Ik had het ook iedere maand wanneer ik ongesteld was geweest door de tampons die ik gebruikte.

Als je het kan ruiken is het een bacteriƫle infectie.

Zo veel beenhaar !!

Ga het morgen weghalen (als ik zin heb)

14 likes

Ik heb het toevallig zondag weggehaald, maar er zaten volgens mij haren bij van meer dan 1.5cm

Ik had hier ook last van en het rook ook best wel. 1.5 jaar lang soa testen laten doen, geklaagd bij de HA en naar de gynaecoloog geweest.
Mijn laatste afspraak was bij een andere HA en die dacht toch aan bacteriƫle vaginose, heb toen een antibiotica kuur van 1 dag gekregen en de dag erna was alles weg en had ik nergens meer last van.
Misschien zou je hier nog op aan kunnen sturen als daar nog niet naar gekeken is??

Edit: had dit zelf ook al bedacht en zelf middelen gekocht via de kruidvat etc welke niks hielpen, waardoor ik dacht dat het geen bacteriƫle vaginose was. Blijkbaar waren die middelen gewoon niet sterk genoeg.