Het TMI topic

Als ik een schimmelinfectie heb dan smeer ik de hele dag door heel licht, ik heb me nooit aan de 2x daags gehouden (wist eigenlijk ook niet dat dat er op stond, ik heb echt al zoveel schimmelinfecties gehad). Wat ook helpt is een koud washandje er even tegenaan houden om een beetje af te koelen. Hopelijk lukt slapen zo een beetje want die jeuk is echt the worst.

1 like

Ojaa een washandje, thnx voor de tip. Ik lig nu al een half uur te draaien, word nu al helemaal gek.

In mijn ervaring werkt het niet bij mee-eters en ook niet bij nog niet rijpe of onderhuidse puisten. Er moet al iets ‘open’ zijn om de troep door nr buiten te trekken.

Ik had nu dus ook echt 3 puisten op een rijtjw :sob:

Plz send help. Ik vond een pannetje beschimmelde quinoa achterin mijn koelkast (ik kan me niet eens herinneren van wanneer het is). Ik dacht het wel even door de wc te spoelen maar het blijft drijven en gaat niet weg :joy::joy::joy:

Edit: ik heb het kopje onder geduwd met de wc-borstel en toen tig keer doorgespoeld en het was echt zoals dit:

Maar HET IS GELUKT :tada:
14 likes

En nu hopen dat het niet omhoog komt uit het doucheputje, de wastafel en de putten in de straat😬

6 likes

Wat ook helpt is luchten. Dus op de bank of bed zonder ondergoed en dan een handdoek eronder als je nog bloed.

1 like

Ik heb al paar dagen zo’n vervelende net niet doorkomende puist op de rand tussen m’n neus en wang, dus nu ook maar een blarenpleister op geplakt. Mijn verwachtingen zijn hoog.

Het heeft wel iets geholpen, maar ik voel dat de druk er nog lang niet af is :frowning:

Ik heb nog nooit zo lang mijn oksels niet geschoren als nu. Ik heb nu korte mouwen aan en zit de hele tijd met mijn okselhaar te spelen en te draaien.

4 likes

Ik had net een discussie met een vriendinnetje maar een andere versie van het kun je met je tong je neus aanraken
 Kun jij met je tong je tepel aanraken?

Ik heb redelijk grote borsten maar ik krijg dit niet voor elkaar

Yep maar met cup H kan je gewoon je tiet optillen dus het voelt wel een beetje alsof ik valsspeel.

24 likes

Vraag me dit over 50 jaar nog eens. :rofl:

9 likes

Mag je je borst omhoogduwen of niet? :face_with_monocle:

Ja zeker! Anders is het helemaal onmogelijk hahaha

Ok, maar dan lukt het wel :tipping_hand_woman:

1 like

Ik heb (alweer) een ontstoken oorbelgaatje. Nu zat ik vanmiddag even aan m’n oor, en had ik vervolgens allemaal groene smurrie pus aan m’n duim. Heb schijnbaar de ontsteking er zo goed als uitgedrukt per ongeluk. Doet meteen minder zeer ook. Die groene smurrie zag er best fascinerend uit.

6 likes

Heb je ook aan je vinger geroken :nauseated_face:

Ja maar toen had ik het al afgeveegd, dus rook toen al niks meer :joy::see_no_evil:

Haha ik kan het ook net niet, heb wel grote borsten maar die boventiet, dus alles wat boven de tepel zit druk je dan ook omhoog. En m’n tieten beginnen hoog.