Zeg maar gerust pus hoor 
Pus zie ik als vloeistof, dat was het niet 
Ik heb zaterdag een stuk van mijn vingertop gesneden en ik vind het fascinerend om te zien hoe snel dat eigenlijk heelt. Zondagochtend was de huid eromheen helemaal wit en dik en nu lijkt het alsof er alleen maar een schaafwondje zit. Terwijl er echt wel een lap af was.
Mijn navel stinkt de laatste weken echt vet erg. Het ruikt naar troep uit oorbelgaatjes x 10. Nu maar elke keer heel goed mijn navel afdrogen na het douchen.
Volgens mij is mijn navel ook heel vies, maar ik krijg dat nooit goed schoonđ
Is het ook een beetje nattig( zonder douchen)?
Had ik een tijdje terug last van. Is overgegaan door dagelijks schoon te maken met een watje met alcohol.
Ja dit had ik vorige week wel! Voelde een beetje plakkerig en als wondvocht. Dat is nu gelukkig over, maar de geur blijft nog.
Ik kwam er laatst achter dat mijn vriend na elke douchebeurt zijn navel schoonmaakt met een wattenstaafje!?! Volgens hem is het moeilijk om een navel goed schoon te maken onder de douche, blijkbaar. Vind het er echt heeel naar uitzien, maar misschien wel een oplossing???
Brr trouwens, lees hier graag over vieze puisten, ingegroeide haren en zelfs amandelsteentjes, maar krijg echt de rillingen van navels.

Brrr ik word helemaal naar als ik denk aan het gevoel van een wattenstaafje in je navel
Ik stond dus net onder de douche en dacht âzal ikâŠ?â Maar nee een wattenstaafje in je navel nee nee nee!
Dit is niet meer smerig na alle keelrochels en afgesneden topjes van vingers
En god, ik zou willen dat ik ooit zoân puist had. Die van mij zijn sinds de puberteit laffe honden geworden die niet meer mooi willen poppen.
Oh ja bah navels. Ik had vroeger ook heel vaak pijn in mn navel door een navelbreuk. Wil ook nooit dat een bedpartner aan mn navel zit. Totdat op een dag mn ex met zn tong in mn navel ging roeren. Rot op hoor 
Wattenstaafje in een navel roept bij mij niet per sĂ© weerzin op. Het testen op corona wel, blijkbaar moeten ze dan âhoog in de neusâ slijmvlies afnemen. Ik zag het op tv en dacht echt nope nope nope.
Ohhhh dat lijkt me verschrikkelijk!
Dit lezen bezorgt me al een naar gevoel in mân neus en hoofd 
Doorlekken door je ovulatiebloeding. Het is weer eens iets anders⊠Het is ook echt ander soort bloed, wel interessant.
Maar opzich vind ik 8 dagen in de maand maandverband/tampons en dergelijkd te moeten gebruiken al voldoende. 

Iew ik liet een boertje net en er kwamen gewoon stukjes eten mee omhoog? Wtf bah.
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.