Het TMI topic

Ik dacht altijd dat het rochel was, maar roggel klinkt ook wel ranzig

2 likes

Waarom moet ik altijd pas poepen nét nadat ik me gedoucht heb?!?! Zo irritant

7 likes

Omg dit is echt zó onverantwoord maar ik heb dus met het lusje van mn comedone ding in mn oor zitten peuren en er kwam een MEGA klont oorsmeer uit. Het leek wel een bruine boon, was ook helemaal mooi glad rondom. Ik ben echt 2x klaargekomen, eerst door de ASMR rilling van het krabben in mn oor en toen nog een keer door hoe mooi dat ding was :heart_eyes:

Dus na emotioneel afscheid van de prachtige oorboon gelijk op expeditie in oor twee. En ja hoor, met weer zo’n rilling/kriebel trek ik gewoon een NOG MOOIERE boon uit mn oor :crazy_face: Echt super groot, glad en glimmend, om emotioneel van te worden :rofl:

Nu ben ik enthousiast meer oorsmeer aan het kweken, hoop over een paar maanden weer zoiets op te kunnen graven. :rofl:

29 likes

En je deelt er hier niet even een foto van? Matig dit wel hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

I know :laughing:
Had ik moeten maken maar ik was zo gefascineerd dat ik daar niet eens aan gedacht heb

1 like

Wil je er een van mijn vriend zien? Ik ben eens met een comedonendrukker zijn oor in gegaan om te vissen.
Helaas niet zo mooi als @Topaas haar oorboon beschrijft maar het gevoel en zicht van zo’n unit eruit trekken veroorzaakt echt kippenvel en genot.

@Topaas hoe wist je dat er iets zat? En hoor je nu ook beter?

Ik heb nog nooit in mijn leven oorsmeer gehad zoals dat hier beschreven wordt. Wel eens als ik verkouden ben dat ik zo’n kraak hoor als ik slik of mijn oor dicht lijkt te zitten. Hoe weet je dat er iets in zit en hoe haal je dit eruit, ga je in de wilde weg erin graaien? :thinking: vind het fascinerend.

1 like

Oorsmeer foto’s

In de spoiler

Zijaanzicht

De twee proppen

17 likes

Als je echt niks meer hoort bij je oor :sob:

1 like

Ja gek hè, leek wel zwart. Ik kijk af en toe in z’n oren of er wat zit. Er zit nog meer maar dat zit te diep. En ik wil niks beschadigen of dieper duwen dus ik ga ongeveer 1 cm diep denk ik. De grote donkere prop voelde hij gewoon los komen zei die :nauseated_face::nauseated_face:

Mijn navel is geirriteerd, en echt heel rood van binnen. Voel het de hele tijd maar weet eigenlijk niet wat ik ermee moet? Heb een diepe navel, en als ik zit of lig zorgt mn vetkwab wel dat het “dicht” zit. Kan dus niet ff luchten ofzo

Ik had soms een wat dichtzittend oor, en als ik een wattenstokje erlangs haalde zat er vaak best wat aan. Ik begreep later pas dat wattenstaafjes erg fout zijn. Laatst ben ik gefascineerd geraakt door de oorsmeerfilmpjes op youtube, mensen die het bij zichzelf verwijderen met een bobbypin/paperclip etc.
En dat comedone stokje had imo wel een handige vorm om eens wat te proberen. En de vangst was dus echt flink!

Ik hoor stukken beter, alles klinkt erg helder. :blush:

Haha in zo’n geval kun je beter je oren laten uitspuiten bij de dokter denk ik! Heb ik ook weleens laten doen als m’n oor dichtzat. Dat is wat veiliger dan er zelf in prikken met dingen (maar snap dat je het doet hoor want is ook wel erg satisfying haha).

Haha omg kijk deze video, best wel vies haha. Een tonsil die ontstoken is & zo’n gast drukt hem uit in z’n mond. Ontzettend smerig maar satisfying tegelijkertijd haha! https://www.instagram.com/p/B9C7C_PhYkE/?igshid=r670qb7sdumo

7 likes

Gatverdamme, die video stond ook een keer op Facebook. Sinds ik van het bestaan van tonsilstones weet verdenk ik iedereen met een vieze adem dat ze dat hebben. :’) maar die amandelen zijn toch niet per se ontstoken als je zo’n steentje hebt?

1 like

Goed afdrogen na het douchen en smet voorkomen.
Anders beetje sudocrem erop/in.

1 like

Oh en @Topaas oren uitspuiten is ook zo echt een heerlijk satisfying gevoel!!

Dacht zelf 1e keer dat het pijn ging doen maar vond het echt chill haha

1 like

EW HAHAHA wauw wat nasty maar satisfying. Gatver dit schijnt toch mega hard te stinken? En hij heeft het op zn tong :face_vomiting:

1 like

Ik zag deze gisteren op instagram voorbijkomen en ik moest echt even een kokhals onderdrukken. Gadverdamme.

1 like

Dit is toch geen steentje? Maar een soort van pus? Of gebeurd dit als je een steentje kapot maakt?

1 like