Het TMI topic

Ik kwam er laatst achter dat mijn vriend na elke douchebeurt zijn navel schoonmaakt met een wattenstaafje!?! Volgens hem is het moeilijk om een navel goed schoon te maken onder de douche, blijkbaar. Vind het er echt heeel naar uitzien, maar misschien wel een oplossing???

Brr trouwens, lees hier graag over vieze puisten, ingegroeide haren en zelfs amandelsteentjes, maar krijg echt de rillingen van navels. :confounded: :confounded:

2 likes

Brrr ik word helemaal naar als ik denk aan het gevoel van een wattenstaafje in je navel

11 likes

Ik stond dus net onder de douche en dacht ‘zal ik…?’ Maar nee een wattenstaafje in je navel nee nee nee!

3 likes

Misschien is dit wel te smerig :joy:

Geknapte puist

25 likes

Dit is niet meer smerig na alle keelrochels en afgesneden topjes van vingers :joy: En god, ik zou willen dat ik ooit zo’n puist had. Die van mij zijn sinds de puberteit laffe honden geworden die niet meer mooi willen poppen.

2 likes

Oh ja bah navels. Ik had vroeger ook heel vaak pijn in mn navel door een navelbreuk. Wil ook nooit dat een bedpartner aan mn navel zit. Totdat op een dag mn ex met zn tong in mn navel ging roeren. Rot op hoor :sob:

1 like

Wattenstaafje in een navel roept bij mij niet per sé weerzin op. Het testen op corona wel, blijkbaar moeten ze dan ‘hoog in de neus’ slijmvlies afnemen. Ik zag het op tv en dacht echt nope nope nope.

Ohhhh dat lijkt me verschrikkelijk!

Dit lezen bezorgt me al een naar gevoel in m’n neus en hoofd :cold_face:

1 like

Doorlekken door je ovulatiebloeding. Het is weer eens iets anders… Het is ook echt ander soort bloed, wel interessant.
Maar opzich vind ik 8 dagen in de maand maandverband/tampons en dergelijkd te moeten gebruiken al voldoende. :weary::weary:

Iew ik liet een boertje net en er kwamen gewoon stukjes eten mee omhoog? Wtf bah.

3 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.